کانیه وست جانگوی آزاد شده جیمی فاکس

«کوئنتین تارانتینو» به فهرست دشمنان «کانیه وست» افزوده شد. رپر جنجالی در مصاحبه جدیدی با «پیرس مورگان» ادعا می‌کند که تارانتینو ایده «جانگوی زنجیرگسسته» (Django Unchained) را از او سرقت کرده است.

وست می‌گوید پس از همکاری با «جیمی فاکس» در سال ۲۰۰۵ برای آهنگ «گلد دیگر» (Gold Digger)، ایده‌ای برای یک موزیک ویدیو با مضمون برده‌داری با فاکس و تارانتینو مطرح کرده است. او ادعا می‌کند که بعضی از طرح‌های او به فیلم «جانگوی زنجیرگسسته» راه پیدا کرده‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، وست می‌گوید: «تارانتینو می‌تواند فیلمی بنویسد در مورد برده‌داری – اتفاقاً او و جیمی ایده من را گرفتند چون من ایده «جانگو» را به عنوان موزیک ویدیوی «گلد دیگر» به آن‌ها دادم. و بعد تارانتینو آن را به فیلم تبدیل کرد.»

وست با این حال می‌گوید فاکس را به خاطر این سرقت می‌بخشد. او پیش‌تر در پستی حذف شده در اینستاگرام نوشته بود که فاکس باید نقش او را بازی کند: «انتخاب من جیمی فاکس است. یکی از بزرگ‌ترین نوابغ.»

وست در هفته‌های اخیر به یهودی-ستیزی متهم شده و برای خریداری شبکه اجتماعی «پارلر» موافقت کرده است. علاوه بر این او ادعا کرده است که مرگ «جرج فلوید» در نتیجه اوردوز بوده است نه خشونت پلیس. وست در مصاحبه با مورگان از خانواده فلوید عذرخواهی می‌کند: «و می‌خواهم به خانواده‌هایی که احساساتشان را جریحه‌دار کردم بگویم که واقعاً می‌خواهم شما را در آغوش بگیرم. و بگویم متأسفم که شما را با حرف‌هایم ناراحت کردم.»