کیت وینسلت فیلم لی

اولین تصویر رسمی از فیلم «لی» (Lee) با بازی «کیت وینسلت» منتشر شد. وینسلت که در سال ۲۰۱۵ به «لی» پیوست و نزدیک به یک ماه قبل در حین فیلمبرداری دچار مصدومیت جزئی شد.

وینسلت در این فیلم که بیوگرافی نامیده نشده نقش «لی میلر» گزارشگر جنگ جهانی دوم را بازی می‌کند. داستان فیلم در مورد سفرهای میلر به خط مقدم جنگ جهانی دوم به عنوان یک عکاس خبری است. او می‌کوشد حقایق پنهان رایش سوم را کشف کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، فیلمبرداری «لی» با کارگردانی «الن  کوراس» که اولین فیلم بلندش را می‌سازد همچنان ادامه دارد. کوراس فیلمبردار تحسین‌شده‌ای استکه در فیلم «تابش ابدی یک ذهن پاک» (Eternal Sunshine Of The Spotless Mind) با وینسلت همکاری کرده است.

«الکساندر اسکارزگارد» در نقش شاعر و نقاش سورئالیست انگلیسی «رولند پنروز»، «اندی سمبرگ» در نقش «دیوید ای. شرمن» عکاس مجله «لایف»، «ماریون کوتیار» در نقش مدیر مد مجله «ووگ»، «جاش اوکانر» در نقش یک ژورنالیست جوان، «آندریا رایزبرو» در نقش «ادری ویترز» نویسنده مجله «ووگ»، «نوئمی مرلان»، «آرینزه کنی»، «وینست کولمب، «پاتریک میل»، «ساموئل بارنت»، و «زیتا هانرو» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«الکساند دسپلا» آهنگساز برنده اسکار «شکل آب» (Shape of Water) و «پاول ادلمن» فیلمبردار در این فیلم با کوراس همکاری خواهند کرد.

فیلم «لی» در بخش‌هایی از کشور کرواسی، مجارستان و انگلستان فیلمبرداری خواهد شد.