با رنگی‌رنگی‌ترین بازیگر ایرانی آشنا شوید

با رنگی‌رنگی‌ترین بازیگر ایرانی آشنا شوید


منبع: برترین ها

42

1401/8/4

11:34


دنیا مدنی، بازیگر تقریبا تازه‌کاری است که به واسطه‌ی مادرش رویا تیموریان، بیشتر شناخته شده است. دنیا تحصیل کرده‌ی رشته‌ی طراحی لباس در مالزی است و ابتدا به عنوان طراح لباس وارد دنیای سینما و تلویزیون شد و کم‌کم فضای کاری‌اش از طراحی لباس به بازیگری تغییر یافت.

چی بپوشم- رعنا شریعتی: دنیا مدنی، بازیگر تقریبا تازه‌کاری است که به واسطه‌ی مادرش رویا تیموریان، بیشتر شناخته شده است. دنیا تحصیل کرده‌ی رشته‌ی طراحی لباس در مالزی است و ابتدا به عنوان طراح لباس وارد دنیای سینما و تلویزیون شد و کم‌کم فضای کاری‌اش از طراحی لباس به بازیگری تغییر یافت.

دنیا و خواهر بزرگترش درنا مدنی، دختران رویا تیموریان از همسر سابقش میر ولی‌الله مدنی هستند که در حال حاضر در کنار مادرشان رویا و همسر مادرشان مسعود رایگان زندگی می‌کنند.

با رنگی‌رنگی‌ترین بازیگر ایرانی آشنا شوید

امروز می‌خواهیم گشتی در صفحه‌ی اینستاگرام این بازیگر جوان بزنیم و چند تا از استایل‌هایش را با هم تحلیل کنیم. پس با چی بپوشم همراه باشید؛

دنیا مدنی و استایل شخصیتش

اگر با دقت به تیپ و استایل دنیا مدنی در موقعیت‌های مختلف نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که او استایل شخصیت خود را دارد یعنی در اکثر مواقع به یک شکل لباس می‌پوشد که سبک آن‌ها با شخصیتش همخوانی دارد.

احتمالا چون او خودش طراح مد و لباس است، ترجیح می‌دهد سبک مورد پسند خودش را در پوشش رعایت کرده و علاقه‌ای به امتحان سبک‌های دیگر ندارد. شاید همین خاص بودن استایل او است که موجب شده با نگاه اول به پست‌های صفحه‌ی اینستاگرامش، تصور کنید که شخصیتی خودشیفته‌طور دارد.

دنیا مدنی در فضای مجازی حسابی فعال است و استوری‌های سلفی زیادی از خودش با و بدون فیلتر به اشتراک می‌گذارد.

مدل بستن شال به سبک دنیا

در همه‌ی عکس‌های این بازیگر در طبیعت و گشت و گذارهایش می‌توانید شال پیچیده‌شده به دور سرش را ببینید. حرکتی که به تنهایی می‌تواند یک استایل معمولی روزمره‌ را به یک تیپ اسپورت سفری تبدیل کند. این مدل بستن شال علاوه بر زیبایی و خاص بودن برای سفر و گشت و گذار و پیک‌نیک بسیار ساده و کم‌دردسر هم است.

مثلا در این عکسش که در دریای زیبای خلیج فارس گرفته شده، این نوع پوشش شال را با یک استایل کاملا ساحلی ترکیب کرده است. پیراهن ساحلی بلند مشکی و یک مانتوی نخی ساده با رنگ روشن‌تر روی آن به کمک همان شال دورپیچ گل‌گلی از سادگی درآمده است.

با رنگی‌رنگی‌ترین بازیگر ایرانی آشنا شوید

دنیا حتی در روز تولد امسالش هم به جای انتشار عکس‌های کلیشه‌ای در کنار کیک تولد در یک کافه، عکس‌هایش را در باغ و صحرا و کنار گله‌ای از گوسفندان به اشتراک گذاشت!

ترکیب مناسب تونیک اورسایز با قدی نسبتا کوتاه و شلوار خمره‌ای و راحتی خاکی رنگ بسیار مناسب فضا بود. صندل‌های همرنگ با تونیک هم که بسیار درست انتخاب شده بودند.

طبق معمول مدل بستن شالش هم که برای دویدن در دشت ودمن و ثبت عکس‌های یادگاری در کنار گوسفندان گزینه‌ی خوبی بود.

با رنگی‌رنگی‌ترین بازیگر ایرانی آشنا شوید

استایل‌های کژوال و راحت

این طور که به نظر می‌رسد، دنیا به راحتی در استایلش اهمیت زیادی می‌دهد و تا وقتی مجبور نباشد، لباس‌های رسمی و دردسردار به تن نمی‌کند.

عکسی که مشاهده می‌کنید، یکی از همین استایل‌های راحت او در فصل سرما است. درست است که طرفدار راحتی در پوشش است اما از ست کردن رنگ‌ها در استایلش هرگز غافل نمی‌شود.

مثلا در این اوت‌فیت از رنگ‌های خنثی طوسی و سفید و مشکی به خوبی در کنار هم استفاده کرده و با به کار بردن یک کاپشن یشمی و همچنین استفاده از بند ساعت قرمز، رنگ و روح را به استایلش تزریق کرده است.

با رنگی‌رنگی‌ترین بازیگر ایرانی آشنا شوید

اینجا هم همان بلوز طوسی رنگ با پارچه‌ی آنغوره‌ای را به جای پوشیدن زیر مانتو یا کاپشن، به عنوان رویه به کار برده است. در قسمت پایین تنه هم که از یک دامن مدل سندبادی استفاده کرده که طبیعتا یک مدل همه‌پسند نیست و در استایل‌های خاص و هنری کاربرد دارد.

با رنگی‌رنگی‌ترین بازیگر ایرانی آشنا شوید

 همیشه مشکی در استایل‌های رسمی

چیزی که در بین عکس‌های دنیا مدنی جلب توجه می‌کند، انتخاب رنگ مشکی برای پوشش خود در مراسم رسمی است. دنیا مدنی تا به حال در اکثر میهمانی‌ها و مراسم اکران فیلم‌ها و جشنواره‌های مختلف با استایل مونوکروم مشکی دیده شده است.

مثلا در این عکس تیپی کاملا خانمانه و شیک دارد. کفش‌های پاشنه‌دار و نوک‌تیز با شلوار دمپاگشاد بلندش کاملا همخوانی دارد. اما در انتخاب نوع روسری می‌توانست دقت بیشتری به خرج دهد.

با رنگی‌رنگی‌ترین بازیگر ایرانی آشنا شوید

خانم طراح لباس، گاهی اوقات با به کار بردن یک المان رنگی در استایل مونوکروم مشکی‌اش به آن جان می‌بخشد.

مثلا در مراسم فیلم اتاق تاریک، یک مانتوی مشکی کثیف‌دوزی شده به تن داشت که به دلیل مدل اسپورتش آن را با یک شلوار جین ست کرده که انتخاب هوشمندانه‌ای بود. شال آبی آسمانی هم یکی از همان المان‌هایی است که در بالا به آن اشاره کردیم.

با رنگی‌رنگی‌ترین بازیگر ایرانی آشنا شوید

آستین‌های گلدوزی‌شده‌ با گل‌های رنگی در مانتو هم یکی دیگر از همین المان‌های جانبخش است که در استایلش در کنسرت نیما رئیسی به چشم خورد.

با رنگی‌رنگی‌ترین بازیگر ایرانی آشنا شوید

گاهی هم برای روح بخشیدن به مشکی به جای استفاده از رنگ از برق در استایلش استفاده کرده!

با رنگی‌رنگی‌ترین بازیگر ایرانی آشنا شوید

علاقه‌ی دنیا به پارچه‌های گل‌دار

درست است که دنیا مدنی برای مراسم رسمی رنگ مشکی را به طرح و رنگ‌های شلوغ و جیغ ترجیح می‌دهد اما در زندگی روزمره‌اش بارها از پارچه‌های گل‌دار و رنگی‌رنگی استفاده کرده است.

استفاده از این شال گل‌دار با رنگ‌های شاد و همچنین سایه‌ی چشمی با آن رنگ، جسارت خاصی می‌خواهد که دنیا به خوبی از پس آن برآمد.

با رنگی‌رنگی‌ترین بازیگر ایرانی آشنا شوید

او از پارچه‌های گل‌دار علاوه بر شال در آستین لباس‌هایش هم استفاده می‌کند.

با رنگی‌رنگی‌ترین بازیگر ایرانی آشنا شوید

و حتی گاهی دیده شده که شلوارهایی زیبا با پارچه‌های گل‌دار هم به تن کرده است. البته هیچ وقت در به کار بردن گل و طرح‌های شلوغ زیاده‌روی نکرده و هنگام استفاده از این نوع پارچه‌ها، آیتم‌های دیگر استایلش را ساده انتخاب می‌کند.

با رنگی‌رنگی‌ترین بازیگر ایرانی آشنا شوید

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو