افتتاح بیست و چهارمین بیمارستان گروه بهداشتی-مراقبتی آجی بادم!

منبع: روزیاتو

18

1401/8/3

15:30


افتتاح بیست و چهارمین بیمارستان گروه بهداشتی-مراقبتی آجی بادم!

افتتاح بیست و چهارمین بیمارستان گروه بهداشتی-مراقبتی آجی بادم!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

گروه مراقبت‌های بهداشتی آجی بادم  ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی را به عنوان یک بیمارستان محلی کوچک در یکی از محله‌های کوچک در استانبول/ترکیه آغاز کرد. امروزه آجی بادم یک برند جهانی می‌باشد که در ۵ کشور از جمله ترکیه، بلغارستان، مقدونیه، صربستان و هلند با ۲۴ بیمارستان و ۱۴ کلینیک سرپایی فعالیت دارد.

امروزه گروه مراقبت های بهداشتی آجی بادم با ارائه بالاترین کیفیت خدمات با استفاده از فناوری های پیشرفته و تیم های متخصص مطابق با استانداردهای بین المللی کیفی مانند Joint Commission International (JCI) و گواهی تایید صلاحیت آزمایشگاه بالینی ISO 15189، یک برند جهانی در گردشگری پزشکی است. سالانه بیماران زیادی از نقاط مختلف دنیا برای درمان به ترکیه سفر می کنند و این بیماران درمان در آجی بادم را ترجیح می دهند. به منظور ایجاد آسایش، اعتماد و ثبات، آجی بادم  طیف گسترده ای از خدمات از جمله مشاوره، اقدامات تشخیصی، خدمات بیمه، هماهنگی برای سفر و هتل و خدمات ترجمه را به بیماران بین المللی ارائه می دهد. مرکز بین‌المللی خدمات بیماران آجی‌بادم به‌عنوان «مرکز جامع » طراحی شده و خدمات مراقبت‌های بهداشتی را از روز درخواست تا زمان بازگشت بیمار به کشور خود را در ۲۰ زبان مختلف ارائه می‌کند.

برای دریافت نظر پزشکی رایگان از پزشکان ما، روی لینک www.acibadem.ir کلیک کنید.

افتتاح بیست و چهارمین بیمارستان گروه بهداشتی-مراقبتی آجی بادم!

آجی بادم گروهی پیشرو در مراقبت های بهداشتی  ترکیه و همچنین به عنوان یک برند جهانی مشهور در زمینه پزشکی ، به رشد سریع خود ادامه می دهد. این گروه جدیدترین بیمارستان خود آجی بادم آتاشهیر – Acıbadem Ataşehir – را به عنوان دهمین بیمارستان خود در استانبول و بیست و چهارمین بیمارستان خود در جهان راه اندازی کرد. آجی بادم آتاشهیر به دلیل معماری منحصر به فرد، فناوری پیشرفته پزشکی و سیستم های دیجیتالی که منحصراً توسط این گروه در زمینه مدیریت سلامت توسعه یافته است، شناخته شده میباشد. این بیمارستان با مساحت داخلی ۶۵۰۰۰ متر مربع ساخته  و توسط LEED Gold برای ویژگی‌های «سازگار با محیط ‌زیست» و «ساختمان هوشمند» تأیید شده است.

آجی بادم آتا شهیر خدمات درمانی را در تمام شاخه های پزشکی ارائه می دهد. این بیمارستان به لطف طراحی و ویژگیهای منحصر به فرد، مراقبت های ویژه ای را به بیماران سرطانی، زنان، جراحی مغز، ارتوپدی، درمان ناباروری و بیماران اطفال ارائه می دهد. . این بیمارستان دارای ۱۵۳ اتاق بیمار، ۲۹۸ تخت بیمار، ۱۰ اتاق عمل، ۱ اتاق درمان ناباروری آی وی اف، آندوسکوپی/کولونوسکوپی و اتاق مداخله آنژیوگرافی است.

بیمارستان آجی بادم آتاشهیر دارای ساختمان جداگانه‌ای با برخورداری از محیطی صمیمی و مناسب کودک درمجاورت خود میباشد. این محل با ایجاد محیطی سرگرم کننده سعی دارد تا توجه بیماران کودک را از فضای بیمارستان منحرف کند. بخش اطفال به صورت ۲۴ ساعته با وجود پزشکان در تمامی شاخه‌ها و زیرشاخه ها فعالیت می کند. اتاق‌های مراقبت در نزدیکی ورودی کلینیک با دسترسی مجزای مستقیم برای کودکان دارای تب و عفونت قرار دارند. برای انجام آزمایش خون و واکسیناسیون، کودکان و خانواده هایشان می توانند بدون مراجعه به کلینیک به واحد اختصاصی مراجعه کنند.

همچنین ورودی جداگانه دیگری وجود دارد که در آن کلینیک انکولوژی خدمات چند رشته ای را توسط تیمی از متخصصان مجرب به بیماران انکولوژی ارائه می دهد. این تیم در زمینه  پرتو درمانی  Truebeam و Ethos واقع در بیمارستان آتاشهیر دارای تجربه می‌باشند. علاوه بر فناوری پرتو درمانی، در این مرکز دستگاه پت سی تی جهت تشخیص وجود دارد . در این مرکز در مجموع ۳۴ واحد شیمی درمانی وجود دارد که شامل ۳۰ واحد سرپایی و واحد ۴ بستری است.

برای دریافت نظر پزشکی رایگان از پزشکان ما، روی لینک www.acibadem.ir کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو