9 معماری شگفت انگیز در دبی

9 معماری شگفت انگیز در دبی


منبع: پارس ناز

72

1401/8/8

10:16


9 معماری شگفت انگیز در دبی

دبی نه تنها شهری برای تجارت است بلکه شهری با معماری زیبا و خاص است.از برج خلیفه تا برج العرب، نمادین ترین هتل دبی، این بهشت ​​دارای نوآوری های شگفت انگیز در جهان است که ​​با جاذبه های شگفت انگیزش به مقصدی معروف برای مسافران تبدیل شده است.

 

ساختمان های چشم نواز زیادی وجود دارد، اما این 10 سازه نمونه برجسته هستند.برای خرید تور دبی و بازدید از این سرزمین شگفتی همین حالا از طریق این لینک اقدام کنید.

 

برج کایان Cayan Tower

 

9 معماری شگفت انگیز در دبی

این برج به دو نام برج بی نهایت و یا برج کایان شهرت دارد و یکی از عجایب معماری در شهر دبی است. این برج ارتفاعی در حدود 300 متر داشته و یکی از زیبایی های معماری در جهان است.

 

این آسمان خراش 75 طبقه یکی از نمادین ترین و بلندترین ساختمان های مسکونی در جهان است که معماری مارپیچی خارق‌العاده آن، این ساختمان را به مکانی دوست‌داشتنی برای عکاسان تبدیل کرده است.

 

همچنین، این ساختمان ​​که یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های دبی مارینا است، که پس‌زمینه‌ای دل‌انگیز از ساحل جمیرا را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد.

 

دبی مال Dubai Mall

 

9 معماری شگفت انگیز در دبی

این مرکز خرید باشکوه یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان است. این سازه شگفت‌انگیز با چندین

رستوران

فروشگاه‌های بزرگ

یک مکان فوق العاده برای مسافران به دبی است.

همچنین این مجموعه

* آکواریوم دبی

* باغ وحش زیر آب

را در خود جای داده است.در نمای بیرونی این مرکز خرید بزرگ، مهمانان می‌توانند از فواره افسانه‌ای دبی و رقص آب های آن دیدن کنند. علاوه بر این، این قطعه جذاب از بهشت ​​دارای یک هتل مجلل برای بازدیدکنندگانی است که می‌خواهند بعد از یک روز طولانی خرید و صرف غذا، شب را در مکانی آرام بگذرانند.

 

هتل جمیرا بیچ Jumeirah Beach Hotel

 

9 معماری شگفت انگیز در دبی

هتل جمیرا بیچ با طراحی خاص خود نقش خاصی در زیبایی شهر دبی دارد.این ساختمان خیره کننده با پلان منحنی منحصر به فرد و خود انقلابی در طراحی ساختمان های دبی است.

 

این مکان با رستوران های رستوران ها ، دسترسی به پارک آبی معروف Wild Wadi و ساحل منحصر به فرد آن، مسافران را به سوی خود جذب می کند.

 

برج امارات Emirates Tower

 

9 معماری شگفت انگیز در دبی

برج امارات دارای مجموعه ای از دو آسمان خراش است:

 

* برج اداری امارات Emirates Office Tower

* هتل برج های امارات جمیرا Jumeirah Emirates Towers Hotel

 

این هتل، با داشتن حدود 400 اتاق و سوئیت برج هتل، مهمانان می توانند فضای دلخواه خود را رزرو کرده و شب را سپری کنند.

 

برج خلیفه Burj Khalifa

 

9 معماری شگفت انگیز در دبی

برج خلیفه با 829 متر ارتفاع، خاص ترین سازه دبی است. شبیه سازی یک کشتی موشکی که مستقیماً نصب شده و آماده پرواز است، این سازه یک شگفتی معماری فتوژنیک است. این برج طی چندین سال بلند ترین سازه در جهان نام گرفته و همچنین معماری ای الهام گرفته از سبک اسلامی دارد.

 

در طبقه 124 این برج، عرشه برج خلیفه قرار گرفته که ارتفاعی 452 متری داشته و تا سال 2011 بلند ترین عرشه در جهان محسوب می شده است.در این عرشه با استفاده از تلسکوپ های بسیار زیبا می توانید نمایی زیبا از اطراف را ببینید.

 

قاب دبی Dubai Frame

9 معماری شگفت انگیز در دبی

قاب دبی که قبلا با نام برج البرواز شناخته می شده است، یکی از جذاب ترین سازه های دبی است. این بنای برجسته معماری با

 

* شیشه

* آلومینیوم

* فولاد

 

 مونتاژ شده است و آن را به عنوان یکی از بهترین سازه ها در جهان می نامند.در این قاب می توانید در یک سمت نمایی از دبی قدیم و در طریف دیگر آن نگاهی به دبی پیش رو و مدن بیاندازید و از این پیشرفت حیرت زده شوید.

 

هتل برج العرب Burj Al Arab Hotel

 

9 معماری شگفت انگیز در دبی

برج العرب یک هتل بسیار زیبا با معماری خاص و فوق العاده در دبی است که اکثر گردشگران آن عاشق این هتل دوست داشتنی هستند.

این هتل خاص با داشتن

* بهترین رستوران ها

* زیباترین مناظر

اقامتی لوکس را به مهمانان خود نوید می دهد. از باند فرودگاه خصوصی روی پشت بام گرفته تا فضای داخلی جذابی که بهترین رستوران ها را در جود جای داده این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران در خرید تور دبی است.

 

موزه آینده دبی The Museum Of The Future

 

9 معماری شگفت انگیز در دبی

همانطور که از نامش پیداست، موزه آینده گواه مهمی از فردا است.علاوه بر این که این سازه را یکی از مبهم ترین سازه های دبی می دانند خانه اختراعات بسیاری از مهندسان و مخترعان است.این ساختمان با نمای بیرونی آن که از :

 

* فولاد ضد زنگ

* الیاف شیشه

ساخته شده ، نام یکی از سازه های خاص دبی را به خود اختصاص داده است.این سازه نمادین دارای هفت طبقه است که در هر طبقه مسافران مانند یک ایستگاه فضایی می توانند اطلاعات مهمی در باره ماه و زمین کسب نمایند.

 

برج الماس Almas Tower

 

9 معماری شگفت انگیز در دبی

این سازه 68 طبقه محل:

* کلوپ سنگهای قیمتی دبی

* بورس مروارید دبی

* بورس الماس دبی

است.

رستوران‌های درجه یک این برج به همراه غذاهای خاص آن گردشگران زیادی را برای چشیدن طعم خاص غذاهای بین المللی و بازدید از معماری خاص این مجموعه به سوی خود جذب می کند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو