جاهای دیدنی مشهد در پاییز

منبع: همگردی

50

1401/8/8

03:10


جاهای دیدنی مشهد در پاییز

جاهای دیدنی مشهد در پاییز

مشهد شهر چهار فصلی است که در فصل پاییز چهره بی نظیری به خود می گیرد و تماشای مناظر رنگارنگ آن، روح تازه ای به انسان می دهد.

جا های دیدنی شهر مشهد بسیار زیاد است و دیدن هرکدام از آن ها در هر فصل سال لطف خود را دارد. اما سؤالی که پیش می آید این است که بهترین لوکیشن ها برای پاییز گردی در مشهد کجا هستند؟

اگر دوست دارید تا با این مکان ها بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید زیرا می خواهیم با یکدیگر یک مشهد گردی در پاییز انجام دهیم.

اما اگر قصد دارید به شهر مقدس مشهد سفر کنید می توانید با رزرو هتل آپارتمان مشهد اقدامات لازم را برای اقامت خود فراهم کنید.

پارک وکیل آباد

بدون شک یکی از بهترین لوکیشن های پاییزی شهر مشهد پارک وکیل آباد است. نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای خوش عطروطعم در هوای دلپذیر و قدم زدن روی هزاران برگ خشکیده، جلوه پاییز را در این پارک نمایان می کند.

این پارک همچنین یک مکان بسیار مناسب برای عکاسی است که می توانید در آن عکس های پاییزی جذابی بگیرید.

جاهای دیدنی مشهد در پاییز

این بوستان جا های دیدنی دیگری هم دارد که از جمله آن می توان به عمارت حاج حسین ملک واقف، پارک و موزه ای با موضوع حیات وحش اشاره کرد.

باغ وحش، سینمای پنج بعدی، میز تنیس، وسایل بازی کودکان، فوتبال دستی و گلخانه، در کنار امکانات گسترده رفاهی، از دیگر جذابیت های این پارک هستند.

انتخاب هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان را می توانید از طریق سایت اسنپ روم انجام دهید و علاوه بر گشت وگذار در مشهد به زیارت حرم امام رضا علیه السلام نیز بروید.

پارک مینیاتوری

پارک مینیاتوری مشهد اولین بوستان مینیاتوری در شرق کشور است. این پارک پر از ماکت های مکان های دیدنی و معروف ایران در ابعاد کوچک است.

به این صورت که با پیاده روی و قدم زدن در این پارک می توانید بنا های شاخص ایران در ابعاد مینیاتوری را مشاهده کنید.

تاکنون 58 المان ملی، فرهنگی، تاریخی و مذهبی به پارک مینیاتوری مشهد اضافه شده که از جمله مهم ترین آن ها می توان به آرامگاه فردوسی، تخت جمشید، سی و سه پل، باغ ماهان و... اشاره کرد.

در کنار همه این ها، پارک مینیاتوری یکی از بهترین مکان های دیدنی مشهد در پاییز بوده که به افراد علاقه مند به عکاسی و پیاده روی پیشنهاد می شود حتماً به آن سری بزنند.

پیشنهاد ما به شما این است که با رزرو هتل آپارتمان مشهد در فصل پاییز، دیدن این همه زیبایی را از دست ندهید.

پارک ملت

پارک ملت مشهد در فصل پاییز، یکی از زیباترین مناظر طبیعت را دارد. اما علاوه بر زیبایی، پارک ملت امکانات زیادی دارد و محل مناسبی برای تفریح محسوب می شود.

از جمله محبوب ترین فعالیت های مردم در این پارک ورزش در پارک و پیاده روی است. مسیر عرضی که دورتادور پارک ملت کشیده شده محل امن و دلچسبی برای دوچرخه سواری، اسکیت سواری، پیاده روی و ورزش های سبک است.

به خصوص در فصل پاییز که مسیر طولانی دل انگیزش با برگ های زرد و نارنجی پوشیده می شود. همچنین پارک ملت یک قسمت مخصوص برای بانوان دارد که می توانند با خیال راحت و بدون هیچ گونه محدودیت حجابی در آن پیاده روی و تفریح کنند.

پارک کوهسنگی

پارک کوهسنگی همان طور که از نامش پیداست پارکی است که در نزدیکی دو کوه سنگی اما نه چندان مرتفع واقع شده است.

حوض وسیع، معماری پلکانی و طبیعت زیبای پارک، همگی دست به دست هم داده اند تا این پارک را به یکی از بهترین مکان ها در پاییز و به طورکلی در تمامی فصل های سال تبدیل کند.

اما این پارک فقط به جلوه های طبیعی محدود نیست و چیز های زیادی برای کشف کردن دارد. اگر دوست دارید به تماشای چشم انداز شب بنشینید، می توانید به وسیله پله از کوه بالا بروید و چشم انداز شهر مشهد را از یک ارتفاع نسبتاً بلند ببینید.

از همه جالب تر موزه بزرگ خراسان نیز در این پارک قرار دارد که می توانید پس از تفریح و گردش خود به تماشای آثار پیش از تاریخ تا دوران اسلام بنشینید.

آرامگاه فردوسی

آرامگاه فردوسی یکی از ارزشمندترین بنا های تاریخی و فرهنگی شهر مشهد است که بیشتر مسافران به دیدن این مکان می روند.

زیرا این بنا جایگاه مهمی بین ایرانیان و به خصوص مشهدی ها دارد. جالب است بدانید که در این آرامگاه علاوه بر اینکه پیکر شاعر بزرگ کشور ما فردوسی قرار دارد، موزه جالبی برای آشنایی با آداب ورسوم و سبک زندگی جامعه آن دوران نیز در خود جای داده است.

آرامگاه فردوسی در باغی بسیار بزرگ و دیدنی قرار دارد که بعد ها پیکر استادان بزرگی مانند مهدی اخوان ثالث و استاد محمدرضا شجریان نیز در آنجا به خاک سپرده شدند؛ بنابراین چه فرصتی بهتر از این که با اجاره هتل آپارتمان مشهد در کنار تمام تفریحات خود از آرامگاه فردوسی نیز دیدن کنید.

جمع بندی

جاهای دیدنی مشهد در پاییز

ازآنجایی که دغدغه اصلی گردشگران اجاره محل اقامت است می خواهیم یک پیشنهاد جذاب به شما بدهیم. پیشنهاد ما این است که شما می توانید از طریق سایت اسنپ روم اقدام به اجاره هتل آپارتمان مشهد کنید.

سایت اسنپ روم بیشتر در زمینه اجاره اقامتگاه های مقرون به صرفه فعالیت می کند و این اقامتگاه ها در نقاط مختلف شهر قرار دارند که به شما این اجازه را می دهند در هر منطقه ای که دوست دارید اقدام به رزرو هتل آپارتمان مشهد کنید.

اگر با مشکل مواجه شدید یا سؤالی برای شما پیش آمد می توانید از پشتیبانی اسنپ روم به صورت 24 ساعته کمک بگیرید. همچنین انتخاب هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان از طریق سایت و اپلیکیشن اسنپ روم انجام می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو