عکس های جدید فاطمه امینی و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های جدید فاطمه امینی و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

33

1401/8/2

22:38


فاطمه امینی متولد ۱۶ دی سال ۱۳۶۴ در تهران است. او مجری تلویزیونی می باشد. فارغ التحصیل رشته ی فلسفه از دانشگاه آزاد تهران است. وی متاهل است و در ادامه با بیوگرافی کاملش همراه ما باشید.

نمکستان : فاطمه امینی متولد ۱۶ دی سال ۱۳۶۴ در تهران است. او مجری تلویزیونی می باشد. فارغ التحصیل رشته ی فلسفه از دانشگاه آزاد تهران است. وی متاهل است و در ادامه با بیوگرافی کاملش همراه ما باشید.

فاطمه امینی

خانواده فاطمه امینی :

او در یک خانواده ی پنج نفره بزرگ شده است. یک خواهر به نام مریم و یک برادر به اسم رضا دارد.

ازدواج فاطمه امینی :

فاطمه امینی سال هاست که ازدواج کرده است اما اطلاع دقیقی از همسرش نداریم.

فاطمه امینی

سابقه ی فعالیت فاطمه امینی:

او از تئاتر شروع کرده است و توانست با صداپیشگی مل مل در برنامه ی کودک و نوجوان شناخته شود. او به هنر خیلی علاقه دارد. فاطمه رشته ی کارگردانی قبول شد اما پدرش با این رشته مخالفت کرد و او تصمیم گرفت که رشته ی فسلفه را انتخاب کند. او در کنار کار مجری گری و بازیگری، تدریس بازیگری نیز انجام می دهد. او از دوران کودکی خود می گوید که همش در بازی و خوش گذرونی گذشته است و دوران کودکی خوبی داشته است. اولین بار در سال ۱۳۷۲ یعنی در سن ۸ سالگی، تئاتر را شروع کرده و در سن ۱۳ سالگی فعالیت هایش بیشتر شد اما خانواده ی فاطمه با حرفه و کار او مخالف بودند. در کودکی عاشق اجرای الهه رضایی بود و همیشه سعی می کرد که حرکات او و بازیگران دیگر را تقلید کند. پدرش او را به کلاس زبان می فرستاد تا زبان را یاد بگیرد و مهندس شود، اما او کلاس را می پیچاند و به کلاس بازیگری می رفت.

فاطمه امینی

او کار حرفه ای خود را به عنوان دستیار نویسنده و کارگردان آغاز کرد و بعد در گروه ی نمایش حنانه عضو شد و مدت ها کار تئاتر کرد. فاطمه کار خود را با بازیگری تئاتر آغاز کرد. کمتر کسی از نمایش عروسکی استقبال می کند، به همین دلیل اصلا در فکر این نبود که وارد حرفه ی نمایش عروسکی شود. اما یک روز که با صدای کودکانه با دوستش حرف می زد، یکی از کارگردانان متوجه ی صدای او می شود و به او پیشنهاد کار می دهد و نتیجه ی این پیشنهاد، برنامه ی ترمه طلا بود. یک سال بعد با آقای سلامیان همکاری کرد.

فاطمه امینی

در سال ۱۳۸۷ در سن ۲۳ سالگی، او را بخاطر صدای خاصی که داشت وارد تلویزیون کردند و برنامه ی ترمه طلا را مجری گری کرد. صدای او دلنشین و نرم است. اجرای او در این برنامه بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفت و باعث شد تا در سال ۱۳۸۸ به عنوان مجری خاله گلی در برنامه ی عروسکی مل مل ایفای نقش کند، این برنامه او را بسیار مشهور کرد، به طوری که اکثریت مخصوصا کودکان و نوجوانان او را دوست داشتند و محبوبیت خاصی پیدا کرده بود. او می گوید نقش خاله گلی در برنامه ی مل مل، باعث شده است که من در دوران کودکی خود بمانم و هیچ وقت بزرگ نشوم. همیشه حس می کنم که کودک هستم. می گوید اجرا کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است و سعی می کنم که همیشه پرانرژی برای کودکان اجرا کنم. هفته ای یک بار پیش روانپزشک می روم تا مطمئن شوم که حسی ناراحت کننده در درونم وجود نداشته باشد تا آن را به کودکان منتقل کنم.

همیشه دوست دارم که انرژی مثبت و شادی را به بچه ها انتقال دهم. وقتی در نقش مل مل هستم خیلی راحت گریه می کنم و می خندم. کاملا با نقشم انس می گیرم. او می گوید من نقش گلی را بازی نمی کنم بلکه آن را زندگی می کنم. من و مل مل همانند دو تا دوست می مانیم و بدون هم ناقص هستیم، یعنی به معنایی همدیگر را کامل می کنیم. او می گوید در خیابان بچه ها او را مل مل یا خاله گلی صدا می زنند و او را فقط با این اسم می شناسند.

فاطمه امینی

او برای اینکه بتواند ملودی های مل مل را بخواند به کلاس موسیقی رفت. او می گوید از اینکه مل مل توانسته است ارتباط خوبی با بچه ها برقرار کند، خوشحال است.

فاطمه گفته که بخاطر صدایی که دارم من را از دانشگاه مشروط کردند، زیرا فکر می کردند که سر کلاس لوس بازی در می آورم و از روی عمد مثل بچه ها حرف می زنم. پدرم بعد از این همه مدت به من می گوید که یکم سنگین تر حرف بزن. اما صدای او همینجوری است و شاید به دلیل صدای خاصش است که بسیار در حرفه ی خود موفق بوده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. او در سال ۱۳۹۸ در سریال آخرخط ایفای نقش کرده که بازی بسیار متفاوت و قشنگی را ارائه داده است. او در تئاتر و مجری گری و بازیگری مهارت دارد و توانسته است با موفقیت های خود در این حرفه ها، استعداد خود را نمایان کند و به عنوان یک مجری موفق ایرانی بدرخشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو