سه پروژه Condor ،Heron و Vanguard رمدی در فاز اصلی تولید نیستند

منبع: زومجی

15

1401/8/7

14:58


سه پروژه Condor ،Heron و Vanguard رمدی در فاز اصلی تولید نیستند

شرکت رمدی اینترتینمنت درکنار انتشار اطلاعاتی از روند توسعه بازی Alan Wake 2 در آخرین گزارش Business Review خود، در مورد پروژه‌های دیگر به مانند Condor، Heron و Vanguard صحبت کرده است. پروژه Codename Condor یک اسپین‌آف چندنفره PvE از بازی Control است که برای انتشار روی پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه قرار دارد. این بازی روی Northlight Engine ساخته می‌شود و قرار است از حالت کوآپ چهارنفره پشتیبانی کند.

بااین‌حال، وضعیت تولید آن نسبت به گزارشی که رمدی برای عملکرد تجاری خود در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ منتشر کرد، بدون تغییر باقی مانده و در حال حاضر هنوز در مرحله کانسپت قرار دارد. اخیرا ترو ویرتالا، مدیرعامل رمدی، درباره پروژه رمزی Condor گفت: «ما به تیم زمان می‌دهیم تا روی بسیاری از عناصر مهم طراحی بازی کار کنند و قبل از انتقال پروژه به مرحله‌ی توسعه بعدی، پایه‌های کلیدی تولید را نهایی کنند».

الن ویک و جسی فیدن در بسته‌ی الحاقی AWE بازی Control

Codename Heron پروژه بعدی شرکت رمدی است که هنوز در مراحل مفهومی قرار دارد و با بودجه‌ی بیشتری نسبت به بازی Control ساخته خواهد شد. ویرتالا درباره‌ی این پروژه خاطرنشان کرد: «براساس توسعه‌ی اولیه خوب، اندازه‌ی تیم به تدریج افزایش یافته است. ما تیم را در حال حاضر در حد متوسط نگه می‌داریم و زمان مورد نیاز برای ادامه کار مفهومی و نمونه‌ی اولیه را برای بازی در نظر گرفته‌ایم. همچنین فرصت لازم برای توسعه فناوری‌ها و ابزارها را با همکاری تیم Northlight خود فراهم می‌کنیم».

درنهایت سومین پروژه رمزی شرکت رمدی Vanguard نام دارد که یک اثر چندنفره مشارکتی و رایگان است و با همکاری شرکت تنسنت در حال توسعه قرار دارد. رمدی برای ساخت این بازی از آنریل انجین استفاده می‌کند. این بازی قرار است نخستین محصول لایو سرویس رمدی نام بگیرد و تولید آن هنوز در مرحله مفهومی قرار دارد. همچنین رمدی اعلام کرد تیم ساخت این بازی تا سال آینده گسترش پیدا نمی‌کند.

نمایی از مبارزات بازی Control

مدیرعامل رمدی درباره‌ی پروژه‌ی Vanguard گفت: «ونگارد یک بازی رایگان مبتنی بر خدمات زنده با دنیایی غنی و المان‌های جدید گزینش‌شده خواهد بود که آن را به یک اثر متمایز از سایر بازی‌های چند نفره تبدیل می‌کند. ما می‌خواهیم قبل از تصمیم‌گیری نهایی در مورد برنامه‌های مرحله توسعه بعدی در سال ۲۰۲۳، اطمینان پیدا کنیم که همه‌ی این عناصر به روشی درست درکنار هم قرار می‌گیرند. در حال حاضر بسیاری از طراحی‌های بازی در حال شکل‌گیری هستند و تیم مشغول ساخت نمونه‌ی اولیه و تست المان‌ها است».

شرکت رمدی علاوه‌بر این پروژه‌های رمزی، دو بازی کلیدی دیگر را توسعه می‌دهد که یکی از آن‌ها Alan Wake 2 و دیگری ریمیک دو نسخه اول Max Payne با همکاری شرکت راکستار است که هر دو محصول در آینده روی پلتفرم پی سی به‌علاوه‌ی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهند شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی و شرکت رمدی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو