با اعلام مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال؛ «محمد معتمدی» خواننده سرود رسمی تیم ملی ایران در «جام جهانی فوتبال» شد

منبع: سینما پرس

7

1401/8/7

15:45


سینماپرس: مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال کشورمان از انتخاب محمد معتمدی به عنوان خواننده سرود رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی فوتبال خبر داد.

محمد معتمدی در نشست خبری رونمایی آلبوم «حالا که می روی»

سینماپرس: مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال کشورمان از انتخاب محمد معتمدی به عنوان خواننده سرود رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی فوتبال خبر داد.

به گزارش سینماپرس، غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال کشورمان در گفتگوی کوتاه با مهر از انتخاب خواننده سرود تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی فوتبال خبر داد و گفت: بر اساس تازه ترین تصمیماتی که گرفته شده بود قرار بر این شد که سه خواننده برای خوانش سرود تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی انتخاب شوند که جناب محمد معتمدی به عنوان خواننده معرفی شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شده است.

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیما ۲ نهادی هستند که به عنوان متولی ساخت سرود رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی اقدامات لازم را انجام می دهند. این در حالی است که یک سرود دیگر نیز از میان آثار متعدد ارسالی به فدراسیون در مرحله بررسی قرار دارد که این اثر نیز به زودی معرفی می شود.

احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال هم روز چهارم آبان بود که در گفتگو با خبرنگار مهر، توضیح داد: بر اساس تازه‌ترین برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته طی روزهای اخیر نامه‌ای رسمی از سوی فدراسیون فوتبال کشورمان به فیفا و کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در قطر ارسال و بر اساس آن چهار قطعه موسیقایی مجزا برای تیم ملی فوتبال حین تمرینات قبل از بازی اصلی، «شادی پس از گل» و «خروج از زمین بازی» در نیمه اول و پایان بازی انتخاب شد.

وی با بیان اینکه چنین اقدامی برای اولین بار در مسابقات جام جهانی فوتبال صورت می‌گیرد ادامه داد: «بر طبل شادانه بکوب» به خوانندگی مرحوم امید جعفری از آثار بسیار خاطره‌ساز موسیقایی پس از موفقیت‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در رویدادهای بین‌المللی، «تیم قهرمان ایران» به خوانندگی امیر تاجیک، «مژده باران» به خوانندگی محمد معتمدی سه قطعه‌ای هستند که به صورت مجزا تنظیم و به فیفا ارسال شده است.

در مسابقات جام جهانی روسیه این سالار عقیلی بود که به عنوان خواننده رسمی سرود تیم ملی فوتبال کشورمان در این رویداد جهانی انتخاب شده بود.

نظرات


تصویری


ویدئو