دکتر علی اکبر مروتی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

دکتر علی اکبر مروتی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی


منبع: برترین ها

28

1401/8/8

13:30


همانطور که می‌دانید جراحی پلاستیک از پر ریسک‌ترین جراحی‌هایی است که برای انجام آن باید به پزشک متخصص مراجعه کرد.

همانطور که می‌دانید جراحی پلاستیک از پر ریسک‌ترین جراحی‌هایی است که برای انجام آن باید به پزشک متخصص مراجعه کرد.این مطلب به معرفی یکی از بهترین متخصصان جراحی پلاستیک می‌پردازد تا با شناخت ایشان بتوانید انتخاب مطمئنی برای زیبایی بیشتر خود داشته باشید.

معرفی دکتر علی اکبر مروتی 

دکتر علی اکبر مروتی،فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی،یکی از بهترین جراحان در حوزه جراحی پلاستیک هستند که با انجام حدودِ بیش از ۱۰۰۰۰ جراحیِ موفق از پزشکان به نام این حوزه به شمار می‌روند.دکتر مروتی  دارای بورد تخصصی جراحی بوده و عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران نیز هستند که این باعث می‌شود اسم ایشان در بین جراحات متخصص در حوزه زیبایی درخشان باشد.

دکتر علی اکبر مروتی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

خدمات دکتر علی اکبر مروتی

دکتر علی مروتی با داشتن فوق اخصص در زمینه جراحی پلاستیک،در ارائه انواع خدمات زیبایی تبحر دارند.در ادامه مطلب به برخی از خدمات مطب دکتر علی اکبر مروتی اشاره خواهیم کرد.

لیپوماتیک

لیپوماتیک یا همان عمل پیکر تراشی،عملی برای از بین بردن چربی اضافه بدن در نقاط مختلف بدون جراحی است.در این روش چربی‌های اضافه بدن با استفاده از ابزاری به نام ماسوره با حرکات ارتعاشی از بدن خارج می‌شوند و این امر باعث کاهش وزن و لاغری می‌شود.دستگاه این روش مورد تایید FDA می‌باشد.

دکتر علی اکبر مروتی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جراحی‌های زیبایی شکم

جراحی‌های زیبایی شکم برای از بین بردن چربی‌های اضافه در ناحیه شکم استفاده می‌شوند.این جراحی‌ها شامل سه بخش هستند که در ادامه به معرفی این سه جراحی زیبایی شکم می‌پردازیم.

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی عملی برای از بین بردن عضلات شل شده در ناحیه شکم است و با برداشتن این عضلات یا چربی‌های ناحیه بدن فرم شکم را تغییر کرده و باعث تناسب اندام می‌شود.

دکتر علی اکبر مروتی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

مینی ابدومینوپلاستی

مینی ابدومینوپلاستی تفاوت‌های بسیار جزئی‌ای با ابدومینوپلاستی دارد.این جراحی بیشتر در قسمت تحتانی شکم و برای برداشتن پوست اضافی، ترک‌های پوستی، رسوبات جزئی چربی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 بلت ابدومینوپلاستی

همانطور که می‌دانید بلت(Belt) در زبان انگلیسی به معنای کمربند است. با این معنی عمل بلت ابدومینوپلاستی عملی برای از بین بردن چربی‌های اضافه شکم در ناحیه پهلو و کمر می‌باشد.

دکتر علی اکبر مروتی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جراحی‌های زیبایی سینه

جراحی‌های زیبایی سینه، یکی دیگر از جراحی‌هایی که این روزهای بین خانم‌ها پرطرفدار شده، از جمله خدمات زیبایی است دکتر علی مروتی در آن تخصص دارد. جراحی‌های زیبایی سینه شامل کوارد زیر هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

پروتز سینه

در جراحی پروتز سینه ماده‌ای به نام پروتز را روی عضله قفسه سینه قرار می‌دهند که باعث برجستگی فرم سینه می‌شود.

دکتر علی اکبر مروتی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

ماموپلاستی

ماموپلاسنی از جمله جراحی‌های زیبایی است که در حوزه سلامتی نیز کاربرد دارد.به کمک این جراحی علاوه بر فرم دهی سینه می‌توان به از بین بردن سلول‌های سرطانی در ناحیه پستان نیز پرداخت.

ماستوپکسی

ماستوپکسی یا لیفت سینه از جراحی‌هایی است که با استفاده از پروتز یا تزریق چربی باعث از بین رفتن پوست اضاتفه در ناحیه سینه می‌شود و به بهبودی فرم سینه کمک می‌کند.

تزریق چربی

تزریق چربی یکی از روش‌های پرکاربرد در حوزه زیبایی و جوانسازی است که در این روش از چربی به عنوان فیلر استفاده می‌شود.به کمک فیلر یا تزریق چربی حجم‌دهی و جوانسازی پوست انجام شده و چین و چروک و ترک‌های پوستی از بین می‌رود.تزریق چربی از خدماتی است که مطب دکتر مروتی همواره ارائه دهنده آن بوده است و با بهترین کحیفیت رضایت مشتریان را جلب نموده است.

دکتر علی اکبر مروتی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

لیپو و لیفت بازو

بالا رفتن سن، کاهش وزن شدید و برخی بیماری‌ها باعث افتادگی پوست و عضلات ناحیه‌ی بازو می‌شود.جراحی لیپو و لیفت بازو برای درمان و بهبود این افتادگی انجام می‌شود.در این جراحی با تخیله‌ی چربی‌های اضافه در ناحیه بازو افتادگی بازو را از بین برده و آن را به فرم طبیعی خود باز می‌گردانند.

دکتر علی اکبر مروتی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

لیپو و لیفت ران

افتادگی ران از مشکلاتی است که بسیاری از افراد به آن دچار هستند.می‌توان گفت در بسیاری از موارد این افتادگی به دلیل اضافه وزن و کم تحرکی نیست. اگر شما نیز از این مشکل رنج می‌برید با مراجعه به مطب دکتر مروتی برای از بین بردن این افتادگی می‌توان از عمل لیپو و لیفت ران کمک گرفته و به تناسب اندام دلخواه خود برسید.

دکتر علی اکبر مروتی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جراحی بینی

این روزها تعداد افرادی که اقدام به انجام جراحی بینی می‌کنند بسیار بالا رفته‌ است.بیماران دکتر مروتی با انجام عمل زیبایی بینی و از بین بردن مشکلات تنفسی بینی از تخصص این پزشک تمجدید نموده و آن را به سایر علاقه‌مندان پیشنهاد کرده‌اند.

بلفاروپلاستی

جمع شدن چربی اضافه در پشت پلک یکی از مشکلاتی است که افراد با آن رو به رو هستند.اجتماع این چربی اضافه پشت پلک باعث افتادگی پلک‌ها و در نتیجه بالاتر رفتن سن ظاهری می‌شود.عمل جراحی بلفاروپلاستی برای از بین بردن این چربی اضافه و جوانسازی چهره شما کاربرد دارد.

آدرس مطب 

میدان ونک،خ گاندی جنوبی، خ ١٨، پلاک ١٥، واحد ٤

ساعات کاری

دوشنبه ها ۱۵ الی ۲۱

چهارشنبه ها ۱۵ الی ۲۱

شماره های تماس

تلفن:
۰۲۱ ۸۸۶۷۶۸۱۱
تلفن واتساپ:
۰۹۰۴۵۱۹۵۰۲۶

 

آدرس سایت و اینستاگرام 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو