سگی که با مهارت دروازه بانی خود کاربران شبکه های اجتماعی را متحیر کرده است + ویدئو

سگی که با مهارت دروازه بانی خود کاربران شبکه های اجتماعی را متحیر کرده است + ویدئو


منبع: روزیاتو

24

1401/8/6

16:02


سگی که با مهارت دروازه بانی خود کاربران شبکه های اجتماعی را متحیر کرده است + ویدئو

۲ دقیقه پیش

سگی که با مهارت دروازه بانی خود کاربران شبکه های اجتماعی را متحیر کرده است + ویدئو

یک سگ ژرمن شپرد با توانایی بالایش در دروازه بانی شبکه های اجتماعی را منفجر کرده است.

مگی،  سگ ۲ ساله ی اهل کانادا، در ویدئوی کوتاهی که در شبکه اجتماعی توییتر دست به دست می شود، «تمرکز لیزری» خود را به رخ کشیده است.

این ویدئو که اولین بار توسط صاحب مگی، یانیک دووست که به او آموزش داده، منتشر شد، این سگ را نشان می دهد که درون یک دروازه ی هاکی ایستاده و نگاه خود را از یک توپ هاکی سیاه رنگ فومی برنمی دارد و در همان حال، یانیک چند مدل توپ دیگر را به سمتش پرتاب می کند.

مگی به توپ های دیگری که برای پرت کردن حواسش به سمت او پرت می شود بی اعتنایی می کند و وقتی دست آخر صاحبش توپ هاکی را به سمتش پرتاب می کند به سرعت می پرد و آن را با دهانش می گیرد.

کاربران از این ویدئوی کوتاه حیرت زده شده اند و بسیاری به شوخی گفته اند که تیم های حرفه ای باید از مگی استفاده کنند.

در این ویدئو که تاکنون ۴/۶ میلیون بازدید در شبکه اجتماعی توییتر داشته، مگی وظیفه شناس در مدتی که منتظر است تا یانیک توپ هاکی را پرتاب کند، ذره ای از جای خود تکان نمی خورد.

یانیک سعی می کند با پرتاب کردن توپ هایی که با رنگ ها و اندازه های مختلف در اطراف توپ هاکی قرار دارند، حواس مگی را پرت کند. سگ اما پا پس نمی کشد، حتی زمانی که یک توپ فومی با صورتش برخورد می کند.

اما زمانی که بالاخره صاحبش توپ هاکی را پرتاب می کند، مگی از پست خود خیز برمی دارد و سریع آن را با دندان هایش می گیرد.

بعد از پخش گسترده ی این ویدئو، یانیک در گفتگویی با یک شبکه ی کانادایی گفت: «مگی همیشه واکنش های فوق العاده ای داشت. وقتی یک توله ی کوچک بود، خیلی واضح بود که در گرفتن توپ یا هر چیز دیگری که به سمتش پرت می شد بسیار توانمند است. آن را می گرفت و برمی گرداند.»

یانیک با بهره گرفتن از همین توانایی، شروع به آموزش هاکی به مگی کرد. او با استفاده از فرمان های ساده به او یاد داد که چطور یک دروازه بان رویایی شود.

یانیک در ادامه گفت: «این ویدئو چند میلیون بازدید گرفته و دیوانه کننده است. همه به من زنگ می زدند و می گفتند این ویدئو را اینجا و آنجا دیده اند.»

یانیک همچنین گفت که سعی دارد به مگی یاد دهد تا با به دهن گرفتن چوب هاکی، گل هم بزند.

توانایی دروازه بانی مگی با تحسین کاربران توییتر مواجه شده و بسیاری از آن ها به شوخی می گویند که او باید در کنار بازیکنان حرفه ای بازی کند.

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو