لنز دوربین هایک ویژن چه ویژگی هایی دارد؟

منبع: پلازا

17

1401/8/7

11:02


لنز دوربین هایک ویژن چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه، دوربین هایک ویژن به یکی از مهمترین محصولات در سراسر دنیا تبدیل شده است و کسانی که می خواهند امنیت را در محیط اطراف خود برقرار سازند سوالات زیادی در مورد قیمت دوربین مدار بسته و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن می پرسند. بهتر است بدانید این برند فعالیت خود را در سال 2001 در چین آغاز کرد و امروزه توانسته است به یکی از برندهای مهم در سراسر دنیا تبدیل شود. تنوع محصولات در این برند بسیار بالاست و اکنون بیش از 200 هزار دوربین و 30 هزار دستگاه ضبط کننده با برند هایک ویژن به فروش می رسند.

فهرست عناوین مطلب:

لنز این دوربین ساخت کجاست؟

با توجه به این موضوع که برند هایک ویژن از بهترین مواد اولیه در ساخت محصولاتش استفاده می کند، تلاش کرده است تا در تولید دوربین هایک ویژن از لنزهای ساخت آلمان استفاده نماید. این لنزها ویژگی های بسیار زیادی دارند و مهمترین ویژگی آنها این است که می توانند تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی ضبط کنند. این برند لنزهایش را از برند اولسن آلمان دریافت می کند. اگر در اینترنت به جستجو بپردازید متوجه می شوید برند اولسن مهمترین و معتبرترین کمپانی تولید لنز در دنیاست.

آیا تصاویر این دوربین کیفیت بالایی دارند؟

زمانی که لنز دوربین هایک ویژن بسیار قوی باشد، جای شکی باقی نمی ماند که تصاویر آن با کیفیت بسیار بالا ضبط می شوند. رزولوشن تصاویر بدست آمده بسیار بالاست و می توان تمامی جزییات را در آن تشخیص داد. همچنین، این دوربین ها تصاویر را با کیفیت فول اچ دی ضبط می کنند و همین امر سبب می شود تا افرادی که از این دوربین ها برای برقراری امنیت در محیط اطرافشان استفاده می کنند اطمینان خاطر داشته باشند زمانی که در محیط حضور ندارند دوربین مداربسته آنها از محیط شان محافظت می کند.

مقاومت بالای دوربین

کیفیت بالا یکی دیگر از ویژگی های دوربین هایک ویژن است. این دوربین در برابر فشار و ضربه مقاوم است. همچنین، این دوربین ها به گونه ای ساخته شده اند که دربرابر رطوبت، گرما و سرما مقاوم هستند. به همین دلیل از این دوربین ها به راحتی می توان در محیط های خارج و در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد. در واقع، برند هایک ویژن از ابتدای تولید تلاش کرده است دوربین های با کیفیتی را به بازار عرضه کند و رضایت مشتریانش را بالا ببرد.

تکنولوژی هیبریدی

در دوربین هایک ویژن از تکنولوژی هیبریدی استفاده شده است. ممکن است بسیاری از افراد دارای دوربین های مداربسته آنالوگ باشند و زیر ساخت آنها برای دوربین های آنالوگ است. اما باید بدانید دوربین های هایک ویژن دارای قابلیت های بالایی هستند و دوربین هایی که دارای ساختار آنالوگ هستند می توانند به IPمجهز شوند.

ضمانت نامه معتبر

یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد دوربین هایک ویژن ارائه ضمانت نامه برای مدت طولانی است. با توجه به این موضوع که برند هایک ویژن به تمامی استانداردهای روز دنیا پایبند است محصولاتش را با ضمانت نامه معتبر به فروش می رساند.

قیمت دوربین مدار بسته

یکی از سوالات پرتکراری که در زمان خرید دوربین هایک ویژن پرسیده می شود در مورد قیمت دوربین مدار بسته است. همانطور که متوجه شده اید برند هایک ویژن بیش از 200 هزار دوبین و 30 هزار دستگاه را به بازار عرضه می کند و همین امر سبب شده است قیمت دوربین مدار بسته به فاکتورهای مختلفی بستگی داشته باشد. هر چقدر قابلیت های این دوربین بالاتر باشد و ویژگی های دوربین بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت دوربین مدار بسته افزایش پیدا می کند. با توجه به اینکه خرید دوربین مدار بسته یک کار تخصصی است پیشنهاد می شود قبل از خرید با افراد متخصص در این زمینه مشورت نمایید و پس از آن از شرکت های معتبر قیمت دوربین مدار بسته را استعلام نمایید.

نصب دوربین مداربسته

برای نصب دوربین مداربسته باید از افراد متخصص و آموزش دیده بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. زیرا نصب دوربین مداربسته یک کار کاملا تخصصی است و اگر با رعایت استانداردها صورت نگیرد، ممکن است دوربین به خوبی نصب نشود و یا به اجزای داخلی آن آسیب های جدی وارد شود. معمولا شرکت های معتبری که دوربین مداربسته می فروشند خدمات نصب دوربین مداربسته را نیز ارائه می دهند.

دوربین هایک ویژن

برای خرید دوربین هایک ویژن به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد دوربین هایک ویژن در اختیار شما قرار دهیم. لنزهایی که در دوربین هایک ویژن به کار می رود ساخت کمپانی اولسون آلمان است و این کمپانی یکی از موفق ترین کمپانی ها در ساخت لنز برای دوربین ها در سراسر دنیاست.

اگر می خواهید برای خرید دوربین هایک ویژن اقدام کنید، می توانید فروشگاه هایک تجارت وارد شوید. این فروشگاه خدمات متنوعی از جمله مشاوره خرید دوربین های مدار بسته را در اختیار شما قرار می دهد و محصولاتش را با ضمانت نامه به فروش می رساند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو