ساحل های استانبول با امکانات تفریحی شگفت انگیز

ساحل های استانبول با امکانات تفریحی شگفت انگیز


منبع: آرگا

34

1401/8/2

21:11


در این بخش می توانید با معروف ترین ساحل های استانبول آشنا شوید. ساحل طلایی، گلدن، اوزن و … از جمله زیباترین سواحل این شهر هستند. شما می توانید در این مقاله با زیبایی این سواحل آشنا شوید.

یکی از زیباترین سواحل دنیا، ساحل بورک استانبول می باشد. همانطور که می دانید، استانبول دارای سواحلی زیبا و بکر است و با توجه به چشم اندازهای زیبای خود مورد توجه قرار می گیرد. این سواحل برای سفر بسیار مناسب هستند و فرصت کافی برای لذت بردن از چشم اندازهای ساحل های استانبول را خواهید داشت.

ساحل های دیدنی استانبول

آشنایی با ساحل های استانبول

استانبول شهری پر از جاذبه های متنوع بوده که شما در این بخش با مهم ترین سواحل آن آشنا می شوید. اغلب این سواحل دارای امکانات تفریحی و گردشگری بوده و در غروب خورشید مناظر بسیار زیبایی دارند. این نواحی برای انجام تفریحات آبی بسیار مناسب هستند و سواحل آن نیز بسیار تماشایی می باشد. شما می توانید در این بخش با شهرهای ساحلی ترکیه آشنا شوید.

سواحل بکر استانبول

ساحل دالیا:

این سواحل محبوب مکانی ویژه برای گردشگران بوده و در لیست بهترین جاذبه های استانبول قرار دارند. این سواحل برای فرار از شلوغی های شهر و آرامش مکان بسیار مناسبی است. مناظر این ساحل به اندازه کافی سرسبز و دیدنی هستند. این نواحی همچنین دارای انواعی از تفریحات ساحلی می باشد. والیبال ساحلی و موجب سواری در این نواحی طرفداران زیادی دارد.

زیباترین سواحل استانبول

ساحل طلایی:

این ساحل بکر و فوق العاده زیبا دارای طبیعتی رویایی است. این نواحی دارای سه اسکله مهیج بوده و در اطراف آن می توانید، کلبه های چوبی و رستوران های متعددی مشاهده کنید. این نواحی دارای دریاچه ای زیبا و بکر است. این منطقه دوست داشتنی مکان مناسبی برای خوش گذرانی می باشد. از تفریحات این نواحی می توان به موج سواری، کوهنوردی و … اشاره کرد.

چشم انداز سواحل استانبول

ساحل سوما:

این ساحل دارای اقامتگاه ها و نمایشگاه های متعددی بوده که محل برگزاری موسیقی های مختلف هستند. شما می توانید یک ساحل طلایی با تابش نور خورشید را از نزدیک مشاهده کنید. این مناطق دارای تفریحات مهیجی است که در کنار سواحل برگزار می شوند. کلاس های یوگا، شنا در دریا و کنسرت های محلی در این مناطق بازدیدکنندگان زیادی دارند.

مهم ترین سواحل استانبول

ساحل بورک:

این ساحل از جمله مشهورترین سواحل استانبول بوده دارای استراحتگاه هایی آفتاب گیر می باشد. ساحل طلایی بورک با تلفیقی از امواج آبی دریا دیدنی تر خواهد شد. این سواحل نیز دارای تفریحاتی همچون قایق سواری، کایت سواری، موج سواری و والیبال ساحلی است.

نمایی از سواحل استانبول

ساحل گلدن:

گلدن ساحلی در نزدیکی دریای مرمره و دریای سیاه می باشد. تفریحات این سواحل نیز شامل قایق پدالی و گلف هستند. اگر می خواهید از تفریحات متنوع دیگری نیز لذت ببرید می توانید پیاده روی و صخره نوردی در ساحل را انتخاب کنید. این منطقه دارای امکانات رفاهی همچون رستوران و کافی شاپ می باشد. شما برای اقامت می توانید از هتل های مجلل و اقامتگاه های ییلاقی استفاده کنید.

امکانات سواحل استانبول

این مجموعه سواحل از ارزان ترین دیدنی های استانبول هستند که چشم اندازهای زیبایی دارند. این سواحل دارای تفریحات آبی متعددی بوده و در غروب آفتاب بسیار دیدنی تر هستند. ساحل سولار و ساحل طلایی از جمله زیبایی های این سواحل است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو