معرفی برترین برنامه های ساخت شماره مجازی

معرفی برترین برنامه های ساخت شماره مجازی


منبع: پلازا

35

1401/8/5

08:07


معرفی برترین برنامه های ساخت شماره مجازی

با استفاده از یک برنامه ساخت شماره مجازی، می‌توانید یک شماره تلفن دوم بسازید، بدون این که نیازی به سیم‌کارت فیزیکی باشد. برنامه های زیادی هستند که امکان انجام این کار را فراهم می‌کنند. در این مطلب پلازا نگاهی داشتیم به این برنامه‌ها.

تقریبا تمام سرویس‌ها و سایت‌ها برای ارائه خدمات خود و باز کردن یک حساب کاربری، نیاز به شماره تلفن دارند. بسیاری از کاربران برای این کار از شماره تلفن شخصی خود استفاده می‌کنند اما بیشتر کارشناسان توصیه می‌کنند تا جای ممکن از تلفن همراه شخصی خود استفاده نکنید. برخی سایت‌ها به‌عنوان جایگزین ایمیل را نیز از شما قبول می‌کنند اما برای برخی سایت‌ها و سرویس‌ها که ثبت نام در آن‌ها حتما نیاز به شماره است، می‌توان از برترین برنامه های ساخت شماره مجازی استفاده کرد.

فهرست مطالب

بهترین برنامه های ساخت شماره مجازی

انتخاب بهترین برنامه شماره مجازی رایگان کار آسانی نیست. در حال حاضر ده‌ها برنامه با همین کاربرد در گوگل‌پلی و اپ‌استور وجود دارند که شماره مجازی در اختیار شما قرار می‌دهند. بیشتر آن‌ها نیز رایگان نیستند و گزینه‌های رایگان هم اکثرا شماره تلفن‌های اشتراکی در اختیار شما قرار می‌دهند که ممکن است بسیاری از سایت‌ها قبول نکنند؛ به همین خاطر ممکن است برخی گزینه‌های رایگان این فهرست، نتوانند به‌طور کامل، نیازهای شما را برطرف کنند.

1. Cloud SIM

برنامه ساخت شماره مجازی

اپ شماره مجازی اندروید و iOS، کلاود سیم یکی از شناخته‌شده‌ترین گزینه‌ها است. در این برنامه می‌توانید حداکثر 4 شماره تلفن مجازی داشته و از آن‌ها برای برقرار مکالمه، ارسال پیامک و تایید حساب‌های کاربری در وبسایت‌های مختلف استفاده کنید. Cloud SIM امکان استفاده از شماره تلفن‌هایی با پیش‌شماره بریتانیا، لهستان، کانادا، فرانسه و آمریکا را می‌دهد. البته که برنامه رایگان نیست و برای خرید شماره و استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید.

2. textPlus

بهترین برنامه شماره مجازی امریکا

تکست‌پلاس را می‌توان یکی از بهترین برنامه های شماره مجازی برای واتساپ به‌حساب آورد. در این برنامه می‌توانید یک شماره مجازی رایگان دریافت و با آن بدون محدودیت به ارسال پیامک مشغول شوید. همچنین امکان برقراری تماس نیز وجود دارد. البته تماس‌ها شامل هزینه هستند ولی اگر با یک کاربر دیگر از طریق همین برنامه تماس برقرار کنید، تماس شما رایگان خواهد بود.

علاوه بر پیامک، امکان ارسال MMS و فایل‌های گیف و اموجی‌ها در کنار صندوق صوتی نیز در برنامه textPlus وجود دارد.

3. Line2

اپ شماره مجازی اندروید

اگر به‌دنبال نرم افزار شماره مجازی تلگرام هستید، می‌توانید برنامه لاین 2 را مدنظر داشته باشید. این برنامه یکی از برنامه‌های شناخته شده برای ساخت شماره مجازی است و به‌شما امکان برقراری تماس و ارسال پیام را نیز می‌دهد. مهمتر این که شماره‌ای که در اختیار شما می‌گذارد، از تماس VoIP نامحدود پشتیبانی می‌کند. البته فقط برای تماس با شماره‌های کانادا و آمریکا؛ افزون بر این، برقراری تماس و ارسال پیام بین شما و کاربران دیگر برنامه نیز رایگان است.

4. Burner

برنامه های شماره مجازی

شاید بهترین برنامه شماره مجازی امریکا، اپلیکیشن Burner باشد. این برنامه کمی با سایر برنامه‌های این فهرست متفاوت است. در این اپلیکیشن شما یک شماره خصوصی دریافت خواهید کرد که می‌توانید در اختیار سایت‌ها یا افراد غریبه قرار دهید. اما وقتی یک پیامک یا تماس به آن شماره دریافت کنید، اپلیکیشن به‌صورت خودکار آن تماس و پیام را به شماره واقعی شما فوروارد خواهد کرد. به این صورت می‌توانید با استفاده از همان شماره تلفن شخصی خود با دیگران در ارتباط باشید و در عین حال شماره واقعی خود را هم به کسی ندهید. البته این برنامه پولی است و فقط 7 روز اول آن رایگان است.

5. Hushed

برنامه های شماره مجازی

یکی دیگر از محبوب‌ترین و بهترین برنامه شماره مجازی ساز که در این فهرست قرار دارد، Hushed است. نقطه قوت آن این است که امکان انتخاب شماره از بیش از 300 پیش‌شماره مختلف در آمریکا، کانادا و بریتانیا را به‌شما می‌دهد. با هرکدام از این شماره‌ها می‌توانید به ویژگی‌هایی مثل پاسخ‌دهی خودکار به پیامک‌ها، فوروارد کردن تماس‌های دریافتی و صندوق پیام‌ها دسترسی داشته باشید. برنامه اجازه استفاده از سرویس‌های خود را به‌صورت رایگان برای مدت 3 روز را می‌دهد.

6. Skype

برنامه های شماره مجازی

اسکایپ را اکثرا به‌عنوان برنامه برای برقراری تماس‌های صوتی و تصویری آنلاین به‌حساب می‌آورند اما یکی از خدماتی که این سرویس ارائه می‌دهد، فروش شماره مجازی است. می‌توانید با خرید گیفت کارت اسکایپ، حساب خود را شارژ کرده و سپس یک شماره مجازی از این سرویس خریداری کنید. این شماره از طریق خود اپلیکیشن قابل دسترس خواهد بود و می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید. می‌توانید حداکثر برای هر حساب، 10 شماره مجازی خریداری کنید. از این نظر می‌توان اسکایپ را بهترین برنامه شماره مجازی برای ایفون و اندروید به‌حساب آورد.

7. Dingtone

برنامه های شماره مجازی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو