آموزش بازیابی پسورد ویندوز 11 و نحو تغییر دادن آن

آموزش بازیابی پسورد ویندوز 11 و نحو تغییر دادن آن


منبع: پلازا

24

1401/8/6

20:06


آموزش بازیابی پسورد ویندوز 11 و نحو تغییر دادن آن

اگر به دنبال آموزش بازیابی پسورد ویندوز 11 هستید باما همراه باشید که در ادامه این مقاله قصد داریم به نکات خوبی در این خصوص داشته باشیم که بی شک سبب افزایش سطح دانش شما در خصوص امنیت ویندوز ۱۱ خواهد شد.

اگر رمز عبور ویندوز 11 خود را فراموش کرده اید و نمیدانید که آنرا چگونه ریکاوری کنید باما در خصوص فراموش کردن رمز عبور ویندوز ۱۱ همراه باشید که قصد داریم نحو بازیابی رمز و راهکار های مختلفی که میتواند دسترسی شما به این ویندوز را مجدد ایفا کند آشنا کنیم. در ادامه 5 روش تغییر رمز ورود به ویندوز 11 را برای شما شرح خواهیم داد که در این خصوص پیشنهاد میشود باما همراه باشید و نظرات خود در این زمینه را باما به اشتراک بگذارید.

فهرست مطالب

آموزش بازیابی پسورد ویندوز 11

فراموش کردن رمز عبور ویندوز ۱۱ به دلایل مختلفی رخ خواهد داد که در این خصوص میتوانید با 5 روش تغییر رمز ورود به ویندوز 11 اشنا شوید. لازم به ذکر است که نظرات شما در خصوص پیشبرد اهداف و سطح کیفی مقاله تاثیرگذار بوده است.

1. عوض کردن گذرواژه در ویندوز 11 از طریق دیسک

1. عوض کردن گذرواژه در ویندوز 11 از طریق دیسک

یکی از راه های ساده و قابل اعتماد برای بازیابی رمز های محلی از دست رفته استفاده از دیسک بوده است که در این خصوص باید اقداماتی را قبل از اینکه با فراموشی رمز مواجه شوید در ویندوز خود اعمال نموده باشید. با فعال سازی دیسک بازنشانی و فعال نمودن رمز آن میتوانید رمز جدیدی را برای ورود به ویندوز 11 دریافت کنید. در این شرایط اگر این مورد را قبلا برای ویندوز اعمال نکرده اید نگران نباشید زیرا در ادامه میتوانید از روش های دیگر این مبحث استفاده کنید. در ادامه توضیحات مربوط به طریقه تعویض پس ورد ویندوز ۱۱ باما همراه باشید.

2. تغییر رمز کامپیوتر در ویندوز ۱۱ با استفاده از Windows Terminal

2. تغییر رمز کامپیوتر در ویندوز ۱۱ با استفاده از Windows Terminal

یکی دیگر از روش های بدست آورده رمز در صورت فراموش كردن رمز ویندوز 11 استفاده از گزینه ورود به سیستم بوده است.پین های موجود در ویندوز 11 در زمینه های مختلفی مهم و مفید هستند که اگر بدنبال دسترسی فوری به حساب های مدیریتی خود هستید فقط نیاز به یک ترمینال ویندوز خواهید داشت تا براساس آن بتوانید ریست پسورد ویندوز 11 را انجام دهید. در این خصوص روی آیکون Start در نوار وظیفه راست کلیک نموده و سپس روی گزینه Windows Terminal (Admin) کلیک نمایید.

2. تغییر رمز کامپیوتر در ویندوز ۱۱ با استفاده از Windows Terminal

برای بازنشانی رمز عبور باید دستور زیر را در کادر جستجو تایپ و سپس اینتر را بزنید. سپس در کادر مربوط عبارت Net user account_name new_password را تایپ کنید. دقت داشته باشید که روی account_name و new_password باید پسورد جدید و یوزرنیم جدیدی که قصد دارید روی ویندوز فعال شود را وارد کنید. حال تغیییر رمز عبور از طریق Command Prompt انجام گرفت.

3. آموزش باز كردن قفل کامپیوتر ویندوز 11 از طریق مایکروسافت آنلاین

3. آموزش باز كردن قفل کامپیوتر ویندوز 11 از طریق مایکروسافت آنلاین

سرویس های امنیتی مایکروسافت همیشه برخلاف میل کاربران عمل نمیکنند که در این میان یکی از موارد مهمی که میتوان به آن اشاره داشت ارائه بخش های کلیدی در خصوص فراموشی رمز ویندوز 11 بوده است. اگر نمیتوانید به ویندوز 11 خود لاگین کنید و با فراموشی رمز عبور مواجه هستید باما همراه باشید. تنها چیزی که در این روش نیاز دارید یک گوشی هوشمند برای بازنشانی رمز عبور از طریق Windows Live بوده است. اگر امکان تائید آنلاین احراز هویتی را نداردی میتوانید از کد امنیتی که به شماره تلفن ارسال میشود و یا آدرس ایمیلی که با حساب شما مرتبط است را وارد کنید.

برای شروع وارد صفحه ویندوز لایو شوید که این بخش برای ریست نمودن رمز عبور است. حال روی فراموشی رمز کلیک کنید تا اطلاعات مربوط به وارد نمودن یوزر نیم برایتان به نمایش در بیاید. در این خصوص مستلزم دریافت کد امنیتی برای اثبات هویت شما بوده است که از روش های مختلفی میتوانید این مورد را انجام دهید. با انجام اینکار رمز و پین مربوط به اکانت مایکروسافت شما عوض خواهد شد و متوانید از این روش برای به دست آوردن رمز عبور فراموش شده در ویندوز 11 اقدام کنید.

4. آموزش تغییر رمز عبور در ویندوز 11 از طریق Reset Password

4. آموزش تغییر رمز عبور در ویندوز 11 از طریق Reset Password

گزینه ریست پسورد در تمامی بخش ها و سرویس های محبوب جهانی وجود داشته است که اگر روش های فوق برای شما مفید واقع نشد میتوانید از این روش برای بدست آوردن رمز عبور ویندوز 11 خود استفاده کنید که پیشنهاد میشود در ادامه باما همراه باشید. زیر کادر مربوط به وارد کردن پسورد گزینه ای بنام Reset Password وجود داشته است که با زدن آن یکسری سوال امنیتی از شما پرسیده میشود. با پاسخ دادن درست این موارد مشکل شما مبنی بر فراموشی و بازگردانی رمز عبور ویندوز ۱۱ برطرف خواهد شد.

پس از پاسخ صحیح به سوالات موجود می توانید یک رمز عبور جدید ایجاد کنید و بلافاصله دسترسی به حساب محلی خود را بازیابی کنید. در واقع این روش یکی از ساده ترین گزینه های موجود در این مقاله بوده است که بسیاری از کاربران از انجام آن امنتاع میکنند.

5. حذف پسورد لپ تاپ ویندوز 11 از طریق PCUnlocker

5. حذف پسورد لپ تاپ ویندوز 11 از طریق PCUnlocker

در مقاله آموزش برگرداندن رمز ورود ویندزو ۱۱ آخرین گزینه معرفی شده مربوط به PCUnlocker بوده است که اگر در این خصوص اطلاعات کافی ندارید پیشنهاد میشود باما در ادامه این مقاله همراه باشید. PCUnlocker یک ابزار قابل بوت بوده که به شما این امکان را میدهد تا از طریق Administrator بتوانید وارد حساب جدید ویندوز خود شوید و رمز مربوط به آنرا عوض نمایید. پس از بوت شدن از طریق PCUnlocker Live CD (یا USB) میتوانید باقی مواردی که در ادامه برایتان شرح داده شده است را اجرا کنید.

برای استفاده از این روش میتوانید یکی از حساب های محلی خود را انتخاب کنید و سپس روی دکمه Reset Password کلیک نمایید. برنامه مشکلات حساب انتخابی شما را تشخیص داده و به طور خودکار وظایف زیر در اختیارتان قرار میدهد :

  • رمز عبور از دست رفته اکانت ویندوز خود را حذف یا تغییر دهید
  • یک حساب مایکروسافت قفل شده را به حساب محلی برگردانید
  • نوع حساب کاربری را از استاندارد به Administrator تغییر دهید
  • در صورت قفل یا غیرفعال شدن حساب، آن را فعال کنید
  • و…
احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

آموزش بازیابی ایمیل فراموش شده و قدیمی (آموزش تصویری)
تیم پلازا08 مرداد 1401 08:30

thumbnail

فراموش كردن اپل آيدی | آموزش نحوه بازیابی و پیدا کردن ...
تیم پلازا11 اردیبهشت 1401 07:30

سخن پایانی

آموزش بازیابی پسورد ویندوز 11 به پایان رسید که در این میان به 5 روش کاربردی و مفید که میتواند برای بازیابی رمز ویندوز 11 مفید باشد اشاره شد. شما عزیزان میتوانید نظرات و پیشنهادات خود در خصوص فراموش کردن رمز عبور ویندوز ۱۱ را باما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر احساس میکنید نکته مهمی وجود داشته که در مقاله روش تغییر رمز ورود به ویندوز 11 به آن اشاره نشده است میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو