الهام اخوان؛ سوسو زدن ستاره‌ای که می‌گوید خوشگلم!

الهام اخوان؛ سوسو زدن ستاره‌ای که می‌گوید خوشگلم!


منبع: برترین ها

49

1401/8/6

16:52


چهره امروز، بازیگری اســت که آرام آرام جای خود را باز می‌کند و براســاس شواهد و قرائن می‌توان به تداوم موفقیت او امید داشت: الهام اخوان.

برترین‌ها: چهره امروز، بازیگری اســت که آرام آرام جای خود را باز می‌کند و براســاس شواهد و قرائن  می‌توان به تداوم موفقیت او امید داشت: الهام اخوان. او این روزها سریال «آفتاب‌پرست» ساخته برزو نیک‌نژاد را در شبکه خانگی دارد؛ در نقش دختری به نام مژگان که سودای رسیدن به وضعیت  بهتر دارد و در تلاش است طبقه اجتماعی خود را تغییر دهد. در قسمت‌های ابتدایی، شخصیت مژگان روی کلیشه‌ها گام برمی‌داشت اما به مرور تفاوت‌ها حس شــد. حال این کاراکتر یکی از جذابیت‌های «آفتاب‌پرســت» است چون بازیگر توانســته، نقش را به اصطلاح مال خود کند.

الهام اخوان؛ سوسو زدن ستاره‌ای که می‌گوید خوشگلم!

او پیشتر هم تجربه بازی در سریال کمدی «باخانمان» را داشت؛ سریالی که سال 99 از شبکه سه پخش شد و در مجموع اثری موفق نام گرفت. کارگردان آن سریال هم برزو نیک‌نژاد است؛ همان کارگردانی که اســتعداد اخوان را کشــف کرد و یکی از نقش‌های فیلم «دوزیست» را به او سپرد. عجالتا اخوان تبدیل به چهرهای مطرح شــده اما برای قضاوت کامل درباره او، نیاز است در فیلم و سریال‌های متفاوت بازی کند و اندوخته همکاری با کارگردان‌های دیگر را هم به داشته‌های خود بی‌افزاید. 

در صفحه ویکی‌پدیای اخوان اشاره شده است که: در سال ۱۳۷۸ با دیدن فیلم همشهری کین که برادرش از ویدئوکلوپ آورده بود به بازیگری علاقه‌مند شد. سال ۱۳۸۳ اولین تجربه تئاتری خــود را در اصفهان به کارگردانی ابراهیم ابراهیمان به دست آورد و سپس برای تحصیل راهی تهران شد. در سال ۱۳۸۶ به کلاسهای استاد حمید سمندریان رفت. فعالیت او در عرصه ســینما و تلویزیون به عنوان منشی صحنه در ســریال خانگی «ساخت ایران ۲» ســاخته بروز نیک‌نژاد آغاز شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین بازی‌های این بازیگر جوان را مورد بررسی قرار دهیم 

دوزیست

الهام اخوان؛ سوسو زدن ستاره‌ای که می‌گوید خوشگلم!

در جنوب شهر پسری به نام عطا با پدرش زندگی می‌کند و دو تن از دوستان خود را نیز به خانه راه داده‌است اما کلفتی که برای همسایه‌شان کار می‌کند، دلبستگی خاصی به این پسر دارد ولی عطا از این موضوع چیزی نمی‌داند. این کلفت دختری را به خانه عطا می‌آورد و ادعا می‌کند که دخترخاله‌اش است و از عطا می‌خواهد برای چند روزی مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا این موضوع را می‌پذیرد و ماجراها با ورود این دختر به خانه شروع می‌شود.

آفتاب‌پرست 

الهام اخوان؛ سوسو زدن ستاره‌ای که می‌گوید خوشگلم!

سریال کمدی آفتاب پرست درباره زندگی دو دوست به نام‌های جمال پورشه و منوچهر است که به دلیل کارهای خلاف و خفت‌گیری به زندان می‌افتند. منوچهر هنگام آزادی جمال از او می‌خواهد تا به سراغ خواهرش برود تا با فروش اموال بدهی منوچهر نیز پرداخته شود. جمال پس از آزادی و دیدار خواهر منوچهر متوجه می‌شود که هیچ پول و اموالی باقی نمانده است و...

دودکش

الهام اخوان؛ سوسو زدن ستاره‌ای که می‌گوید خوشگلم!

دودکش، زندگی افرادی را در قالب طنز به تصویر می‌کشد که با مشکلات مالی و دیگر درگیری‌های زندگیشان، دست و پنجه نرم می‌کنند. بعضی از آنان مثل فیروز، به خدا توکل می‌کنند و دست روی زانو گذاشته، از جای برمی‌خیزند و بعضی دیگر مثل نصرت، برادر همسر او، نگاه‌شان را به دستان دیگران می‌دوزند. فیروز مرد خانواده‌دوست و زحمت‌کشی است که به همراه خانواده و آشنایانش، یک قالی‌شویی را اداره می‌کند؛ اما با پلمپ شدن درب محل کار و زندگی او توسط مأموران شهرداری، دردسرهایش دوچندان می‌شود.

سریال باخانمان 

الهام اخوان؛ سوسو زدن ستاره‌ای که می‌گوید خوشگلم!

باخانمان روایتگر داستان جوانی به نام مسعود است که در آستانه ازدواج متوجه می‌شود فرزند واقعی پدر و مادرش نیست و سعی می‌کند خانواده اصلی خود را پیدا کند. او پس از مواجهه با پدر و مادر واقعی‌اش متوجه می‌شود که تفاوت آشکاری با خانواده کنونی‌اش دارند. در واقع این سریال قصه‌ای را روایت می‌کند که برای مردم ملموس است و به آدم‌ها و روابط میان آنها می‌پردازد. سریال باخانمان از جمله سریال‌های تلویزیون است که سال گذشته از شبکه سه سیما پخش شد و یکی از بازیگران این سریال که خوش درخشیده است الهام اخوان است که در نقش گوهر بازی می‌کند که درباره تجربه این نقش گفت: این خیلی جذاب است که من بتوانم نقش مریم یک دختر رنج کشیده را در دو زیست بازی کنم و یک سال بعد نقش گوهر دختری شلوغ و شاد و مخترع را بازی کنم و این چالشی است که نه تنها برای من بلکه برای هر بازیگری جذاب است.

اخوان با بیان اینکه از نظر شخصیتی شبیه به گوهر هستم، بیان داشت: شاید برایتان جالب باشد بدانید من اصلا شبیه به مریم نبودم و بیشتر شبیه به گوهر هستم. عاشق فیزیک و نجوم هستم و همیشه دوست دارم مشکلات اطرافیان را حل کنم. حتی آقای برادران نویسنده سریال روز‌های ابتدایی کار به من می‌گفت گوهر در ذهنم شبیه به شما نبود، اما بعدها گفت خیلی شبیه به گوهر قصه من هستی!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو