دختر گرگینه آمریکایی 28 ساله هویت خود را فاش کرد!

دختر گرگینه آمریکایی 28 ساله هویت خود را فاش کرد!


منبع: پارس ناز

27

1401/8/3

09:58


دختر گرگینه آمریکایی 28 ساله هویت خود را فاش کرد!

دختر گرگینه آمریکایی 28 ساله 

نایا اوکامی دختر گرگینه آمریکایی 28 ساله ای است که خود را یک زن گرگینه می داند. به گفته خودش، وی زنی که خود را به عنوان یک گرگ می داند. این زن آمریکایی درباره زندگی منحصر به فرد خود صحبت کرده و به کسانی که او را “بیمار روانی” می نامند، پاسخ داده است. خانم نایا اوکامی، اهل سیاتل در آمریکا، خود را یک (تریان) می نامد، که به عنوان یک حیوان منقرض شده یا زنده غیرانسان شناخته می شود.

 

اوکامی معتقد است که او از نظر روحی و روانی یک گرگ بریتیش کلمبیا است. این دختر 28 ساله به صورت آنلاین از نام کاربری NaiaGoesAwoo در شبکه های اجتماعی استفاده می‌کند. او که در پادکست I’ve Got News For You صحبت می‌کرد، گفت که گرگ بودن زندگی روزمره، روابط یا شغل او را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. نایا می گوید واقعاً به چیزهای بدی که مردم در مورد او آنلاین می گویند اهمیت نمی دهم.

 

نایا اوکامی زن گرگینه آمریکایی

خانم نایا که همچنین یک فرد تراجنسیتی است، گفت تنها 10 سال داشت که شروع به گفتن اینکه “روح یک گرگ” کرد و قبل از یافتن اصطلاح therian، سال ها صرف کشف هویت خود کرده بود. این دختر آمریکایی گفت که “در همه سطوح به جز جسمی” یک گرگ است. او اغلب زوزه می کشد و گاهی اوقات هنگام لباس پوشیدن دم و گوش خودش را جدا می کند.

دختر گرگینه آمریکایی 28 ساله هویت خود را فاش کرد!

نایا همچنین زمان هایی را به صورت داوطلبانه بین گرگ های تربیت شده می گذراند تا با این حیوانات ارتباط برقرار کند. او می گوید: من از نظر روحی و روانی، خودم را به عنوان یک گرگ می شناسم اما می دانم که انسان هستم. من روی دو پا راه می روم، کار دارم، شغل دارم و شریک زندگی من هم یک انسان است. خانم نایا در مورد هویت خود آشکارا صحبت کرده است و انتقادها را کنار زده است.

دختر گرگینه آمریکایی 28 ساله هویت خود را فاش کرد!

تریان چیست؟

باید بگوییم که تریان ها، افرادی هستند که به نوعی ذات یک حیوان را درون خود حس می کنند. البته آنها می دانند که از نظر فیزیکی بدن انسان دارند. همچنین تریان ها، علیرغم داشتن هویت حیوانی، تقریباً همیشه مانند دیگران رفتار می کنند. آن‌ها به‌وسیله‌ی انسان‌درمانی‌شان تعریف نمی‌شوند، همانطور که هر هویت دیگری به‌طور کامل یک شخص را در بر نمی‌گیرد.

 

جواب نایا به کسانی که او را نقد می کنند

به طور کلی دلایل زیادی برای نفرت داشتن از یک شخص وجود دارد و افراد زیادی هم از نایا متنفر هستند. او گفت: از من متنفر هستید زیرا من رک و پوست کنده هستم. من چیزی گفتم که شما را آزرده خاطر کردi یا کار اشتباهی انجام دادم، این دلیل موجهی برای دوست نداشتن من است. نایا گفت که مردم اغلب به اشتباه تصور می کنند که او باید مشکلات روانی داشته باشد.

دختر گرگینه آمریکایی 28 ساله هویت خود را فاش کرد!

اما اگر می خواهید فقط به خاطر یک هویت از من متنفر باشید، آن هم به خاطر یک ویژگی که به شما یا شخص دیگری آسیب نمی رساند، برای من اهمیتی ندارد و من واقعاً در زندگی ام به شما نیازی ندارم. وی ادامه می دهد: مسائل مربوط به سلامت روان بر اساس تأثیر آنها بر عملکرد شما در جامعه قضاوت می شود. آنها بر مهارت های زندگی روزمره شما تأثیر می گذارند؟ آیا آنها بر توانایی شما برای داشتن شغل تأثیر می گذارند؟

دختر گرگینه آمریکایی 28 ساله هویت خود را فاش کرد!

آیا آنها بر روابط بین فردی تأثیر می گذارند؟ اگر شما به سر کار بروید و به طور به همکاران خود پارس کنید، این در ایجاد نوعی مشکل است. اما اکثر مردم این کار را انجام نمی دهند. نایا داوطلبانه در محیط‌های نگهداری گرگ‌ها برای نزدیک‌تر شدن به همتایان خودش می‌گوید که: پیوند او با حیوانات «ماوراء طبیعی» یا «جادویی» نیست. بلکه بیشتر شبیه یک متخصص حیات وحش است که از آنها مراقبت و مطالعه می‌کند.

 

ویژگی های گرگ تریان بودن از زبان نایا اوکامی

نایا اغلب لباس‌ها و اکسسوری‌هایی با تم گرگ می‌پوشد و می‌گوید که گاهی اوقات هنگام شرکت در رویدادهای خاص مانند کامیک کان، دم و گوش هم می‌پوشد. نایا گفت که هویت منحصربه‌فرد او در دوستی‌ها و روابطش تفاوتی ایجاد نمی‌کند و تنها چند دوست دارد. او ادعا می کند که گرگ تریان بودن در واقع به او در کارش به عنوان یک بازپرس کمک می کند. یعنی جایی که او افرادی را که به حیوانات و کودکان آسیب می زنند، ردیابی می کند.

دختر گرگینه آمریکایی 28 ساله هویت خود را فاش کرد!

وی در این رابطه می گوید: وقتی به دنبال شکارچیان می‌روم… احساس می‌کنم گرگی شکار من را شکار می‌کند و طعمه من انسان‌هایی هستند که کارهای بد انجام می‌دهند. در آخر هم باید بگوییم که برای مطالعه مطالب جالب در این رابطه، می توانید به پست های پیشنهادی که در زیر ارائه داده ایم مراجعه کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو