مرکز ایمپلنت در کرج|معرفی و قیمت

منبع: برترین ها

21

1401/8/7

12:15


مرکز ایمپلنت در کرج باید دارای ویژگی‌های باشد که علاوه بر بازگردانند لبخند شما با هزینه مناسب سلامت دهان و دندان شما را نیز تامین کند.

مرکز ایمپلنت در کرج

از آن جایی که امروزه بسیاری از افراد و به ویژه جوانان به دنبال ایمپلنت کردن دندان های خود برای زیبایی بیشتر هستند، در این مجال قصد داریم به معرفی بهترین مرکز ایمپلنت در کرج بپردازیم.

ایمپلنت یا همان کاشت دندان، از بهترین درمان ها برای بی دندانی افراد است و می تواند یکی از بهترین جایگزین ها برای دندان های از دست رفته افراد در سنین مختلف باشد. خوب است بدانید که نوع درمان ایمپلنت به این شکل است که ابتدا پایه ای از جنس تیتانیوم را به وسیله جراحی در درون استخوان فک شخص، قرار می دهند. این پایه ها با بدن سازگار است و پس از گذشت حدوداً چند ماه به استخوان فک جوش می خورد و روکش بر روی آن قرار می گیرد و ظاهری طبیعی با استحکام بسیار نزدیک به دندان طبیعی را به فرد هدیه می دهد .

وقتی دندان از دست می رود، ایمپلنت دندان شرایطی را فراهم می کند که می تواند مانند دندان طبیعی، خوب و مناسب به نظر برسد و خبر خوب آن که عملکرد آن نیز بسیار شبیه دندان طبیعی شما است. ایمپلنت به دندان های اطراف متصل نیست، بنابراین تمیز کردن آن از بریج راحت تر است.

ایمپلنت هایی که در مرکز ایمپلنت در کرج برای شما کار گذاشته می شوند، بر خلاف دندان مصنوعی سابق، از دهان خارج نمی شوند و لق هم نمی شوند. بلکه در جای خود ثابت هستند و به شکلی ساخته شده اند که مانند یک دندان طبیعی به نظر می رسند.

مرکز ایمپلنت در کرج|معرفی و قیمت

میزان موفقیت ایمپلنت مانند هر درمان پزشکی دیگری به فاکتور‌های زیادی مانند دانش و مهارت دندانپزشک متخصص ایمپلنت، شرایط سلامت بیمار، مراقبت‌ های پس از درمان و در ‌‌نهایت برند ایمپلنت بستگی دارد. بنابرین به جای تمرکز صرف بر مارک ایمپلنت لازم است نسبت به تمام این موارد دقت داشته باشید.

بهترین مرکز ایمپلنت در کرج

پس از انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت در کرج برای کار دندان خود، بهتر است انتخاب برند ایمپلنت را به دندانپزشک متخصص بسپارید. در این بین دقت داشته باشید که گران تر بودن یک برند خاص ایمپلنت لزوما به معنای بهتر بودن آن نیست. ضمن آن که بهتر بودن کیفیت یک برند خاص تضمینی برای موفقیت آن ایمپلنت نیست.زیرا یک ایمپلنت از برندی با بالا‌ترین کیفیت هم اگر مطابق اصول گذاشته نشود، ممکن است موفقیت آمیز نباشد.

به عنوان مثال چنان چه بازسازی استخوان لازم در اطراف ایمپلنت صورت نگیرد یا ایمپلنت زود‌تر از زمان مناسب بار گذاری شود یا عوامل مخرب موضعی مانند پلاک میکروبی یا فشار دندان قروچه حذف نشده باشد، آن ایمپلنت با شکست مواجه می شود و کیفیت سطح و یا طراحی علمی آن قادر به نجات درمان نخواهد بود.

در فهرست عوامل تعیین کننده موفقیت درمان ایمپلنت، انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت در کرج یا محل زندگی شما و همچنین مهارت و تخصص دندانپزشک قطعاً بالا‌تر از برند ایمپلنت قرار می‌گیرد.

خوب است بدانید که میزان ماندگارى و سلامت ایمپلنت در طى سال هاى طولانی، ارتباط زیادی به سلامت دهان و دندان بیمار، میزان تراکم استخوان فک، انجام کار توسط متخصص ایمپلنت، شرایط کاشت ایمپلنت و نحوه مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت دارد.

مرکز ایمپلنت در کرج|معرفی و قیمت

رایج ترین نوع ایمپلنت دندان تک واحدی شامل خود ایمپلنت و تاج است که برای جایگزینی یک دندان به کار می رود.

خوشبختانه باید گفت که ایمپلنت های مدرن در اکثر شرایط از ماندگاری بسیار خوبی برخوردار هستند و همه آن ها با ضمانت ارائه می شوند.

اگر چند دندان خود را از دست داده باشید، می توان از دو یا چند ایمپلنت برای حمایت از چندین تاج استفاده نمود. این یک روشعالی برای بیمارانی است که در حال حاضر پروتز جزئی دارند و ترمیم ثابت را ترجیح می دهند.

بهترین متخصصان در مرکز ایمپلنت در کرج

خوب است بدانید که بهترین دندانپزشکان برای درمان ایمپلنت متخصصان جراح لثه هستند. چون نگاهى تخصصى به لثه و استخوان هاى فک که قرار است ایمپلنت شما در آن قرار بگیرد، دارند و چنان چه در حین کار مشکلاتى از جهت کمبود لثه و استخوان پیش بیاید با تجربه، علم و تسلط کامل شرایط را به دست گرفته و بهترین درمان را براى شما انجام می دهند.

در شرایط خاص، ممکن است استفاده از یک ایمپلنت برای بازگرداندن دو دندان از دست رفته مجاور هم مناسب باشد. در این حالت بهتر است که ایمپلنت ها به یکدیگر متصل شوند و به صورت گروهی روکش شوند تا آن که تک تک و به طور مجزا روکش شوند.

در حالتی که روکش ایمپلنت ها به شکل متصل به هم ساخته شوند می توانند در تحمل فشارهای جویدن به کمک یکدیگر بیایند و احتمال فشارهاى زیاد و به دنبال آن مشکلاتی مانند لق شدن خود ایمپلنت یا پیچ آن کمتر اتفاق می افتد.

بهترین مراکز ایمپلنت مراکزی هستند که با رعایت اصول علمى و تخصصى و با تجربه کافى و طولانی مدت خود اقدام به ایمپلنت دندان می کنند.

مرکز ایمپلنت در کرج به عنوان یکی از بهترین مراکز ایمپلنت با بهره گیری از متخصصان جراح لثه و ایمپلنت، داراى امتیازهاى ویژه اى از جمله مجهز بودن کامل وسایل مربوط به جراحی استخوان و جراحی لثه است. ضمن آن که در مرکز ایمپلنت در کرج از برندهاى شناخته شده ایمپلنت استفاده می شود و به طور کلى استاندارد هاى بین المللى رایج در این کلینیک رعایت می شود.

مرکز ایمپلنت در کرج|معرفی و قیمت

علاوه بر این موارد، یک مرکز ایمپلنت خوب بهترین مشاوره را به بیمار می دهد و بیمار را از هر جهت با مراحل درمان ایمپلنت، نحوه پرداخت هزینه ایمپلنت، انواع ایمپلنت دندانی و مراقبت های بعد از درمان ایمپلنت آشنا می کند.

جمع بندی

ایمپلنت یا همان کاشت دندان، از بهترین درمان ها برای بی دندانی افراد است و می تواند یکی از بهترین جایگزین ها برای دندان های از دست رفته افراد در سنین مختلف باشد. خوب است بدانید که نوع درمان ایمپلنت به این شکل است که ابتدا پایه ای از جنس تیتانیوم را به وسیله جراحی در درون استخوان فک شخص، قرار می دهند. این پایه ها با بدن سازگار است و پس از گذشت حدوداً چند ماه به استخوان فک جوش می خورد و روکش بر روی آن قرار می گیرد و ظاهری طبیعی با استحکام بسیار نزدیک به دندان طبیعی را به فرد هدیه می دهد.

پس از انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت در کرج، بهتر است انتخاب برند ایمپلنت را به دندانپزشک متخصص بسپارید. در این بین دقت داشته باشید که گران تر بودن یک برند خاص ایمپلنت لزوما به معنای بهتر بودن آن نیست. ضمن آن که بهتر بودن کیفیت یک برند خاص تضمینی برای موفقیت آن ایمپلنت نیست.زیرا یک ایمپلنت از برندی با بالا‌ترین کیفیت هم اگر مطابق اصول گذاشته نشود، ممکن است موفقیت آمیز نباشد.

به عنوان مثال چنان چه بازسازی استخوان لازم در اطراف ایمپلنت صورت نگیرد یا ایمپلنت زود‌تر از زمان مناسب بار گذاری شود یا عوامل مخرب موضعی مانند پلاک میکروبی یا فشار دندان قروچه حذف نشده باشد، آن ایمپلنت با شکست مواجه می شود و کیفیت سطح و یا طراحی علمی آن قادر به نجات درمان نخواهد بود.

در فهرست عوامل تعیین کننده موفقیت درمان ایمپلنت، انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت در کرج یا محل زندگی شما و همچنین مهارت دندانپزشک قطعاً بالا‌تر از برند ایمپلنت قرار می‌گیرد. خوب است بدانید که میزان ماندگارى و سلامت ایمپلنت، ارتباط زیادی به سلامت دهان و دندان بیمار، میزان تراکم استخوان فک، انجام کار توسط متخصص، شرایط کاشت و مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو