سفر به شهر توکیو؛ مهد تکنولوژی و فناوری

سفر به شهر توکیو؛ مهد تکنولوژی و فناوری


منبع: همگردی

35

1401/8/9

10:00


توکیو شهری است که مدرنیته را در کنار سنت دارد و این ویژگی بسیار بزرگی است. با ما در راهنمای سفر به شهر توکیو همراه شوید تا شما را با تعدادی از مشهورترین جاذبه های دیدنی توکیو آشنا کنیم. قطعا، این آشنایی برایتان جالب خواهد بود.

توکیو

معرفی

توکیو پایتخت ژاپن است. در این شهر ساختمان های متفاوت و رنگارنگ، خیابان های شلوغ، تبلیغات متفاوت و بطور کلی ظاهری مدرن به همراه ویژگی های بومی و سنتی را می بینیم که در نوع خود بسیار جذاب هستند. این شهر زلزله خیز است، اما با وجود علم و تحقیقات بسیار ساختمان ها و آسمان خراش های بسیار بلندی در این شهر ساخته شده اند. یکی از این آسمان خراش ها جز بلندترین برج های جهان است. اگر به یکی از این برج ها بروید، مناظر بسیار زیبایی از توکیو را خواهید دید. قسمت هایی از این شهر به شکل قدیمی باقی مانده اند و این خود نشان از اصالت دارد.

براساس راهنمای سفر به شهر توکیو باید بدانید که فرهنگ و سنت ژاپن در دنیا زبانزد است و بسیاری از مردم دنیا دوست دارند تا از نزدیک با این فرهنگ آشنا شوند. بسیار از مردم جهان جدای از مواردی که در بالا گفته شدند، برای غذاها به اینجا سفر می کنند و دلیل آن هم این است که ژاپنی ها در طبخ غذا بسیار حرفه ای عمل می کنند و همین امر باعث شد که هنر آشپزی آنها در یونسکو به ثبت برسد.

معرفی توکیو

آب و هوا

در توکیو زمستان ها هوا خنک و خشک و تابستان ها هوا گرم و مرطوب است و آن را میتوان در دسته بندی آب و هوایی نیمه استوایی مرطوب قرار دارد. میانگین بالاترین درجه دما در این شهر 26 درجه سانتیگراد در ماه آگوست و میانگین کمترین درجه دما 5 درجه سانتیگراد در ماه ژانویه است. براساس راهنمای سفر به شهر توکیو باید بدانید که در این شهر بیشتر باران می بارد و برف کمتری دیده می شود. میانگین میزان بارش باران در طول سال 1530 میلیمتر است.

آب و هوا در توکیو

چه زمانی به توکیو سفر کنیم؟

براساس راهنمای سفر به شهر توکیو باید بدانید که پاییز و بهار آب و هوای مشابهی در شهر توکیو دارند. تنها تفاوت این دو فصل، رنگی است که در فضا وجود دارد. پاییزهای این شهر با وجود رنگ های مختلف بسیار زیبا هستند. در فصل بهار، شکوفه های گیلاس این شهر را بیش از پیش زیبا می کنند. اگر می خواهید به توکیو سفر کنید، بهترین زمان بین ماههای سپتامبر تا نوامبر و مارس تا آوریل است، اما گردشگران بیشتر در فصل تابستان به این شهر سفر می کنند. در این فصل از سال باید بیشتر در صف مشهورترین جاذبه های دیدنی توکیو بایستید و از سوی دیگر، قیمت هتل و اقامتگاه ها بسیار بالاتر و رزرو آنها دشوارتر است.

چه زمانی به توکیو سفر کنیم؟

نکاتی برای سفر

اختلاف ساعت تهران و توکیو پنج ساعت و نیم بوده و تهران از نظر زمانی جلوتر است. مردم این شهر به زبان ژاپنی صحبت و از ین به عنوان واحد پول استفاده می کنند. کد تلفن 0081 است و برای تماس با پلیس، آتشنشانی و اورژانس به ترتیب شماره های 110 و 119 را باید گرفت. جهت رانندگی در این شهر از سمت راست است. در توکیو دو فرودگاه به نامهای هانه دا و فرودگاه بین المللی ناریتا وجود دارند. در توکیو جاذبه های گردشگری بسیاری هستند و به همین دلیل برای آنکه از بیشتر این جاذبه ها دیدن کنید، می توانید از تورهای گردشگری بهره ببرید. این تورها فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی بیشتر با مشهورترین جاذبه های دیدنی توکیو هستند. براساس راهنمای سفر به شهر توکیو توجه داشته باشید که برق شهری 100 ولت و 50 هرتز است و از دو شاخه های A و B استفاده می کنند.

فرودگاه توکیو

هزینه های سفر

غذا

از جمله مکان هایی که می توانید غذایی با هزینه کمتر در توکیو میل کنید، غرفه های خیابانی هستند. در این غرفه ها می توانید غذاهایی ساده مانند نودل و رامن را انتخاب کنید و در اکثر این مکان ها، سیستم سفارش و دریافت غذا به وسیله ماشین های اتوماتیک انجام می شود و به همین دلیل، خیلی سریع غذا به دستتان می رسد. غذاهای سنتی این شهر هزینه پایینی دارند و گزینه مناسبی برای صرفه جویی در هزینه ها هستند. اگر به سوشی علاقمندید، باید بین 120 تا 620 ین برای هر وعده از این غذا هزینه کنید. براساس راهنمای سفر به شهر توکیو باید بدانید که غذاهای رستورانی معمولا بین 1850 تا 4350 ین و غذاهای فست فودی بین 400 تا 870 ین هستند.

بیشتر بخوانیدغذاخوری های توکیو | برترین رستوران های توکیو

هزینه غذا در توکیو

اقامت

اگر بخواهید در هاستل اقامت داشته باشید، برای اتاق های اشتراکی برای هر شب باید بین 2000 تا 5000 ین هزینه کنید. اگر می خواهید هزینه کمتری برای اقامت صرف نمایید، هتل های کپسولی نیز گزینه مناسبی هستند. در این هتل ها یک کپسول به یک نفر اجاره داده می شود که فقط جایی برای خوابیدن است و امکانات دیگری ندارد. این کپسول ها را معمولا آقایان اجاره می کنند. هزینه ارزان ترین هتل ها در توکیو که دارای صبحانه هستند، برای هر شب بین 7000 تا 11000 ین است.

اگر بدنبال اجاره خانه یا آپارتمان هستید، هزینه آن حدود 8700 ین است و اجاره یک اتاق بصورت مشترک در آپارتمان حدود 4 هزار ین خواهد بود. براساس راهنمای سفر به شهر توکیو باید بدانید که سایت Airbnb به پیدا کردن اقامتگاه های مختلف در توکیو کمک بسیاری می کند. در سایت کوچ سرفینگ می توانید اقامتگاه های بدون هزینه را پیدا کنید که در واقع، خانه های افراد بومی و محلی هستند. در این اقامتگاه های رایگان در کنار مردم بومی زندگی می کنید و از نزدیک با فرهنگ آنها آشنا می شوید.

اقامت در توکیو

حمل و نقل عمومی

از جمله بهترین و مهمترین وسایل حمل و نقل عمومی در شهر توکیو، قطار بوده که بلیت روزانه آن 750 ین است. قطار شهری پیشرفته توکیو در تمامی قسمت های شهر حضور دارد. اگر می خواهید از اتوبوس و مترو استفاده کنید، بلیت های یک روزه این دو با هم 1600 ین و بلیت یک روزه اتوبوس به تنهایی 500 ین است. این وسایل حمل و نقل عمومی را میتوان در نقاط مختلف شهر توکیو دید به همین دلیل، استفاده از آنها به راحتی صورت می گیرد. براساس راهنمای سفر به شهر توکیو باید بدانید که تاکسی ها در توکیو هزینه بسیار بالایی دارند

قطار شهری در توکیو

غذا و خوراکی های توکیو

اوناگی

اوناگی یکی از غذاهای دریایی ژاپن است و روشهای مختلفی برای طبخ و سرو آن وجود دارند. برخی این غذا را به شکل سوشی ارائه می دهند و برخی به همراه برنج و ... به زبان ژاپنی اوناگی یعنی مارماهی تازه و این نوع ماهی دارای خواص بسیار زیادی است.

اوناگی

تمپورا

ژاپنی های در حال حاضر غذایی به نام تمپورا دارند که این غذا از سوی پرتغالی ها و در قرن 16 به این کشور آورده شد. این غذا شامل غذاهای دریایی، سبزیجات و ... است که با یکدیگر ترکیب می شوند، دور آن را تخم مرغ و آرد می زنند و در روغن سرخ می کنند.

تمپورا

سوشی

این غذای معروف ژاپنی در کل دنیا گسترش پیدا کرده و در بسیاری از شهرها و رستوران های دنیا می توانید سوشی را میل کنید. با این حال، سوشی را باید در ژاپن امتحان کرد. سوشی غذایی است متعلق به قرن 4 بعد از میلاد، از ماهی خام یا غذاهای دریایی دیگر و برنج تشکیل شده و در بشقابی لاکی یا چوبی سرو می شود.

سوشی

اودون

یکی دیگر از نودل های ژاپنی، اودون است که با آن غذاهای بسیار متفاوتی تهیه می شود. یکی از این غذاها، کاکجیرو است که از اودون، آب گوشت و تاپینگ هایی مانند میگو تشکیل شد. براساس راهنمای سفر به شهر توکیو باید بدانید که برای تهیه نودل اودون از آرد گندم استفاده می شود.

اودون

سوکی یاکی

اگر از آن دسته افرادی هستید که به غذاهای تهیه شده با گوشت گوساله علاقه دارید، سوکی یاکی را به شما معرفی می کنیم. این غذا شامل گوشت، توفو، سبزیجات، سس سویا، قارچ شیتاکه، شکر، میرین است. سوکی یاکی در بین ژاپنی ها به عنوان یک غذای زمستانی شناخته می شود که البته در دیگر روزهای سال نیز می توانید آن را در رستورانها پیدا کنید.

سوکی یاکی

رامن

یکی از غذاهای ژاپنی که به شکل های مختلفی پخته می شود و میتوان آن را جز فست فودهای ارزان قیمت دانست، رامن است. در توکیو این غذا از نودل، آب مرغ، سس سویا و تاپینگ هایی مانند اسفناج، گوشت و تخم مرغ تشکیل می شود. این غذا در واقع اصالت چینی دارد و ژاپنی ها با کمی تغییر، آن را متناسب با غذاهای خود کردند.

رامن

سوپ میسو

یکی از سوپ های اصیل ژاپنی، سوپ میسو است و مواد تشکیل دهنده آن سبزیجات و مواد غذایی دریایی هستند. در کنار این سوپ، سس میسو نیز قرار داده می شود که نقش بسیار مهمی در طعم سوپ دارد. این سوپ به عنوان مکمل غذای گوهان در بین ژاپنی ها رواج یافت. این سوپ در بسیاری از رستوران های توکیو سرو می شود. همچنین، می توانید به صورت آماده و بسته بندی شده این سوپ را از مغازه و بازار تهیه و فقط به آن آب جوش اضافه کنید.

سوپ میسو

ساشیمی

اگر در سفر خود به ژاپن با یک سرآشپز برخورد داشته باشید، او برای آشنایی با غذاهای ژاپنی ساشیمی را به شما ارائه می دهد. ساشیمی در فرهنگ ژاپنی ها در واقع یک پیش غذا بحساب می آید. این غذا شامل یکی از انواع گوشت هاست که به صورت باریک برش خورده اند و در کنار آن، سس سویا یا واسابی ارائه می شود.

ساشیمی

اوکونومی یامی

یکی از غذاهای راحت و سریع در ژاپن که به نوعی میتوان آن را غذای خیابانی دانست، اوکونومی یامی است. این غذا از مواد مختلفی تشکیل می شود و تنوع بسیاری دارد. پایه آن چیزی شبیه به پنکیک است که در آن مواد غذایی مانند میگو، گوشت، کلم، سس مایونز و ... ریخته می شوند.

اوکونومی یامی

سوبا

سوبا نوعی نودل است که بیشتر در انواع سوپ ها بکار می رود و در کنار آن سس سویا نیز استفاده می شود. البته، نوعی غذا نیز که با سوبا تهیه می شود نیز سوباست. برای تهیه نودل سوبا از گندم سیاه یا چاودار استفاده می شود.

سوبا

Chankonabe

یکی از غذاهای قدیمی و بسیار مقوی ژاپن، خوراک Chankonabe است. این خوراک از ماهی، عصاره مرغ، توفو و سبزیجات تشکیل شد. این خوراک در واقع مربوط به کشتی گیران سومو بوده تا بتوانند افزایش وزن پیدا کنند. امروزه نیز این غذا را در رستوران هایی پیدا می کنید که صاحب آن قبلا کشتی گیر سومو بود.

Chankonabe

مکان های دیدنی

معبد میجی

از جمله مشهورترین جاذبه های دیدنی توکیو، معبد میجی است که آن را میتوان در یک باغ سرسبز و زیبا پیدا کرد. برای ساخت این معبد در سال 1915 افراد شروع به کار کردند و اتمام ساخت آن در سال 1926 بود. در واقع، این معبد به امپراطور میجی و همسرش داده و در جنگ جهانی دوم دچار تخریب شد. به همین خاطر، در سال 1958 میلادی این بنای مذهبی مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت. در این معبد موزه ای از گنجینه های سلطنتی وجود دارد و در قسمت بیرونی آن، عکسهایی از زندگی امپراطور میجی و همسرش دیده می شوند.

معبد میجی

معبد سنسوجی

از جمله مشهورترین جاذبه های دیدنی توکیو، معبد سنسوجی است. معبد سنسوجی در سال 645 بعد از میلاد مسیح ساخته و به Kannon، یک الهه بودایی تقدیم شد. در این معبد کبوترهایی را می بینیم که گفته می شود این کبوترها در واقع از سوی Kannon پیام آور هستند. معبد سنسونچی دارای معماری بسیار زیبایی است و در طول سالهای مختلف بدلیل تخریب هایی که صورت گرفتند، مورد بازسازی قرار گرفته است.

معبد سنسوجی

کاخ امپراطوری توکیو

یکی از مکان های دیدنی اصلی در این شهر، کاخ امپراطوری است. این کاخ در منطقه مارونوچی قرار گرفته و جایی است که اولین قلعه توسط لرد فئودال اوتا دوکان در سال 1457 ساخته شد. این کاخ شامل چندین باغ است و دورتا دور آن خندق ها و دیوارهایی را می بینیم. این دیوارها دارای ضخامت 2 متری هستند و در طول آنها چندین دروازه وجود دارند. امروزه، این کاخ متعلق به خانواده امپراطوری است. در داخل این کاخ پلی را می بینیم که از بیرون آمده و در اینجا به انتها رسید.

همانطور که گفته شد، در این کاخ چندین باغ وجود دارد که تنها تعداد بسیار کمی از آنها را میتوان از نزدیک دید. یکی از آنها، باغ Higashi-Gyoen است که در قسمت شرقی کاخ قرار دارد. برای بازدید از این باغ زیبا تنها میتوان در دو روز از سال یکی 29 ام آوریل و دیگری 2 ام ژانویه به آن مراجعه کرد.

کاخ امپراطوری توکیو

مجسمه هاچیکو

در توکیو، مجسمه سگی را می بینیم که هاچیکو نام دارد و یکی از سمبل های ملی این کشور بحساب می آید. هاچیکو، سگ یکی از اساتید دانشگاه توکیو به نام شابرو اوئنو بود. او هر روز در ایستگاه قطار منتظر شابرو اوئنو میشد. یک روز، اونئو در میانه راه سکته می کند و میمیرد. هاچیکو اما همچنان منتظر او بود و تا 9 سال بعد از مرگ اونئو، این سگ هر روز به استقبال صاحب خود در ایستگاه قطار می رفت. بعد از آن، هاچیکو را مرده در خیابان پیدا می کنند.

مجسمه هاچیکو توکیو

موزه ملی علوم و طبیعت

یکی از مهمترین موزه های توکیو و یکی از مشهورترین جاذبه های دیدنی توکیو، موزه ملی علوم و طبیعت است که در پارکی به نام Ueno قرار گرفت. در این موزه اشیایی مربوط به تاریخ علوم و طبیعت به نمایش گذاشته شده اند و میتوان در آن با علوم فناوری های پیشرفته بیشتر آشنا شد. بطور مثال، بخشی از این موزه مربوط به انرژی هسته ای است. در این موزه گالری به نام ژاپن وجود دارد که در آن اشیایی مربوط به فرهنگ ژاپن مانند لباس های محلی به نمایش گذاشته شده اند. این موزه از جمله قدیمی ترین موزه های کشور بوده که در سال 1871 میلادی ساخته شد و چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است.

موزه ملی علوم و طبیعت توکیو

مرکز ملی هنر

در سال 2006، موزه ای به نام مرکز ملی هنر در توکیو ساخته شد. در این موزه آثار هنری مدرن و جذابی به نمایش گذاشته شده که در دنیا بسیار معروف هستند. در این موزه فروشگاه و رستوران نیز وجود دارد که بتوانید اوقات خوبی را سپری کنید.

مرکز ملی هنر توکیو

موزه میرائیکان

در توکیو موزه تازه تاسیسی به نام میرائیکان ساخته شده توسط سازمان علوم و فناوری ژاپن وجود دارد که در آن فناوری ها و تکنولوژی های جدیدی را در معرض نمایش قرار داده شده اند. در موزه میرائیکان چندین نمایشگاه مربوط به حمل و نقل مدرن، زلزله، آب و هوا و ... وجود دارند.

موزه میرائیکان توکیو

موزه ملی توکیو

یکی از موزه های بسیار جالب توجه، موزه ملی توکیو است که در سال 1938 شروع بکار کرد و در آن اشیا و آثار هنری مربوط به کشورهای ژاپن، چین و هند به نمایش گذاشته شده اند. در بین این اشیا و آثار چندین مجسمه، لباس، ظروف قدیمی، وسایل مربوط به جنگ و ... دیده می شوند. در این موزه چندین باغ سنتی ژاپنی وجود دارند. موزه هنرهای آسیای شرقی در نزدیکی این موزه قرار دارد و می توانید از این موزه نیز دیدن کنید.

موزه ملی توکیو

موزه ملی هنر غربی

اگر به پارک اونئو می روید، در نزدیکی آن و با فاصله 3 دقیقه پیاده روی می توانید به دیدن موزه ملی هنر غربی بروید. در این موزه آثاری مربوط به هنرمندان بزرگ فرانسوی را می بینیم که در واقع، اینها توسط فردی به نام کوجیرو ماتسوکاتا خریداری شده اند. در این موزه یک رستوران وجود دارد که می توانید غذای خود را در آن میل کنید. این موزه توسط لوکوربوزیه، معمار معروف سوئیسی در سال 1959 ساخته شد.

موزه ملی هنر غربی توکیو

موزه ادو توکیو

اگر به دنبال آن هستید که با این شهر از گذشته تا به امروز بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می دهیم حتما از موزه ادو توکیو دیدن کنید. این موزه در سال 1993 میلادی مورد بهره برداری قرار گرفت.

موزه ادو توکیو

برج اسکای تری

برج اسکای تری را می توان مرتفع ترین ساختمان در کشور ژاپن دانست که دارای 634 متر ارتفاع است و ساخت آن در سال 2012 به پایان رسید. گردشگران بسیاری به دیدن این برج می آیند و از سکوهایی در ارتفاعات 450 و 350 متر مناظر بسیار زیبایی از شهر را مشاهده می کنند. یکی از این سکوها دارای کف شیشه ای است که دیدن چنین مناظری را هیجان انگیزتر می کند. در این برج رستورانی در طبقات بالا وجود دارد که میتوان در حین میل غذا از دیدن چشم اندازهای بسیار زیبا لذت برد.

برج اسکای تری توکیو

بنای متروپولیتن

در توکیو بنای دولتی مهمی به نام متروپولیتین وجود دارد که در بین مردم محلی به نام Tochō معروف است و در آن اعضای هیت دولت کار می کنند. این بنا در واقع شامل 3 ساختمان و دارای 48 طبقه است. معمار این بنا، کنزو تانجی این بنا را به صورتی مدرن اما در حین حال شبیه به کلیساهای گوتیک ساخت. در این بنا سکویی وجود دارد که می توانید مناظر اطراف این ساختمان را ببینید. برای رفتن به این سکو نیاز نیست که پولی پرداخت کنید.

بنای متروپولیتن توکیو

منطقه شیبویا

یکی از مناطق معروف در بین اهالی و همچنین گردشگران در توکیو، منطقه شیبویا است. این منطقه را میتوان شلوغ ترین مکان در توکیو دانست که در هر زمانی به این صورت است. در شیبویا فروشگاه ها و رستوران هایی وجود دارند که عامل اصلی چنین ازدحامی از مردم هستند. در ظاهر این منطقه تابلوهای مختلف و رنگارنگی وجود دارند که شاید در بسیاری از تصاویر از ژاپن چنین صحنه ای را دیده باشید.

منطقه شیبویا توکیو

منطقه گینزا

اگر بدنبال منطقه ای برای خرید هستید، منطقه گینزا مکان بسیار معروفی در این زمینه است. گینزا محل تلاقی 5 جاده قدیمی و اصلی کشور ژاپن بوده و امروزه در این منطقه در کنار فروشگاه های مختلف و بسیار زیاد، رستوران ها و کافه هایی وجود دارند که می توانید در آنها بنشینید و از فضا لذت ببرید. در واقع، این منطقه فقط برای عاشقان خرید جالب نیست، بلکه افراد دیگر نیز می توانند از این منطقه لذت ببرند. در کنار همه این ها، تئاتر کابوکی زا نیز وجود دارد. این مورد از مشهورترین جاذبه های دیدنی توکیو به صورت پیاده رو است و در آن هیچ خودرویی رفت و آمد ندارد.

منطقه گینزا توکیو

تئاتر کابوکی زا

در منطقه گینزا، تئاتر بسیار قدیمی و معروفی به نام کابوکی زا وجود دارد. در این تئاتر نمایشی ژاپنی را می بینید که همراه با موسیقی و رقص محلی است. این تئاتر نمونه بسیار خوبی برای آشنایی با قسمتی از فرهنگ ژاپن هست. اگرچه زبان این تئاتر ژاپنی است، اما گردشگران و مسافران بسیاری به دیدن آن می آیند و با توجه به مدلی که این تئاتر دارد، متوجه آن می شوند. این تناتر چندین ساعت طول می کشد و افراد در هر زمانی می توانند به دیدن آن بروند.

تئاتر کابوکی زا توکیو

دیزنی لند

دیزنی لند توکیو در سال 1983 مورد بهره برداری قرار گرفت. در دیزنی لند از شخصیت های کارتون های والت دیزنی استفاده شده است. یکی دیگر از پارک های موضوعی شهر توکیو که در رده 4 ام قرار دارد، دیزنی سی است. در دیزنی سی از شخصیت های اسطوره ای و افسانه ای دریایی استفاده شده و اینها در 7 قسمت قرار گرفته اند. برای بازدید از این پارک باید بین ساعات 8:30 صبح تا 22 مراجعه کنید.

دیزنی لند توکیو

سانیرو پورولند

از جمله پارک های موضوعی شهر توکیو که در رده دوم قرار دارد، سانیرو پورولند است. این پارک بصورت سرپوشیده بوده و در آن از شخصیت های کارتونی مای ملودی و هلو کیتی استفاده شد. برای بازدید از این پارک باید بین ساعات 9:30صبح تا 17 مراجعه کنید. برخی روزها این پارک تعطیل است. پس، قبل از مراجعه حتما در سایت باز یا بسته بودن و همچنین ساعات باز بودن آن را چک کنید.

سانیرو پورولند توکیو

باغ ملی Shinjuku Gyoen

یکی از باغ های زیبای شهر توکیو که همه افراد می توانند از آن دیدن کنند، باغ ملی Shinjuku Gyoen است. این باغ مکان بسیار مناسبی برای تفریح و استراحت است و ساعاتی را میتوان از شلوغی های شهر دور باشید و در این باغ اوقات خود را سپری کنید. در این باغ درختان گیلاس خودنمایی بسیاری می کنند و در فصل بهار که این درخت ها شکوفه می دهند، زیبایی این باغ دوچندان می شود.

باغ ملی Shinjuku Gyoen

پارک اوئنو

یکی از مکان های دیدنی شهر توکیو که بیشتر مسافران و گردشگران به دیدن آن می روند، پارک اوئنو است. در این پارک بسیار زیبا میتوان ساعاتی را به استراحت و لذت بردن از فضا سپری کرد. در این پارک برکه ای به نام شینوبازو وجود دارد که با پیاده روی می توانید به آن برسید و از قایق های آن استفاده کنید. این فضای سبز را میتوان بزرگترین پارک این شهر دانست که علاوه بر آنکه از نظر فضای سبز بسیار غنی و زیباست، در آن میتوان جاذبه هایی از جمله موزه، آکواریوم، باغ وحش و ... را دید.

پارک اوئنو توکیو

کوه فوجی

از جمله مهمترین جاذبه های طبیعی توکیو، کوه فوجی است. بازدید از این کوه بسیار جذاب خواهد بود و می توانید از تورها برای بازدید از آن استفاده کنید. این تورها معمولا در کنار بازدید از کوه فوجی، شما را به دیدن برخی دیگر از مشهورترین جاذبه های دیدنی توکیو می برند.

کوه فوجی توکیو

بازار تسوکیجی

غذاهای دریایی در ژاپن بسیار معروفند و رستوران ها اکثرا مواد اولیه غذاهای دریایی خود را از بازاری مختص ماهی و غذاهای دریایی به نام تسوکیجی تهیه می کنند. در بازار تسوکیجی بطور عمده مواد اولیه تهیه غذاهای دریایی و ماهی با بهترین کیفیت و بسیار تازه ارائه می شوند. این بازار بسیار شلوغ قبل از طلوع آفتاب شروع به کار می کند. در اطراف این بازار، رستوران های دریایی با بهترین کیفیت وجود دارند که می توانید بهترین غذاهای دریایی و سوشی را در آنها میل کنید.

بازار تسوکیجی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو