کوری بارلوگ: افشای اطلاعات God of War Ragnarok انصافا بسیار مأیوس‌کننده است

منبع: زومجی

12

1401/8/9

10:05


کوری بارلوگ: افشای اطلاعات God of War Ragnarok انصافا بسیار مأیوس‌کننده است

بازی God of War Ragnarok را می‌توان یکی از مورد انتظارترین آثار سال جاری به‌حساب آورد، اما ظاهرا انتشار این دنباله اکشن ماجراجویی دقیقا به‌نحوی نبود که توسعه‌دهندگان در استودیو Santa Monic انتظارش را داشتند. نسخه‌‌ی فیزیکی گاد آو وار رگناروک بیش از یک هفته قبل از انتشار رسمی توسط برخی از خرده‌فروشی‌ها در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت که باعث افشای اطلاعات و اسپویل‌های بسیار قابل‌توجه در سراسر اینترنت شد.

همان‌طور که احتمالا تاکنون متوجه شده باشید، توسعه‌دهندگان بازی God of War Ragnarok از این وضعیت راضی نیستند. کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War محصول ۲۰۱۸ و مدیر نوآوری سانتا مونیکا اخیرا با انتشار یک توئیت تازه ناامیدی خود را ابراز کرد و گفت که این وضع «انصافا بسیار ناامیدکننده» است. این بازی‌ساز برجسته پس از عذرخواهی از طرفداران برای اسپویل‌ها اضافه کرد که «هیچ یک از ما نمی‌خواستیم این اتفاق رخ دهد».

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. وقایع این دنباله چند سال پس از نسخه‌ی قبلی رخ می‌دهد که کریتوس و آترئوس از نبرد رگناروک دوری می‌کنند، اما طولی نمی‌کشد که با فریا، ثور، والکری‌های تازه و موارد دیگری روبه‌رو می‌شوند. نمرات این دنباله در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) منتشر خواهند شد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو