ناکامی مایکروسافت در رسیدن به نرخ رشد مشترکان گیم پس

منبع: زومجی

16

1401/8/6

19:46


ناکامی مایکروسافت در رسیدن به نرخ رشد مشترکان گیم پس

طبق گزارش‌های جدید که مربوط‌به یک پرونده‌ی مالی مایکروسافت است و اطلاعاتی را در مورد هدف‌های مالی سالانه‌‌ در مقایسه با میزان دستمزد ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت و دیگر اعضای کلیدی این شرکت ارائه می‌دهد، مایکروسافت برای دومین سال متوالی موفق نشده است به اهداف خود از نظر نرخ رشد کاربران سرویس گیم پس برسد. این شرکت برای رسیدن به اهداف مالی خود باید نرخ رشد ۷۲.۸۸ درصدی مشترکین Xbox Game Pass را برای سال مالی منتهی به ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ تجربه می‌کرد اما با وجود رشد مثبت تعداد مشترکین این سرویس، نرخ رشد گفته شده تنها ۲۸.۰۷ درصد بوده است.

این دومین سال متوالی است که نرخ رشد مشترکین گیم پس نتوانست به اهداف داخلی شرکت مایکروسافت برسد. در سال مالی ۲۰۲۱ نرخ رشد هدف ۴۷.۷۹ درصد بود اما نتیجه‌ی نهایی نرخ رشد ۳۷.۴۸ درصدی را نشان می‌داد. بااین‌حال در سال مالی ۲۰۲۰، نرخ رشد هدفی که مایکروسافت انتظار داشت حدود ۷۱ درصد بود که درنهایت تعداد مشترکین گیم پس رشدی ۸۵.۷۵ درصدی را تجربه کرد.

فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی‌های مایکروسافت، در مصاحبه‌ی اخیر خود تایید کرد رشد سرویس گیم پس روی کنسول‌های ایکس باکس کمی کند بوده است. اسپنسر در همین مصاحبه تایید کرد که درآمد حاصل از گیم پس حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از درآمد کلی بخش ایکس باکس را تشکیل می‌دهد و این سرویس اشتراکی برای مایکروسافت به سوددهی رسیده است.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار پیرامون سرویس گیم پس را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو