دانلود بازی Terror of Hemasaurus برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Terror of Hemasaurus برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

35

1401/8/2

20:01


اولین رای باشید!

در بازی Terror of Hemasaurus قرار است که به‌عنوان یک هیولای غول پیکر وارد سرزمین بازی شده و ساختمان‌های متعدد را نابود کنید. ساختمان‌هایی وجود دارند که مستحکم‌تر هستند و باید از نقطه درست به آن‌ها ضربه بزنید. انسان‌ها را خورده و آن‌ها را زیر پا له کنید. از چندین روش برای قتل عام در بازی استفاده کرده و در نهایت از این تجربه چندین ساعته لذت ببرید. زمین در آستانه یک فاجعه بزرگ قرار دارد و کلیسای مارمولک مقدس هم طرحی مشکوک برای نجات بشریت از بی اعتنایی بی پروای خود به سیاره رونمایی کرده است. یک هیولای جدیدی برای کشتن، نابودی و تحمیل وحشت به شهر از سوی آن‌ها آزاد شده و مشکلات را بیشتر می‌کند.

Terror of Hemasaurus v1.0b PC-GOG | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Terror-of-Hemasaurus

شما به عنوان یکی از چهار هیولایی در بازی خواهید بود که در مسیر نابودی هستند. می‌توانید ویرانی‌های کلی را در چندین مرحله ایجاد کرده و با خوشحالی از روی شهروندان وحشت زده عبور کنید. یک انفجار آخرالزمانی هم روی داده و سبب شده که تلفات این شهر بیشتر و بیشتر شود. این تجربه قتل و غارت را در سطحی گسترده به شما خواهد داد و باید برای تخریب‌های بیشتر آماده باشید. ساختمان‌ها گرد و غبار زیادی را ایجاد کرده و باید طرحی هم برای سرنگونی آسمان خراش‌ها داشته باشید. در بازی Terror of Hemasaurus همه چیز را از بین برده و انسان را به سمت تیغه‌های هلیکوپتر پرتاب کنید. برای تغذیه خود می‌توانید از انسان‌ها استفاده کرده و نیروی مجدد پیدا کنید.

info

Play as a giant monster and wreak havoc on humanity in this retro city smash ‘em up! Punch buildings, slap helicopters, eat humans, kick cars – enjoy multiple ways to cause carnage! Satisfying arcade action and mindless destruction for up to 4-players!

Earth is on the brink of a climate catastrophe! The Church of the Holy Lizard hatches a dubious plan to save humanity from its own reckless disregard of the planet – unleash a monster to kill, destroy, and inflict terror!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7, Windows 8, Windows 10

Processor: 2.0 GHz Dual Core Processor

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GeForce 8800 or equivalent.

DirectX: Version 9.0c

Storage: 500 MB available space

Sound Card: DirectX 9.0c compatible.

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه GOG:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود بازی Terror of Hemasaurus برای کامپیوتر – نسخه GOG

لینک دانلود

دانلود بازی Terror of Hemasaurus v1.0b-GOG با لینک مستقیم

—————–

دانلود فیت گرل Terror of Hemasaurus v1.0b-FitGirl Repack با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو