کدام چهره های معروف ایرانی متولد 5 ابان هستند؟

منبع: آکا

32

1401/8/5

20:50


اگر شما هم جزو افرادي هستيد که به اخبار چهره هاي مشهور ايراني علاقه منديد و دوست داريد که بدانيد کدام يک از چهره هاي مشهور ايراني در تاريخ 5 آبان بدنيا آمده يا

آکاایران: امروز 5 آبان ماه 1401 مصادف با تاريخ تولد يا تاريخ درگذشت برخي از هنرمندان,بازيگران، بازیکنان و خيلي از چهره هاي مشهور ايراني مي باشد.چهره های سرشناسی چون کاوه خداشناس و خیلی دیگر از چهره های مشهور عزیز کشورمان.

کاوه خداشناس: بازیگری برایم سرشار از لذت است/ ترجیح می‌دهم با کسانی کار کنم  که خیالم از کیفیت کار راحت باشد

در ادامه این مقاله به معرفی این اشخاص میپردازیم. با ما همراه باشید.

اين چهره هاي مشهور ايراني 5 آبان ماه متولد شده اند

کاوه خداشناس

کاوه خداشناس (زادهٔ ۵ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر، کارگردان، تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است.

تصاویری از سریال جدید «بی همگان»- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی  تسنیم | Tasnim

کاوه در یک خانوادهٔ تهرانی که اصالت دماوندی دارند به دنیا آمد. او فرزند سوم از خانواده‌ای است که پنج پسر دارد. پدرش اهل ذوق است و برادرانش اهل موسیقی و فرهنگ هستند. کاوه دیپلم تجربی دارد و دانش‌آموختهٔ دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه تهران در رشتهٔ نمایش است. از اساتید او هم می‌توان حمید سمندریان و فردوس حاجیان را نام برد. او تجربهٔ موسیقی، عکاسی، نقد هنری و دستیاری کارگردان را در کارنامهٔ خود دارد. کاوه پیش از دوران دانشجویی فعالیت دراماتیک خود را سال ۱۳۷۸ با بازی در نمایش هدهد به کارگردانی منصور خلج آغاز کرد و بعدها با گروه‌های دانشجویی همکاری نمود. پس از آن در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم سینمایی خداحافظ رفیق به کارگردانی بهزاد بهزادپور به سینما راه یافت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو