منبع: دانلود ها

51

1401/8/3

16:00


5/5 - (1 امتیاز)

Amateur Photographer – عکس‌برداری آماتور

| شماره ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲ اضافه شد |

مجله-Amateur-Photographer

مجله Amateur Photographer از سال ۱۸۸۴ منتشر می‌شود و یکی از قدیمی‌ترین شماره‌هایی است که برای علاقه‌مندان عکاسی انتشار یافته و شامل اطلاعات جالبی و جذابی در این زمینه است. این شماره‌ها شامل اخبار مهم در زمینه عکاسی و بررسی‌هایی است که به شما در تحلیل هرچه بهتر ابزارهای عکاسی و همچنین عکس‌های مختلف ارائه می‌کند. آزمایش‌های دقیقی در زمینه تجهیزات ارائه شده است و می‌توانید با بهترین تجهیزات هم آشنا شوید. تصاویر خوبی هم در این شماره‌ها وجود دارد که می‌توانید به‌عنوان یک عکاس از آن‌ها الهام بگیرید.

۱۱ سپتامبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با دوربین‌های DSLR بیشتر آشنا شده و امکانات آن‌ها را برای عکس‌برداری حرفه‌ای بررسی کنید. چند دوربین دیگر مانند نیکون ZMC همراه با لنز ۱۰۵ میلی‌متری آن هم بررسی خواهد شد. از سابقه ۲۰ ساله عکس‌برداری در این حرفه هم صحبت‌های جالبی خواهد شد.

مجله-Amateur-Photographer

۱۸ سپتامبر ۲۰۲۱

این شماره شما را با با عکس‌برداری جذاب در آسمان شب پرداخته و چند شات عالی را بررسی خواهد کرد. از عکس‌برداری طولی هم صحبت کرده و می‌توانید با چند تکنیک ساده در این زمینه آشنا شوید. چند عکاس مهم هم در این شماره حضور داشته و نکات جالبی را با شما در میان می‌گذارند.

مجله-Amateur-Photographer

۲۵ سپتامبر ۲۰۲۱

شماره به‌صورت کامل در مورد عکس برداری خیابانی بحث خواهد کرد و می‌توانید نکات و ترفندهای جالبی را در این زمینه دریافت کنید. این شماره اطلاعات جامعی در مورد برخی از ویژگی‌های دوربین‌های سیگما ارائه خواهد کرد و می‌توانید با آن‌ها عکس‌برداری خیابانی را تجربه کنید.

مجله-Amateur-Photographer

۲ اکتبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با عکس برداری حیات وحش آشنا شده و از المان‌های هنری بیشتری در این زمینه بهره ببرید. در مورد دوربین‌های جالبی صحبت خواهیم کرد که با کمترین هزینه می‌توانید تهیه کرده و سپس از آن‌ها برای خلق تصاویر استفاده کنید.

مجله-amateur-photographer

۹ اکتبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با عکس‌برداری سورئال آشنا شده و تکنیک‌های لازم را در این زمینه دریافت کنید. در مورد باتری دوربین‌های فیلم برداری صحبت کرده و می‌توانید با راهکارهایی در مورد افزایش میزان استفاده از آن نیز آشنا شوید. شماره به‌طور اختصاصی در مورد دوربین ۵۰ میلی‌متری پاناسونیک نیز صحبت خواهد کرد.

مجله-Amateur-Photographer

۲۳ اکتبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با نحوه عکس‌برداری کلوزآپ همراه شده و نکاتی را برای تصویربرداری صحیح‌تر در چنین شرایطی یاد بگیرید. مواردی مانند ادیت حرفه‌ای این تصاویر هم مطرح خواهد شد. چند دوربین خوب برای این منظور هم معرفی می‌شود.

مجله-Amateur-Photographer

۳۰ اکتبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید اطلاعاتی از تصاویر زیبای بوکه را مشاهده کنید. تصویر بوکه یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های عکاسی است که امروزه در گوشی‌های هوشمند نیز وجود دارد. حال شما می‌توانید اطلاعات تکمیلی از عکس برداری بوکه را توسط دوربین‌های دیجیتالی دریافت کنید.

مجله-Amateur-Photographer

۶ نوامبر ۲۰۲۱

در این شماره عکس‌برداری از پرندگان را به‌صورت کامل بررسی کرده و سرتاسر جهان، از تنوع تصاویری برای شما خواهیم گفت که یقینا عکس برداران حرفه‌ای می‌توانند آن را رعایت کنند. مقاله‌های جالب دیگر هم مخصوصا در مورد دوربین‌هایی با لنزهای بزرگ مطالعه می‌کنیم.

مجله-Amateur-Photographer

۱۳ نوامبر ۲۰۲۱

در این شماره از عکس‌های مناظر در منطقه بریتانیا آشنا خواهید شد و بهترین نمونه‌ها را در اختیار شما می‌گذاریم. از یکسری دوربین‌های جدید فوجی فیلم هم صحبت خواهیم کرد و می‌توانید بررسی‌های دقیق و نحوه عکس‌برداری با آن‌ها را نیز فرا بگیرید.

مجله-Amateur-Photographer

۲۷ نوامبر ۲۰۲۱

این شماره به‌صورت ویژه به خرید دوربین‌های ارزان قیمت می‌پردازد که ارزش بسیار بالایی دارند و از این طریق می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی بسیار خوبی را تجربه کنید. این شماره در مورد بازار سهام در این زمینه صحبت کرده و از تعمیر دوربین نیز صحبت خواهیم کرد.

مجله-Amateur-Photographer

۴ ژانویه ۲۰۲۲

در این شماره می‌توانید با دوربین‌هایی آشنا شوید که زیر ۱۰۰ یورو قیمت دارند و یک گزینه عالی برای شما به همراه خواهد شد. می‌توانید از گزینه‌هایی برخوردار شوید که حافظه جانبی خوبی دارند و برای عکاسی در کیفیت بالا می‌توانند بسیار عالی باشند.

مجله-Amateur-Photographer

۱۸ ژانویه ۲۰۲۲

در این شماره قرار است که با نحوه تسلط روی دوربین آشنا شده و در طبیعت و موقعیت‌های مختلف از سه پایه و ابزارهای دیگر برای استفاده بهتر از دوربین بهره ببرید. می‌توانید مقاله‌ای از لنزهای اخیر کمپانی‌های خوانده و با بهترین موارد آن‌ها آشنا شوید.

مجله-Amateur-Photographer

۲۵ ژانویه ۲۰۲۲

در این شماره می‌توانید با افکار خلاقانه در حوزه عکس‌برداری آشنا شده و از آن برای عکس‌برداری بهتر استفاده کنید. سه نوع دوربین عالی هم در اختیار شما قرار گرفته است و می‌توانید با قابلیت‌های هر کدام آشنا شوید. از دوربین‌های کامپکت کلاسیک هم صحبت خواهیم کرد.

مجله-Amateur-Photographer

۱ فوریه ۲۰۲۲

در این شماره اطلاعات خوبی از عکس‌برداری کوهستان و طبیعت دریافت خواهید کرد و می‌توانید با تکنیک‌ها و بهترین دوربین‌ها برای این منظور آشنا شوید. فراموش نکنید که این شماره شما را به سراغ دوربین‌های مطرح جهان هم رفته و شما را با آن آشنا خواهد کرد.

مجله-Better-Photography

۱ مارس ۲۰۲۲

در این شماره می‌توانید عکس‌برداری جذابی را برای صحنه‌های فیلم داشته باشید. از بهترین دوربین‌ها صحبت کرده و یک سری از لنزهای برتر که می‌توانید با دوربین‌های استفاده کنید را نیز تحلیل خواهیم کرد. از فیلم‌ها و استفاده بهتر از آن‌ها روی دوربین عکاسی هم صحبت می‌کنیم.

مجله-Amateur-Photographer

۲۲ مارس ۲۰۲۲

در این شماره می‌توانید از هنرهایی بخوانید و بشنوید که در عکس برداری به شما کمک می‌کنند. از HDR صحبت کرده و کمک می‌کنیم که به شکل درجه یکی بتوانید آن را پیاده‌سازی کنیم. در نهایت به سراغ سورئالیسم و تاثیر آن در عکس برداری خواهیم رفت.

مجله-Amateur-Photographer

۱۲ آوریل ۲۰۲۲

این شماره از سفر گفته و عکاسی حرفه‌ای در این برهه زمانی را برای شما بیشتر می‌شکافد. می‌توانید مهارت‌های خود را با این شماره بالا برده و با برخی از نکات حساس همراه شوید. یک سری نکات جالب در مورد چند دوربین جدید نیکون و تامرون نیز گفته خواهد شد.

مجله-Amateur-Photographer

۱۹ آوریل ۲۰۲۲

در این شما می‌توانید با نحوه عکس‌برداری از ارتفاعات همراه شده و دوربین‌های مناسب این کار را مرور کنید. می‌توانید با دوربین‌های ۵۰ میلی‌متری همراه شده و نحوه تنظیم آن‌ها را نیز یاد بگیرید. عکس‌های جالبی هم در این شماره قرار داده شده است.

مجله-Amateur-Photographer

۲۶ آوریل ۲۰۲۲

در این شماره قرار است که نحوه عکس برداری از مراسم عروسی را بررسی کرده و نکاتی را در این زمینه یاد بگیریم. عکاسان حرفه‌ای می‌توانند دانسته‌های خود را در این زمینه تکمیل کرده و از بهترین دوربین‌ها که برای این کار ساخته شده است، استفاده کنند.

مجله-Amateur-Photographer

۲۴ می ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با لنزهای مختلف برای عکاسی آشنا شده و نکات جالبی را از آن‌ها دریافت کنید. می‌توانید با مشکلات رایج دوربین‌ها آشنا شده و روش‌هایی برای حل آن‌ها را نیز داشته باشید. با چند دوربین از سونی و نیکون هم آشنا خواهیم شد.

مجله-Amateur-Photographer

۳۱ می ۲۰۲۲

در این شماره از استفاده خلاقانه از رنگ صحبت خواهد کرد و می‌توانید با نحوه تغییر رنگ تصاویر خود آشنا شده و ژانرهای مختلف را نیز بشناسید. در مورد مفهوم AF آشنا خواهید شد و چندین دوربین عالی هم برای این مورد معرفی می‌شود که می‌توانید دنبال کنید.

مجله-Amateur-Photographer

۷ ژوئن ۲۰۲۲

در این شماره قرار است که در مورد بهترین اماکن بریتانیا و نحوه عکس برداری از آن‌ها صحبت کنیم. طبق انتظار، چند مورد از برترین دوربین‌ها هم بررسی کرده و نکاتی را در مورد خرید آن‌ها مطرح خواهیم کرد. از فوجی فیلم ۲۳ میلی‌متری هم خواهیم گفت.

مجله-Amateur-Photographer

۲۸ ژوئن ۲۰۲۲

در این شماره از نحوه فوکوس هنگام عکس برداری برای شما خواهیم گفت و بهترین تکنیک‌های آن را مرور خواهیم کرد. از عکس برداری ویژوال گفته و نکات مهمی را در زمینه رسیدن به خروجی بهتر تصاویر مطرح می‌کنیم. شما هم می‌توانید با دوربین خود این تکنیک‌ها را اجرا کنید.

مجله-Amateur-Photographer

۲ آگوست ۲۰۲۲

در این شماره قرار است که نحوه عکس برداری بهترین پرتره‌ها را بررسی کرده و با دوربین‌های دیجیتالی حرفه‌ای اقدام به تهیه آن کنید. راهنمایی از عکس‌های مهم گرفته شده در تاریخ هم در این شماره وجود دارد و با یک سری تکنیک‌های مهم آشنا خواهید شد.

مجله-Amateur-Photographer

۳۰ آگوست ۲۰۲۲

این شماره از عکس برداری حیات وحش برای شما خواهد گفت و یک سری تکنیک‌های خاص را برای شما مرور می‌کند. می‌توانید وارد بخش معرفی دوربین‌های مختلف شده و یک سری دوربین عالی برای عکس برداری از حیات وحش را هم داشته باشید.

مجله-Amateur-Photographer

۲۵ اکتبر ۲۰۲۲

این شماره به سراغ عکس برداری از حیوانات هنگام لحظات خاص رفته و یک سری عکس برداری جالب هم از لحظات ورزشی خاص خواهیم داشت. دوربین‌های جدیدی را هم معرفی خواهیم کرد که می‌توانید برای این مدل عکس برداری‌ها از آن استفاده کنید.

مجله-Amateur-Photographer

info

Amateur Photographer is the world’s oldest weekly photographic magazine, established in 1884. It is the respected authority for news and reviews, with detailed tests and investigations on the latest equipment.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود مجله Amateur Photographer – شماره ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲

لینک دانلود

مجله Amateur Photographer

دانلود شماره ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲ – با حجم ۴۱ مگابایت (جدید)

دانلود شماره ۳۰ آگوست ۲۰۲۲ – با حجم ۱۸ مگابایت

دانلود شماره ۲ آگوست ۲۰۲۲ – با حجم ۱۶ مگابایت

دانلود شماره ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ – حجم ۱۲ مگابایت

دانلود شماره ۷ ژوئن ۲۰۲۲ – حجم ۲۰ مگابایت

دانلود شماره ۳۱ می ۲۰۲۲ – حجم ۱۲ مگابایت

دانلود شماره ۲۴ می ۲۰۲۲ – با حجم ۱۳ مگابایت

دانلود شماره ۲۶ آوریل ۲۰۲۲ – حجم ۱۸ مگابایت

دانلود شماره ۱۹ آوریل ۲۰۲۲ – حجم ۱۲ مگابایت

دانلود شماره ۱۲ آوریل ۲۰۲۲ – با حجم ۱۸ مگابایت

دانلود شماره ۲۲ مارس ۲۰۲۲ – با حجم ۱۳ مگابایت

دانلود شماره ۱ مارس ۲۰۲۲ – با حجم ۱۱ مگابایت

دانلود شماره ۱ فوریه ۲۰۲۲ – با حجم ۱۳ مگابایت

دانلود شماره ۲۵ ژانویه ۲۰۲۲ – با حجم ۶۵ مگابایت

دانلود شماره ۱۸ ژانویه ۲۰۲۲ – با حجم ۱۸ مگابایت

دانلود شماره ۴ ژانویه ۲۰۲۲ – با حجم ۱۲ مگابایت

دانلود شماره ۲۷ نوامبر ۲۰۲۱ – با حجم ۱۲ مگابایت

دانلود شماره ۱۳ نوامبر ۲۰۲۱ – با حجم ۱۳ مگابایت

دانلود شماره ۶ نوامبر ۲۰۲۱ – با حجم ۳۸ مگابایت

دانلود شماره ۳۰ اکتبر ۲۰۲۱ – با حجم ۱۳ مگابایت

دانلود شماره ۲۳ اکتبر ۲۰۲۱ – با حجم ۱۸ مگابایت

دانلود شماره ۹ اکتبر ۲۰۲۱ – با حجم ۱۳ مگابایت

دانلود شماره ۲ اکتبر ۲۰۲۱ – با حجم ۱۲ مگابایت

دانلود شماره ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۱ – حجم ۱۹ مگابایت

دانلود شماره ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۱ – حجم ۳۹ مگابایت

دانلود شماره ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۱ – با حجم ۱۳ مگابایت

گوناگون شماره می‌توانید مگابایت دانلود رایگان مجله Amateur Photographer دانلود شماره جدید مجله Amateur Photographer دانلود مجله Amateur Photographer دانلود مجله Amateur Photographer با لینک مستقیم دانلود مستقیم مجله Amateur Photographer دانلود شماره ۳۰ آگوست ۲۰۲۲ دانلود شماره ۲ آگوست ۲۰۲۲ دانلود شماره ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ دانلود شماره ۷ ژوئن ۲۰۲۲ دانلود شماره ۳۱ می ۲۰۲۲ دانلود شماره ۲۴ می ۲۰۲۲ دانلود شماره ۲۶ آوریل ۲۰۲۲ دانلود شماره ۱۹ آوریل ۲۰۲۲ دانلود شماره ۱۲ آوریل ۲۰۲۲ دانلود شماره ۲۲ مارس ۲۰۲۲ دانلود شماره ۱ مارس ۲۰۲۲ دانلود شماره ۱ فوریه ۲۰۲۲ دانلود شماره ۲۵ ژانویه ۲۰۲۲ دانلود شماره ۱۸ ژانویه ۲۰۲۲ دانلود شماره ۴ ژانویه ۲۰۲۲ دانلود شماره ۲۷ نوامبر ۲۰۲۱ دانلود شماره ۱۳ نوامبر ۲۰۲۱ دانلود شماره ۶ نوامبر ۲۰۲۱ دانلود شماره ۳۰ اکتبر ۲۰۲۱ دانلود شماره ۲۳ اکتبر ۲۰۲۱ دانلود شماره ۹ اکتبر ۲۰۲۱ دانلود شماره ۲ اکتبر ۲۰۲۱ دانلود شماره ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۱ دانلود شماره ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۱ دانلود شماره ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۱

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو