بازگشت کاراکترهای Bastion و Torbjorn به بازی Overwatch 2

منبع: زومجی

14

1401/8/2

21:12


بازگشت کاراکترهای Bastion و Torbjorn به بازی Overwatch 2

جان اسپکتور، رئیس بخش تبلیغات اکتیویژن بلیزارد در پیغام توییتری خود اعلام کرده که بازیکنان Overwatch 2 از تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) می‌توانند دوباره به پسر روباتیک Bastion و شخصیت محبوب Torbjorn در این بازی دسترسی داشته باشند. این دو کاراکتر، به همراه نقشه جدید Junkertown برمی‌گردند که اوایل همین ماه به‌دلیل باگ‌هایی در زمینه عملکرد گرافیکی بازی ایجاد شده بود، از اورواچ 2 حذف شده بود. با بازگشت این موارد به نظر می‌رسد که بخش قابل توجهی از مشکلات زمان عرضه بازی درحال رفع شدن است.

طرفداران این بازی از زمان حذف دو کاراکتر، نسبت به این تصمیم معرض شده بودند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به یوتیوبر مشهور BastionMain اشاره کرد که در روزهای گذشته سروصدای زیادی را بین مخاطبان این بازی ایجاد کرده بود.

شخصیت Bastion از Overwatch 2

در هر حال به نظر می‌رسد که با رفع بسیاری از مشکلات بازی شامل مشکلات سرور، حملات DDoS، باگ‌های بزرگ و نیازبه شماره تلفن بامحدودیت‌های خاص که حواشی متعددی برای آن رقم زده است، آینده روشنی در انتظار بازیکنان Bastion و Torb و سایر شخصیت‌های محبوب Overwatch 2 قرار دارد و امید آن می‌رود که با بازگشت این کاراکترها درکنار نقشه Junkertown، جامعه بازیکنان اورواچ بالاخره آماده لذت بردن از فصل بزرگ بعدی این مجموعه باشد.

شخصیت Torbjorn در Overwatch 2

بازی Overwatch 2 به‌تازگی روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس به رایگان عرضه شده است. Overwatch 2 تنها درعرض ۱۰ روز توانسته بیش‌ از ۲۵ میلیون بازیکن داشته باشد. این یک شروع عالی برای بازی است؛ هرچند باتوجه‌به محبوبیت این IP و انتظار شدید بازیکنان به‌مدت طولانی برای آن، شاید خیلی عدد عجیبی نباشد. به‌علاوه برخلاف نسخه اول، Overwatch 2 به‌صورت رایگان عرضه شد و این مورد هم قطعا درتعداد بازیکنان آن تأثیرگذار بوده است.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو