۱۰ زن هالیوود که بارداری شان را در فیلم خود هوشمندانه پنهان کردند

۱۰ زن هالیوود که بارداری شان را در فیلم خود هوشمندانه پنهان کردند


منبع: روزیاتو

31

1401/8/6

12:59


۱۰ زن هالیوود که بارداری شان را در فیلم خود هوشمندانه پنهان کردند

-۲۸ ثانیه پیش

۱۰ زن هالیوود که بارداری شان را در فیلم خود هوشمندانه پنهان کردند

علم می تواند دلایل زیادی برای تأثیر شدید بارداری بر زنان شاغل آورد. با این حال، این چالش ها برای مادران هالیوود بسیار ساده بودند. بازیگران محبوب ما بعضی از نقش های به یاد ماندنی خود را در زمان بارداری شان بازی کردند اما ما اصلاً متوجه این موضوع نشدیم.

امیلی بلانت در «به سوی جنگل» (Into the Woods)

بازی در نقش همسر باردار یک نانوا در فیلم «به سوی جنگل»، شاید بهترین گزینه برای امیلی بلانت بود، چرا که در زمان بازی در این فیلم موزیکال، او خود، دخترش، هیزل را باردار بود. بلانت گفته طراحان لباس فیلم مجبور بودند تقریباً هر ۴ روز یک بار اندازه ی لباس های نقش او را تغییر دهند.

به علاوه، گروه تولید فیلم مجبور شدند پوزیشن ها و زاویه های دوربین را طوری تنظیم کنند که بارداری او معلوم نشود. بلانت در اینباره گفته: «پشت همه ی درخت های آن جنگل قایم شدم.»

سارا جسیکا پارکر در Sex and the City

بی دلیل نبود که فصل پنجم سریال Sex and the City تنها ۸ قسمت داشت. علت اصلی آن، سارا جسیکا پارکر بود که در این سریال یکی از نقش های اصلی، کری برادشاو را برعهده داشت. جسیکا پارکر در زمان فیلمبرداری سریال، پسرش، جیمز ویلکی را باردار شد.

با این حال، طراحان لباس سریال، به کمک آمدند و لباس های گشادی برای نقش او طراحی کردند که شکمش را می پوشاند. البته یک مادر دیگر هم در این سریال وجود داشت؛ همبازی جسیکا پارکر، سینتیا نیکسون هم آن زمان پسرش، چارلز ازیکیل را باردار بود.

پنه لوپه کروز در «دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته» (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides)

احتمال اینکه پنه لوپه کروز ماجراجویی در قسمت چهارم مجموعه فیلم «دزدان دریایی کرائیب» را از دست دهد، زیاد بود. با این حال، او دست نکشید و به بازی در نقش آنجلینا که یک دزد دریایی زن بود، ادامه داد، با اینکه آن زمان پسرش، لئو را باردار بود.

خوشبختانه او از حمایت خانواده اش هم برخوردار شد، چرا که خواهرش، مونیکا بدل او شد تا در صحنه های باز و مبارزات شمشیربازی، شکم برآمده اش معلوم نشود. کروز دراینباره گفته: «بعضی صحنه ها را مونیکا تمام کرد. او رقاص است و توانایی زیادی در کار با شمشیر دارد چون خودش هم یک فیلم کار کرده است.»

کیت وینسلت در «سنت شکن» (Divergent)

در فیلم «سنت شکن» تقریباً هیچ صحنه ای وجود ندارد که کیت وینسلت یک پوشه یا تبلت جلوی خود نگرفته باشد. علتش این است که او در زمان فیلمبردارب این فیلم، پسرش، بیر بلیز را ۵ ماهه باردار بود.

عوامل فیلم اندکی خلاقیت به خرج دادند و یک آی‌پد به دست او دادند تا شکم برآمده اش معلوم نشود. وینسلت با اینکه در سه ماهه ی دوم بارداری اش بود، اصرار کرد که بعضی از بدلکاری های نقشش را خودش انجام دهد و عوامل فیلم از وظیفه شناسی او تحت تأثیر قرار گرفته بودند.

ریس ویترسپون در «ونیتی فر» (Vanity Fair)

پوشش زنان دربار انگلیس دقیقاً برای ریس ویترسپون، بازیگر درام تاریخی «ونیتی فر» ساخته شده بود، چرا که او در زمان ساخت این فیلم، پسرش، دیکن را ۵ ماهه باردار بود و گروه تولید فیلم با لباس های گشاد و پنهان کردن او در پشت اسباب و وسایل مختلف، شکم برآمده ی او را پنهان کردند.

لیسا کودرو در «دوستان» (Friends)

همانطور که از سریالی که ساخت و پخش آن یک دهه به طول انجامیده انتظار می رود، در پشت صحنه ی سریال «دوستان» اتفاقات زیادی رخ داد. یکی از مهم ترین آن ها باردار شدن لیسا کودرو بازیگر نقش فیبی بود که پسرش، جولین را باردار شد. به جای پنهان کردن شکم برآمده ی کودرو در فصل های چهارم و پنجم، خالقان سریال داستانی ساختند که با بارداری او جور باشد. در حقیقت، در سریال اینگونه عنوان شد که فیبی رحم اجاره ای سه قلوهای برادر و همسر او شده است.

به گفته ی کودرو، همبازی هایش در پشت صحنه حمایت زیادی از او می کردند. او در اینباره گفته: «وقتی باردار بودم، به من می گفتند: “موفق باشی. دوستت داریم. دوستت داریم جولین کوچولو!” چون می دانستیم که بچه پسر است و اسمش این بود. خیلی دوست داشتنی بود. آن ها جنین کوچک مرا کنار بقیه حساب می کردند.»

گل گدوت در «زن شگفت انگیز» (Wonder Woman)

گل گدوت مشغول بازی در فیلم «زن شگفت انگیز» بود که متوجه شد دختر دومش، مایا را باردار است. اما به جای دست کشیدن از کار، ابرقهرمان درونش را بیرون کشید و گروه تولید فیلم را راضی کرد تا با استفاده از روش های مختلف، مثل قرار دادن مقداری پارچه ی سبز روی شکمش، شکم برآمده ی او را پنهان کنند.

بلیک لایولی در «آب های کم عمق» (The Shallows)

با اندام تراش خورده ای که بلیک لایولی در فیلم «آب های کم عمق» داشت، به نظر نمی رسد او باردار بوده باشد. اما در زمان فیلمبرداری صحنه های اکشن تعقیب و گریز لایولی با کوسه ها در این فیلم، او دختر دومش، اینس را باردار بود. گروه تولید با استفاده از ترفندهای مختلف مثل زاویه ی دوربین شکم برآمده ی او را پنهان کردند.

اسکارلت جوهانسون در «انتقام ‌جویان: عصر اولتران» (Avengers: Age of Ultron)

اسکارلت جوهانسون بدون شک در لباس سیاه رنگ شخصیت بیوه سیاه در فیلم «انتقام‌جویان: عصر اولتران» بسیار عالی بود، اما او در آن زمان دخترش، رز را باردار بود. این موضوع او را از انجام صحنه های اکشن فیلم بازنداشت. گروه تولید فیلم هم با استفاده از بدلکار، تصاویر کلوزاپ و جلوه های ویژه تلاش کردند شکم برآمده ی او را پنهان کنند.

هلنا بونهام کارتر در «سویینی تاد» (Sweeney Todd)

در اواخر دوران فیلمبرداری فیلم «سویینی تاد» بود که هلنا بونهام کارتر متوجه شد دخترش نل از تیم برتون کارگردان فیلم را باردار است. به همین دلیل برتون تصمیم گرفت با تیره تر کردن لباس های او و تنظیم نور در بعضی صحنه ها، شکم برآمده اش را پنهان کند.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو