بوستان بهشت مادران کجاست؟ عکس + آدرس

منبع: بیتوته

16

1401/8/9

04:38


بوستان بهشت مادران کجاست؟ عکس + آدرس



بوستان بهشت مادران,بوستان بهشت مادران کجاست,اپلیکیشن اسنپ روم

اپلیکیشن اسنپ روم

 

اولین و یکی از بزرگ‌ترین پارک‌هایی که مختص بانوان است تا آزادانه با پوشش دلخواه به تفریح و ورزش بپردازند، پارک بهشت مادران تهران است. اگر برای تهران‌گردی پا به این شهر پر از رمز و راز گذاشتید، حتما یک سر هم به بهشتی که متعلق به بانوان است بزنید! 

 

در کنار تفریح و گردش انتخاب یک اقامتگاه امن با امکانات بهداشتی و دسترسی بالا به نقاط شهر بسیار مهم است. 

 

اجاره سوئیت در تهران از وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ روم، اقامت را در هتل‌ها و مهمان‌خانه‌های سطح شهر برای شما عزیزان راحت‌تر خواهد کرد. 

 

شما می‌توانید تنها با پرداخت کردن هزینه‌ای منصفانه و اقتصادی، برای اجاره روزانه خانه در تهران اقدام کرده و بهترین سفر را تجربه کنید. 

 

قطعا ماندن در تهران و گردش در پارک بهشت رویایی مادران، ارزشش را دارد که برای بازدید از این مکان زیبا وقت خود را بگذارید و یک روز عالی و سرشار از انرژی برای خود به ارمغان بیاورید. 

 

در ادامه با ویژگی‌های جذاب این مجموعه بیشتر آشنا خواهید شد. 

 

بهشت زیر پای مادران است! 

جمله معروف بهشت زیر پای مادران است را این مجموعه به طور عینی برای شما بانوان عزیز به ارمغان آورده است. یک بوستان سرسبز و رویایی که در اتوبان همت تهران واقع شده، ورودی‌های مختلفی از سمت خیابان‌های جلفا، کاویان غربی، شفایی، عطار و حتی خروجی اتوبان حقانی دارد که دسترسی به آنجا بسیار راحت و بدون دردسر است. اگر وسیله شخصی دارید نگران جای پارک نباشید؛ زیرا اطراف بوستان جای پارک معمولا به‌راحتی یافت می‌شود. 

 

این بوستان در هفته از شنبه تا پنجشنبه 8 صبح تا 6 غروب، پذیرای بانوان خوش‌ذوق ایرانی است. البته پنجشنبه‌ها از ساعت 8 شب و روز‌های جمعه و تعطیل هم آقایان اجازه ورود داشته و این حجم از زیبایی طبیعت را می‌توانید به همراه خانواده تماشا کنید. فراموش نکنید که فیلم‌برداری یا عکس گرفتن در محوطه داخلی ممنوع است. 

 

اگر زمانی برای تهران‌گردی، پا به این شهر پر از جاذبه‌های تفریحی گذاشتید و خواستید سری به بهشت مادران بزنید، می‌توانید برای اجاره سوئیت در تهران از سایت اسنپ روم استفاده کنید. 

 

بخش‌های مختلف بوستان بهشت مادران

این پارک علاوه بر زیبایی و سرسبزی، یک محیط ایمن و راحت برای بانوان عزیز است که زمینه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری مختلف و جذابی را در دل خود جای‌داده است. یک تنفس عمیق در بین فضای سبز و درختان این بوستان ریه شما را پاک‌سازی کرده و انرژی لازم را برای فعالیت‌های متنوع فراهم می‌کند. در ادامه با بخش‌های مختلف آشنا خواهید شد. 

 

۱ . خانه فرهنگ حورا

خانه فرهنگ حورا که از سال 1385 در این بوستان تأسیس شده، در زمینه‌های مختلفی مانند هنر‌های تجسمی، ادبی، فرهنگی، آموزشی، هنر‌های خانگی، هنر‌های تلفیقی و... بسیار فعال است. 

یکی از مزیت‌های شرکت در دوره‌های خانه فرهنگ حورا آن است که شما پس از اتمام، می‌توانید مدرک معتبر دریافت کنید. 

 

۲. سالن ورزشی

اگر اهل ورزش هستید و به سلامتی و تندرستی خود اهمیت می‌دهید، انتخاب این پارک به‌عنوان گردش و ورزش بهترین گزینه است. 

 

همین که پا به داخل محوطه بوستان بگذارید، می‌توانید از خدمات ورزشی آن جا بهره‌مند شوید. هرروزه برنامه صبحگاهی ورزشی انجام می‌شود که یک حس عالی برای اول صبح به شما می‌دهد. 

 

در سالن ورزش، تمرین‌های گروهی مثل فوتبال، والیبال و بسکتبال وجود دارد و همچنین به‌صورت تکی می‌توانید از خدمات دیگر مانند میز شطرنج، پینگ‌پنگ و بدمینتون استفاده کنید. 

اجاره روزانه خانه در تهران در هر موقعیتی از شهر که بخواهید امکان‌پذیر است. همچنین شما با بودجه اقتصادی خود می‌توانید بهترین اقامتگاه را برگزینید. 

 

۳. مسیر دوچرخه‌سواری

از عجایب زیبا و شگفت‌انگیز پارک بهشت مادران، پیست دوچرخه‌سواری در یک مسیر سرسبز و جذاب است. مخصوصا اگر در فصل پاییز مهمان شهر تهران باشید، رنگارنگی درختان پادشاه فصل‌ها، چشم‌های شما را می‌نوازد و شما را مهمان یک نسیم خنک می‌کند. تجربه دوچرخه‌سواری در دو پیست حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای، بسیار لذت‌بخش خواهد بود. 

 

در بوستان انواع مختلف دیگری از امکانات مشاهده می‌شود که از شمارش انگشتان دست خارج هستند. این امکانات عبارت‌اند از کتابخانه عمومی، زمین‌بازی کودکان، استخر روباز، خانه سلامت بانوان، خانه تن‌آرامی و... که کاملا یک روز شما را پر خواهند کرد. 

 

اطراف بوستان بهشت مادران چه خبر است؟ 

کنار این بوستان جاذبه‌های گردشگری و تفریحی زیادی نیز وجود دارد. پارک‌های تفریحی دیگر که به همراه خانواده می‌توان از فضای سبز و هنری آن لذت برد، پارک‌های جلفا، ارسباران، آب‌وآتش، پل طبیعت، عقاب و... هستند که پذیرای شما خواهند بود. 

 

باغ کتاب که مرکز فروش کتاب‌ها در زمینه مختلف بوده نیز بسیار موردپسند گردشگران است. دریاچه، باغ هنر و موزه دفاع مقدس هم در نزدیکی بهشت مادران است. 

 

سخن آخر

 

بوستان بهشت مادران,بوستان بهشت مادران کجاست,اجاره سوئیت در تهران

اجاره سوئیت در تهران

 

اگر برای یک سفر هیجان‌انگیز به تهران برنامه‌ریزی کرده‌اید، می‌توانید برای اجاره سوئیت در تهران و اطراف شهر به‌صورت آنلاین به وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ روم سر بزنید. 

 

اجاره روزانه خانه در تهران توسط این سایت با قیمتی اقتصادی و امکانات عالی در اختیار شما مسافران عزیز است. شما می‌توانید در هر زمان از روز به‌سرعت و بسیار راحت، اقامتگاه خود را رزرو کنید. 

 

پشتیبانی 24 ساعته در همه روز هفته آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما خواهد بود. نظارت تیم باتجربه اسنپ بر روی رفاه و آسایش شما عزیزان در اقامتگاه‌ها، تجربه یک سفر بی‌نظیر و جذاب را به ارمغان می‌آورد‌. 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو