عکس های جوانترین پیرزن دنیا

عکس های جوانترین پیرزن دنیا


منبع: تالاب

40

1401/8/4

05:58


عکس های جوانترین پیرزن دنیا

جوانترین پیرزن جهان

وقتی جوان ترین پیرزن جهان مشهور میشود. به گزارش تالاب برخی از بیماری‌ها تاب و توان آدم را می‌گیرد پیرزن جوان واژه اي هست که برای یک خانم جوان که گذشته از سن 30 سالگی پیر شده هست به کار برده می‌شود. سندرم نادری پوست زن جوان را بسیار پیر کرده هست به طوری که تشخیص سن حقیقی او کار بسیار دشواری هست.

 

پیرزن”سارا گیورتز” زمانی که 10 ساله بود پزشکان اختلال عجیب پوستی وی را تشخیص دادند ، سندرم اهلرز دانلوس که به واسطه ي آن پوست در ساخت کلاژن ناتوان می‌شود و بسیار سریعتر دچار پیری می‌شود.

 

عکس های جوانترین پیرزن دنیا

 

سندرم اهلر دانلس چیست؟

این سندرم برگرفته از نام دو دکتر به نام هاي ” ادوارد اهلر ” از دانمارک و “هنری الکساندر دانلس” از فرانسه می باشد که به توضیح این سندرم پرداختند. سندرم اهلر دانلس به گروهی از اختلالات ژنتیکی نادر گفته می‌شود که باعث نقص در سنتز کلاژن در انسان می‌گردد.

 

علائم شایع آن شامل: کبود شدگی، مفاصل سست و لغزنده، هیپرالاستیسیتی پوست و ضعف بافتی می باشد. شدت وخامت این سندرم میتواند از خفیف تا تهدید کننده حیات فرد متغیر باشد.

 

عکس های جوانترین پیرزن دنیا

 

عکس های جوانترین پیرزن دنیا

 

این سندرم تا کنون درمان قطعی نداشته هست و درمان اکثر جنبه حمایتی برای فرد دارد.این زن اهل مینه سوتا در مورد اختلال نادر پوستی اش می‌گوید: پوستم بزرگ ترین نگرانی و علت کمبود اعتماد به نفس در من هست اما مدتی هست که با این شرایط خودم را همراه کرده ام و حالا حس بهتری دارم چرا که به آن بعنوان زیبایی بنگاه میکنم.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو