سقوط قیمت خودروهای خارجی

منبع: گهر

16

1401/8/5

09:01


پس از انتشار نام شرکت های وارد کننده خودروهای خارجی ، قیمت خودروهای خارجی با کاهش همراه بود ، حال باز هم این روزها بازار بی تاب ورود خودرهای خارجی صفر است و این امر باعث شده قیمت خودرهای خارجی کاهش یابد.

سقوط قیمت خودروهای خارجی با واردات

سقوط قیمت خودروهای خارجی, جدید ۱۴۰۱ -❤️ گهر

متاسفانه در چندسال اخیر بدلیل ممنوع بودن ورود خودروهای خارجی به داخل کشور قیمت خودرهای خارجی با مدلهای ۲۰۱۴ و یا ۲۰۱۵ در داخل ایران از قیمت صفر ۲۰۲۲ همان خودروها بیشتر و بعضا دوبرابر بود!!

البته لازم به ذکر است که واردات خودرو جزو تحریم ها نبوده ، اما بدلیل مبادلات ارزی و کمبود دلار در کشور واردات ماشین های خارجی ممنوع اعلام شد .

بازار تشنه واردات ماشین صفر خارجی

در چند سال اخیر که واردات ممنوع بوده ماشین های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ بیشتر معامله می شدند و خبری از ماشین های صفر خارجی نبود و یکسری از خریداران تشنه ماشین های صفر هستند و این خود عامل کاهش قیمت است چرا که خریداران ماشینهای صفر خارجی دارای ماشین های مدل پایین تر خارجی هستند و با قیمت های پایین تر از عرف بازار ماشین خود را برای فروش قرار می دهند

امیدواریم که به زودی قیمت خودروهای خارجی با کاهش زیاد مواجه شده تا مردم عزیز ایران بتوانند خودرهای خارجی با قیمت مناسب خریداری کنند چرا که حق مردم است که ماشین های با کیفیت داخلی و خارجی سوار شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو