معرفی 10 مدل پیشنهادی برای خرید پیراهن مردانه اورجینال

منبع: پلازا

36

1401/8/9

02:09


معرفی 10 مدل پیشنهادی برای خرید پیراهن مردانه اورجینال

پیراهن مردانه یکی از لباس‌های ضروری و کاربردی در کمد همه آقایان است. برای آقایان شیک‌پوش، مهم است که مجموعه‌ای کاربردی و رنگارنگ از انواع مختلف پیراهن مردانه در کمد خود داشته باشند. اما تعداد زیادی از طرح و سبک پارچه برای انتخاب وجود دارد. انتخاب نوع پیراهن مردانه برای پوشیدن در موقعیت‌های مختلف مهم است. برای مثال یک پیراهن هاوایی را نمی‌توان در محل کار پوشید. برای کمک به شما، در ادامه این مقاله یک لیست از 10 مدل پیراهن مردانه معرفی می‌کنیم که همه آقایان باید در کمد لباس خود داشته باشد.

فهرست عناوین مطلب:

 خرید پیراهن مردانه اورجینال

برای انتخاب پیراهن مردانه، در ابتدا باید آن را باتوجه‌به سایز دقیق خود انتخاب کنید. پیراهن مردانه اگر دقیقاً متناسب با اندازه شما انتخاب شود، فیزیک مردانه را برجسته می‌کند و جذابیت آن لباس بیشتر نمایان می‌شود. بااین‌وجود همه تیپ‌های بدنی متفاوت هستند، بنابراین باید ببینید چه لباسی برای اندام شما مناسب است و ظاهر شما را خوش‌فرم‌تر نشان می‌دهد. علاوه بر این برای داشتن ظاهری جذاب، کیفیت پیراهن، طراحی و دوخت آن نیز بسیار اهمیت دارد. باید برای خرید پیراهن مردانه اورجینال به اعتبار فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید توجه داشته باشید. فروشگاه اینترنتی تگموند با گردآوری انواع مختلف و متنوع پیراهن مردانه از بهترین برند‌های خارجی و داخلی، امکان خریدی باکیفیت را برای مشتریان خود ایجاد کرده است. شما عزیزان می‌توانید با خرید از فروشگاه تگموند انتخابی ایده آل داشته باشید.

پیراهن اداری

پیراهن اداری مردانه، پیراهنی رسمی است که برای محیط کار و موقعیت‌های رسمی کاربرد دارد. پیراهن اداری لباسی با مراقبت آسان است که می‌تواند برای افرادی که زندگی پرمشغله‌ای دارند ایده آل باشد. همیشه یک پارچه پنبه‌ای 100٪ پوپلین با رنگ‌های خنثی انتخابی مناسب است. پیراهن اداری معمولاً از پارچه پنبه‌ای ساده و بادوام برای استفاده روزانه طراحی می‌شود. وقتی نوبت به لباس اداری می‌رسد، ذهن ما بلافاصله به رنگ‌های سفید و آبی ساده می‌پرد. این انتخابی مناسب است؛ زیرا پیراهن‌های کم‌رنگ کاملاً برای محیط‌های تجاری مناسب هستند. شما می‌توانید برای مشاهده انواع پیراهن مردانه اداری و خرید از فروشگاه تگموند به وبسایت آن مراجعه کنید.

مدل پیراهن مردانه اداری

پیراهن آکسفورد

برای خرید پیراهن مردانه اورجینال پیراهن آکسفورد را در اولویت قرار دهید. پارچه آکسفورد نرم و نخی و راحت است که معمولاً این پارچه برای دوخت پیراهن مردانه کلاسیک مورداستفاده قرار می‌گیرد. در زمینه پارچه آکسفورد خطوط چهارخانه وجود دارد. در قسمت پایین یقه پیراهن آکسفورد دو دکمه قرار دارد و این نماد پیراهن آکسفورد است. وجود دکمه در قسمت لبه یقه پیراهن آن را از حالت رسمی خارج می‌کند. شما می‌توانید این مدل پیراهن را با کت‌وشلوار ست کنید و جلوه‌ای رسمی به آن ببخشید. یکی از مزایای پیراهن آکسفورد این است که کمتر چروک می‌شود و برای پوشیدن در زمان طولانی مشکی ایجاد نمی‌شود.

پیراهن یقه کوبایی

پیراهن مردانه یقه کوبایی یکی از لباس‌های کاربردی برای تابستان است. یقه کوبایی به لباسی می‌گویند که دوختی گشاد و یقه‌باز دارد. این پیراهن دکمه دارد و مدل آستین‌کوتاه آن طرف‌داران زیادی دارد. معمولاً آقایان در تابستان تمایل دارند از رنگ‌های خنثی استفاده کنند و یک تیشرت یا پیراهن ساده را با شلوارک ست کنند؛ اما پیراهن یقه کوبایی دارای طرح و رنگ متنوع و شاد است که برای تابستان آیتم‌های جذابی هستند. اگر به استایل کژوال علاقه دارید، این مدل پیراهن مردانه پیشنهاد ما به شما است. شما می‌توانید از پیراهن یقه کوبایی در هنگام تعطیلات و مسافرت یا برای گردش در کنار ساحل استفاده کنید. شما عزیزان می‌توانید این مدل پیراهن مردانه را با خرید از فروشگاه تگموند تهیه کنید.

پیراهن یقه کوبایی

  اورشرت

یک مدل دیگر از پیراهن کاربردی که برای خرید پیراهن مردانه اورجینال باید به آن توجه کنید، اورشرت است. به پیراهن مردانه‌ ضخیم که می‌توان به‌عنوان لباسی رویی از آن استفاده کرد، اورشرت می‌گویند. اورشرت‌ها معمولاً از جنس کتان، جین یا پشمی هستند. اورشرت معمولاً روی یک لباس دیگر مانند تیشرت یا بلوز مردانه پوشیده می‌شود. در فصل بهار یا پاییز، روزهایی که پوشیدن یک کت یا کاپشن خیلی گرم است و اورشرت مانند یک کت بسیار سبک عمل می‌کند انتخابی ایده آل است. ترکیب اورشرت آبی با شلوار جین و بوت ست جذابی را به وجود میاورد. برای مشاهده اورشرت و خرید از فروشگاه تگموند به وبسایت آن مراجعه کنید.

پیراهن مردانه فلانل

فلانل پارچه‌ای است که از نخ‌های پشمی تشکیل شده است و معمولاً از آن برای دوخت لباس‌های گرم استفاده می‌شود. پیراهن مردانه فلانل از پارچه ضخیم و نرم ساخته شده است. در فصل پاییز و زمستان برای روزهایی که نیاز به گرم نگه‌داشتن دارید، فلانل بهترین انتخاب برای شماست. شما می‌توانید آن را با شلوار جین تیره و یک جفت بوت بپوشید و یک استایل جذاب داشته باشید. در روزهایی که هوا معتدل است، یک تیشرت را زیر یک پیراهن فلانل بپوشید و آن را با یک جفت کفش کتانی ست کنید. پیراهن مردانه فلانل در رنگ‌های ساده و چهارخانه موجود است؛ همچنین رنگ‌های چهارخانه آن بسیار پرطرفدار هستند. شما عزیزان می‌توانید این مدل پیراهن مردانه فلانل را با خرید از فروشگاه تگموند تهیه کنید.

 پیراهن مردانه جین

هنگام خرید پیراهن مردانه اورجینال، لباس جین یکی از آیتم‌های جذاب و ضروری است. پارچه جین محکم و ضخیم است و برای افزودن بافت به لباس‌ها عالی است. پیراهن جین کلاسیک با استایل درست، می‌تواند جذابیت بیشتری به لباس شما ببخشد. پیراهن مردانه جین را می‌توان یا تک کت ساده و شلوار جین یا کتان بپوشید و استایلی کژوال داشته باشید. یکی اشتباهاتی که معمولاً هنگام پوشیدن جین مرتکب می‌شوند، انتخاب رنگ آن است. نیمه بالا و پایین استایل شما باید متضاد باشند و سایه مشابهی نداشته باشند. شما می‌توانید یک پیراهن جین را با شلوار جین خود بپوشید؛ اما پیشنهاد می‌شود سایه رنگ‌های آن متفاوت باشد. همچنین پوشیدن یک تیشرت سفید زیر پیراهن جین به جذابیت استایل شما می‌افزاید.

پیراهن آستین ‌کوتاه مردانه

پیراهن آستین کوتاه لباسی کلاسیک، سنتی، دکمه‌دار با یقه باز است. این مدل پیراهن برای فصل گرما مانند تابستان کاربرد زیادی دارد. پیراهن آستین کوتاه طرح و رنگ مختلفی دارد و با انواع لباس‌ها ست می‌شود. برای مثال ترکیب پیراهن چهارخانه آستین کوتاه مردانه و شلوارک و صندل، یک ست جذاب و پرطرف‌داربرای آقایان است. برای مشاهده انواع پیراهن آستین کوتاه مردانه و خرید از فروشگاه تگموند می‌توانید به وبسایت این فروشگاه مراجعه کنید.

پیراهن کتان

در طول ماه‌های تابستان، برای جلوگیری از لکه‌های ناخوشایند عرق، به پارچه‌ای نیاز داریم که بتوانیم از آن استفاده کنیم. پارچه کتان باعث تنفس بهتر می‌شود، ‌هوای بیشتری در بدن گردش ‌می‌کند و به خنک‌تر نگه‌داشتن ما کمک می‌کند. یکی از معایب پارچه کتان این است که زود چروک می‌شوند. با درنظرگرفتن این موضوع می‌توان پیراهن مردانه را به‌گونه‌ای طراحی کرد که کمتر دچار چین‌وچروک شود. اگر همچنان نگران زیاد چروک شدن پیراهن کتان هستید، به دنبال ترکیبی از پنبه و کتان باشید؛ زیرا در فصل گرما قابلیت تنفس دارد و کمتر چروک می‌شود. پیراهن کتان مردانه به رنگ سفید و آبی بهترین انتخاب هستند.

پیراهن مردانه ماندارین

پیراهن یقه ماندارینی یک انتخاب مناسب برای موقعیت‌های رسمی است. در مهمانی و مراسم‌های رسمی وقتی قصد پوشیدن کراوات یا پاپیون را دارید، پیراهن یقه ماندارین بهترین انتخاب است. یقه ماندارین یک پیراهن مدرن برای استایل مردانه است که حتی بدون استفاده از کروات و اکسسوری دیگری ظاهر جذابی ایجاد می‌کند. خرید پیراهن مردانه اورجینال پیراهن یقه ماندارین را در اولویت قرار دهید؛ زیرا این پیراهن یک آیتم همه‌کاره برای کمد آقایان است. می‌توانید پیراهن مردانه خود را با شلوار جین مشکی و یا کتان بپوشید و استایل رسمی داشته باشید. یا آن را با جین رنگ روشن و کفش کتانی ست کنید و استایلی کژوال و جذاب داشته باشید.

 پیراهن هنلی

پیراهن هنلی یک مدل پیراهن مردانه معمولی است و مانند تیشرت دوخت ساده‌ای دارد. این پیراهن برای استایل کژوال انتخاب مناسبی است. پیراهن هنلی در خانه برای استراحت، هنگام پیاده‌روی و استایل خیابانی کاربرد دارد. شما می‌توانید آن را با شلوار جین یا کتان ست کنید. همچنین این پیراهن با شلوارک هم ترکیب جذابی است. در واقع پیراهن مردانه هنلی برای همه مناسبت‌های غیررسمی آیتم مناسبی است و در فصل‌های خنک سال، مانند بهار و پاییز کاربرد دارد. برای مشاهده انواع پیراهن هنلی مردانه و خرید از فروشگاه تگموند می‌توانید به وبسایت این فروشگاه مراجعه کنید.

خرید از فروشگاه تگموند

در این نوشتار انواع پیراهن مردانه کاربردی که باید در کمد همه آقایان موجود باشد را معرفی کردیم. برای خرید پیراهن مردانه اورجینال باید انواع مدل‌های مد روز را بشناسید و از فروشگاه‌های معتبر خریدی باکیفیت داشته باشید. شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده انواع پیراهن مردانه از بهترین برندهای داخلی و خارجی  به‌همراه تخفیف ویژه و خرید از فروشگاه تگموند به وبسایت فروشگاهی آن مراجعه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو