مدل شلف لباس با طرح های خلاقانه و شیک

مدل شلف لباس با طرح های خلاقانه و شیک


منبع: دکوراسیون

32

1401/8/7

13:18


مدل شلف لباس کاربردی و زیبا

شلف انواع مختلفی دارد که بر اساس اندازه، جنس و طرح و رنگ دسته بندی های شلف اتاق خواب،  شلف گلدان، شلف دیواری تلویزیون،  شلف لباس را نیز شامل می شود. شلف ها جایگزین های طاقچه های سنتی در حال حاضر بسیار مورد توجه می باشند. همان طور که گفته شد شلف را می توان برای منظورهای بسیاری در همه نقطه های منزل نصب نمود. از جمله ی آن می توان به شلف لباس اشاره داشت. در این مطلب ایده های زیبا و شیکی از مدل شلف لباس را مشاهده می کنید.

مدل شلف لباس باکس دار و بی باکس

مدل شلف لباس زیبا و کاربردی برای کودک و بزرگسال

شلف لباس یک نوع از شلف است که بسته به کاربردی که برای آن در نظر گرفته شده، به شکلی متفاوت و منحصر طراحی و تولید می گردد. این نوع شلف ها نیز متنوع هستند که برخی از آن دارای باکس و برخی دیگر تنها قسمتی برای قرار دادن وسایل دکوری و …. دارند. همچنین مدل هایی از آن دارای طرح و رنگ شاد و کودکانه می باشند که می توانید از آنها برای دیزاین اتاق کودک خود استفاده کنید. در این مطلب ایده های زیبا و شیکی از مدل شلف لباس را به تصویر می کشیم.

طرح های زیبایی از شلف لباس

شلف زیبا و جذاب برای چیدمان لباس

مبل و میز

مدلی خاص و زیبا از شلف لباس

طرح های شیکی از شلف لباس

شلف چیست؟

در جواب این سوال باید گفت که در گذشته برای زیبایی اتاق و جمع آوری و نگهداری وسایل و دسترسی آسان طاقچه هایی طراحی می گردید که امروزه قفسه ها و شلف ها جایگزین آنها شده اند. شلف ها شکل جدید و مدرن و زیباتر آن طاقچه ها می باشند که بسیار متنوع تر بوده و قابل انتقال و نصب در هر مکان و نقطه ای از خانه می باشند.

شلف ها از متریال های مختلفی همچون فلز، چوب، ام دی اف تولید می شوند که می توانید در صورت تمایل برای زیبایی و هماهنگی بیشتر با دکوراسیون آن را سفارش دهید. شلف با استفاده از پیچ و رول پلاک به دیوار نصب گردیده و چگونگی متصل بودن آن از نگاه ها پنهان می ماند. خیالتان راحت این شلف ها استحکام خوبی داشته و توانایی نگه داری چندین کیلو وزن را بسته به اندازه و جنس خود دارند. البته که شلف های فلزی در این زمینه مقاوم و محکم تر هستند.

ایده های منحصر به فردی از مدل شلف لباس

طرح هایی زیبا از شلف لباس

شلف لباس برای چیدمان هرچه بهتر لباس ها

شلف در اتاق خواب

در اتاق خواب از زیبایی و شیک بودن دکوراسیون بگذریم، اهمیت زیادی را باید به آرامش و نظم آن اختصاص داد، چرا که بیشترین سهم را برای تامین آرامش و کم کردن استرس و خستگی از فکر و روح ما باید در این بخش از منزل صورت بگیرد. ایده های مختلفی برای دکوراسیون اتاق خواب به شکلی هر چه بهتر وجود دارد، که ما پیشنهاد می کنیم حتما از شلف لباس در این نقطه بهره ببرید.

مدل شلف کاربردی و زیبا برای رخت

مدل شلف لباس باکس دار و بی باکس

طرح هایی کاربردی از شلف لباس

شلف زیبا و جذاب برای چیدمان لباس

شلف های لوکس و کاربردی برای لباس

شلف در حمام

هر نوع پوششی که برای مدتی کوتاه و یا طولانی برای مجلس، خرید، تحصیل و یا حتی هنگام خروج از حمام ما را بپوشاند، به نوعی در دسته ی لباس ها قرار می گیرد. بنابراین نیاز به جمع آوری و چیدمان دارند که در این لحظه باید یک وسیله مناسب همچون کمد، قفسه و یا شلف تهیه و استفاده شود. می توانید در حمام از شلف لباس جهت چیدمان و دسترسی راحت تر حوله ها، روبدوشامبرها و … بهره ببرید. این شلف ها را می توانید هم در کنج حمام و هم بر روی دیوار نصب نمایید. یکی از مزیت هایی که برای استفاده از شلف به جای قفسه عنوان کرد؛ زنگ زدگی پیچ ها می باشد که در شلف به دلیل مشهود نبودن آهسته تر و پنهان است، اما در قفسه ها زنگ زدگی پیچ ها مشهود بوده و نمای بدی را در حمام ایجاد می کند.

شلف های شیک و جدید برای لباس

شلف لباس اتاق کودک

وقتی کودکتان کمی بزرگتر می شود،یکی از اولین چیزهایی که به او آموزش می دهید رعایت نظم و تمیز بودن چه در رابطه با لباس هایش و چه در رابطه با اتاق خود است. البته که این آموزش لازم و مهم است؛ اما باید شرایط اجرا و انجام آن را برای کودک فراهم سازید. مثلا کودک وقتی از مدرسه می آید برای اینکه کیف و لباس هایش را با نظم چیدمان دهید، باید با استفاده از جالباسی، کمد، قفسه و یا شلف لباس شرایط را برای او فراهم سازید. در صورت انتخاب شلف های دیواری بهتر است طرح و رنگ آن متناسب با سلیقه او انتخاب شده و ارتفاع نصب آن نیز متناسب با قد کودک و دسترسی آسان او صورت بگیرد.

شلف لباس با طرح و رنگ های متفاوت

32 مدل شلف لباس زیبا

 شلف های زیبا و شیک برای لباس

ایده هایی زیبایی از مدل شلف لباس

شلف های کاربردی و جدید برای لباس

مدلی جدید و جذاب از شلف لباس

مدل شلف لباس با تنوع در طرح و رنگ و اندازه

ایده های شیکی از مدل شلف لباس

مدلی شیک از شلف لباس

شلف زیبا و جذاب برای چیدمان لباس

مدل شلف لباس با تنوع در طرح و رنگ و اندازه

شلف های خاص و لوکس برای لباس

شلف لباس با طرح و رنگ های متفاوت

مدل شلف لباس با تنوع در طرح و رنگ و اندازه

مدلی دوست داشتنی از شلف لباس

مدل شلف لباس برای اتاق کودک

شلف لباس با طرح و رنگ های متفاوت

در این مطلب ایده های زیبا و شیکی از مدل شلف لباس را در اختیار شما قرار دادیم. امیدواریم شما را در انتخاب و تهیه هرچه بهتر و کاربردی تر شلف لباس و داشتن یک طراحی و دیزاین اتاق مناسب و زیبا راهنمایی و یاری نماید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو