واکنش مدیر مسئول روزنامه شرق به گزارش نهادهای امنیتی در مورد نیلوفر حامدی

واکنش مدیر مسئول روزنامه شرق به گزارش نهادهای امنیتی در مورد نیلوفر حامدی


منبع: روزیاتو

43

1401/8/7

17:48


واکنش مدیر مسئول روزنامه شرق به گزارش نهادهای امنیتی در مورد نیلوفر حامدی

۲ دقیقه پیش

واکنش مدیر مسئول روزنامه شرق به گزارش نهادهای امنیتی در مورد نیلوفر حامدی

به نقل از برخی رسانه های داخلی، مهدی رحمانیان، مدیر مسئول روزنامه شرق درباره بیانیه مشترک نهاد‌های امنیتی کشور و اتهام جاسوسی و آموزش نیلوفر حامدی (خبرنگار روزنامه شرق) در خارج از کشور به نیت اغتشاش، گفته است:

این‌ها خبرنگار هستند و کار خبری خود را کرده‌اند. می‌گویند این خبرنگاران توسط بیگانگان آموزش دیده‌اند که بروند خبر تهیه کنند! خب چرا بیگانگان آن‌ها را آموزش بدهند؟

هر چه درباره او می‌گویند دروغ است. ایشان اولین بار عکس مهسا امینی را منتشر نکرده و قبل از او عکس‌هایی منتشر شده بود. نیلوفر از ابتدا تا انتهای این موضوع با من هماهنگ بود. انتشار عکس و خبر توسط خبرنگار رسالت یک خبرنگار است و اگر کسی این کار را انجام داده وظیفه خبرنگاری خود را انجام داده است.

مگر برای آموختن کار خبر حتما باید به خارج بروند؟ در همین کشور هم امکانات آموزشی فراوان است…در عجبم چگونه دو جریان مهم امنیتی کشور وقت خود را صرف اینگونه مطالب می‌کنند.

مدیر مسئول روزنامه شرق درباره بیانیه مشترک نهاد‌های امنیتی کشور و اتهام جاسوسی و آموزش نیلوفر حامدی (خبرنگار روزنامه شرق) در خارج از کشور به نیت اغتشاش، گفته است

در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که دیروز منتشر شده بود، با اشاره به اینکه نیلوفر حامدی- خبرنگار روزنامه شرق که گزارشی از ماجرای مهسا امینی تهیه کرده بود- در خارج از کشور و توسط سرویس ها و عناصر معاند آموزش دیده است، آمده است:

ردّ اطلاعاتی و عملّیاتی تعدادی از عناصر مذکور در اغتشاشات اخیر و پیش از آن نیز مشاهده و حسب مورد اقدام مقتضی به ­عمل آمده است. به ­عنوان مثال انتشار اولین عکس از مرحومه امینی روی تخت بیمارستان توسط «ن.ح» صورت گرفت که از آموزش­ دیدگان همین دوره­ ها در خارج از کشور بود. او با استفاده از پوشش خبرنگاری از اولین افرادی بود که در بیمارستان حضور و استقرار یافته، به تحریک بستگان متوفی و ارسال اخبار جهت­‌دار پرداخت. همچنین است اقدامات «الف.م» که با استفاده از همان پوشش با حضور فوری در شهرستان سقز، به تحریک اطرافیان مرحومه، کارگردانی برخی صحنه­‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت­‌دار از مراسم تشییع، تدفین و تجمعاتِ شکل­‌گرفته در آن شهر به ایفای مأموریت پرداخت. این فرد نیز آموزش­‌دیده­‌ی دوره­‌های رژیم مافیایی آمریکا در کشورهای خارجی است؛ ضمن آن­که هر دو نفر نقش منابع اولیه­‌ی خبرسازی برای رسانه­‌های بیگانه را ایفا کرده­‌اند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو