اجزای تشکیل دهنده ی یک سرویس خواب کامل چیست؟

اجزای تشکیل دهنده ی یک سرویس خواب کامل چیست؟


منبع: آرگا

30

1401/8/7

12:10


در صورتی که می خواهید بدانید اجزای تشکیل دهنده یک سرویس خواب کامل چیست؟ تا با آگاهی بیشتری نسبت به خرید سرویس خواب اقدام کنید. با این مطلب همراه ما باشید.

اگر برای شما جای سوال است که اجزای تشکیل دهنده یک سرویس خواب کامل چیست؟ و مایلید تا لیست کاملی از لوازم چوبی مورد نیاز برای اتاق خواب را در اختیار داشته باشید. پیشنهاد می شود مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

معرفی اجزای تشکیل دهنده ی یک سرویس خواب کامل

ممکن است برای انتخاب سرویس خواب از سایت های فروش مختلفی بازدید کرده باشید و برای شما این سوال ایجاد شده که اجزای تشکیل دهنده یک سرویس خواب کامل چیست؟ چرا که در برخی سرویس خواب ها اجزایی وجود دارد که در سایر سرویس خواب ها آن ها را مشاهده نکرده اید. از این رو قصد داریم در این مطلب راهنمای کاملی از اجزای تشکیل دهنده یک سرویس خواب کامل را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تا با آگاهی بیشتری نسبت به خرید سرویس خواب مناسب سلیقه خود اقدام کنید.

 

در این جا به طور ساده و واضح اطلاعات مهمی برای خرید سرویس خواب و لیست کاملی از لوازم چوبی مورد نیاز برای اتاق خواب ارائه می شود تا بهترین انتخاب خود را در این راستا انجام دهید. همچنین با راهنمای خرید سرویس خواب کامل مستقیم از تولید کننده آشنا خواهید شد.

سرویس خواب

یکی از مهمترین المان های هر اتاق خوابی، سرویس خواب آن است و انتخاب نوع سرویس خواب اتاق به سلیقه و چیدمان شما بستگی دارید. همانطور که می دانید اتاق خواب یک فضای شخصی بوده و چیدمان آن باید کاملا مطابق روحیه و سلیقه فرد صورت گیرد. چرا که قرار است در آن به استراحت پرداخته و آرامش یابد.

از این رو بهتر است رنگ دیوارها، نوع وسایل و ضمنا تشکی که روی تخت قرار می گیرد راحتی کافی داشته باشند و برای خرید و چیدمان سرویس خواب کامل وقت و دقت زیادی اختصاص داده شود.

سرویس خواب کامل

لازم به ذکر است لیست لوازم سرویس خواب کامل شامل موارد زیر می باشد که در صورت عدم مشاهده هر یک از موارد می توانید آن را سفارش داده تا مطابق سرویس مدنظر برای شما ساخته و ارسال گردد.

  • تخت خواب
  • پاتختی
  • آینه
  • میز آرایش یا میز توالت
  • کمد
  • پاف

در ادامه باید اشاره کرد در سایت آریامون برای سلایق و سنین مختلف انواع سرویس خواب کامل در سبک ها و طرح های جدید و خاص ارائه می شود که از جمله بروزترین و شیک ترین سبک سرویس خواب می توان به سبک مدرن و اسپرت اشاره نمود. شما همچنین می توانید در آریامون کالای مدنظر خود را در رنگ بندی های متنوع و اندازه های مختلف سفارش سازی نمایید.

در ضمن این امکان وجود دارد که سرویس خواب مدنظر خود را با توجه به سلیقه خود شخصی سازی نمایید. علاوه بر این می توانید تصویر محصول مدنظر را برای برآورد هزینه بر اساس جنس و رنگ برای تولید توسط گروه آریامون ارسال نمایید.

ابعاد سرویس خواب

ابعاد استاندارد برای تولید سرویس خواب معمولا با توجه به ابعاد تشک های موجود در بازار در نظر گرفته می شود. از این رو سرویس خواب تک نفره به طور پیش فرض در عرض های ۹۰ و ۱۲۰ سانتی متر و سرویس خواب دو نفره در عرض های ۱۴۰/۱۶۰/۱۸۰ سانتی متر قابل سفارش می باشند ولی با این وجود تولید در سایز ابعاد توسط گروه آریامون بلامانع می باشد و در هر سایزی سرویس خواب قابل تولید خواهد بود.

جنس و متریال سرویس خواب

اگر ظرافت، کیفیت و طول عمر محصول برای شما حائز اهمیت است و این ویژگی ها را فدای قیمت های غیرمنطقی بازار نمی کنید، دقت کنید بهترین و مقاوم ترین متریال مورد استفاده برای ساخت محصولات، جنس ام دی اف می باشد.

ولی همانطور که می دانید هر جنسی کیفیت خوب و بد هم دارد. آریامون این اطمینان را به شما می دهد که در ساخت و تولید سرویس خواب فقط از متریال و مواد درجه یک استفاده می کند و امر تولید، اتصالات و مونتاژ محصول با مدرن ترین روش ها صورت می گیرد. به این ترتیب جای نگرانی درباره جنس، کیفیت و طول عمر محصولات این شرکت نداشته باشید.

سرویس خواب کامل

تخت خواب

مهمترین اجزای سرویس خواب ، تختخواب آن می باشد که مطابق نیاز افراد و فضای اتاق خواب، اندازه و ارتفاع آن تعیین می شود. تخت تک نفره باید دارای عرض ۹۰-۱۱۰ سانتی متر و طول ۲۰۰ سانتی متر باشد. و اگر هنگام خواب زیاد چرخ می زنید بهتر است تخت خواب ۱۱۰ سانتی متری را انتخاب کنید.

به طور کلی تخت خواب های معمولی کوچک تک نفره با عرض ۹۰ سانتی متر برای تخت یک نفره، برای تخت ۱.۵ نفره با عرض ۱۲۰ سانت و برای تخت دو نفره بزرگسال با عرض های ۱۴۰/۱۶۰/۱۲۰ سانتی متر و سه نفره در سایز ۲۰۰ سانتی متر در گروه آریامون در حال تولید می باشد.

لازم به ذکر است جنس و متریال پیش فرض مورد استفاده در تحت خواب های آریامون، ام دی اف ملامینه بوده که به درخواست مشتری امکان سفارشی سازی به صورت تمام چوب و با جنس روکش طبیعی چوب، روکش چوب گردو و روکش چوب بلوط هم وجود دارد.

همچنین از انواع تخت خواب های تولیدی گروه آریامون می توان به تخت خواب مدرن و اسپرت، تخت خواب کلاسیک، تخت خواب جکدار و باکسی اشاره نمود که هر یک برای سبک و سلیقه خاصی طراحی می شوند. پیش از خرید تخت خواب به این سه نکته مهم دقت داشته باشید:

  • فضای اتاق خواب و استفاده بهینه از آن
  •  قد و وزن افراد به استفاده از تخت
  •  تعداد افراد استفاده کننده از تخت و سایز آن

همچنین نحوه دکوراسیون اتاق خواب، کاربری و محدوده سنی استفاده کننده نیز اهمیت دارد. به طور مثال در تخت خواب عروس بیشتر چوب سفید و رنگ روشن استفاده می شود.

میز آرایش

از اجزای مهم دیگر در سرویس خواب کامل می توان به میز آرایش یا میز توالت اشاره کرد که در کنار تخت خواب قرار داده می شود. برای نظم بخشیدن به لوازم آرایشی بهداشتی می توانید از میز آرایش استفاده نمایید. اگر  میز آرایش مدنظر شما شکل و طراحی خاصی دارد، طراحان و سازندگان گروه آریامون مطابق با میل و سلیقه شما آن را ارائه خواهند داد. همچنین برای داشتن انتخابی شایسته می توانید به آدرس http://bia2safa.net/goto/web/url/2926869 مراجعه و با بازدید از انواع میز آرایش متنوع در گروه آریامون با آگاهی و اطمینان بیشتری بهترین انتخاب خود را برای خرید کالای مدنظر داشته باشید.

در مجموع خرید اینترنتی و آنلاین محصولات گوناگون مانند سرویس خواب و تخت خواب علاوه بر سهولت و راحتی دسترس آسان به همه محصولات ، در وقت و هزینه شما صرفه جویی نموده و می توانید طیف گسترده ای از تنوع محصول و کالا را یکجا و در کنار هم مشاهده و مقایسه نمایید و با اطمینان کامل از جنس و نوع ساخت اقدام به خرید کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو