شرایط ثبت تغییرات شرکت با الی ثبت در سال جدید

شرایط ثبت تغییرات شرکت با الی ثبت در سال جدید


منبع: نمکستان

30

1401/8/9

11:32


همه شرکت‌ها پس از به ثبت رسیدن، در صورت نیاز می‌توانند اساسنامه یا تصمیمات شرکت را بروزرسانی کنند که در این صورت ملزم به ثبت تغییرات شرکت نیز خواهند بود.

همه شرکت‌ها پس از به ثبت رسیدن، در صورت نیاز می‌توانند اساسنامه یا تصمیمات شرکت را بروزرسانی کنند که در این صورت ملزم به ثبت تغییرات شرکت نیز خواهند بود. در واقع این تغییرات می‌تواند شامل هر نوع تغییر در شرکت باشد که در مجمع عمومی عادی یا فوق العاده مورد بحث قرار داده می‌شود. به طور کلی تنها زمانی تغییرات در نظر گرفته شده‌ی یک شرکت، وجاهت قانونی دارد که به صورت رسمی به ثبت رسیده باشد. حال اهمیت ثبت تغییرات شرکت، ما را بر آن داشته است که در یک مقاله‌ی مجزا به شرایط و نحوه انجام آن بپردازیم تا اگر از جمله مدیران تازه‌کار شرکت‌های تازه‌ تأسیس هستید؛ با روند کار آشنایی بهتری داشته باشید. البته در این خصوص، موسسات مختلفی نیز وجود دارند که همه‌ی موارد مربوط به ثبت تغییرات یک شرکت را به طور کامل انجام می‌دهند. الی ثبت یکی از این موسسات است که به طور حرفه‌ای اقدام به ارائه چنین خدماتی کرده است.

انواع تغییرات شرکت به جهت ثبت

انواع تغییرات شرکت به جهت ثبت

همانطور که اعلام شد پس از ثبت شرکت در صورت لزوم، امکان تغییرات در اساسنامه یا قوانین شرکت وجود دارد که این موضوع می‌تواند به بخش‌های مختلف تقسیم‌بندی شود. از مهم‌ترین این بخش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر آدرس یک شرکت تغییر کرده باشد؛ پر واضح است که باید از طریق اختیارات مجمع عمومی به طور فوق العاده، مورد بررسی قرار گرفته و سپس نسبت به ثبت تغییرات شرکت اقدام شود.
  • در بعضی از موارد احتمال تغییر در موضوع فعالیت شرکت نیز وجود دارد که مجمع عمومی فوق العاده، پس از بررسی و سپس تثبیت آن باید مراحل ثبت این تغییرات را نیز انجام دهد.
  • ممکن است میزان سهام یک شرکت با اضافه شدن شریک جدید، دچار تغییرات شود که در این صورت نیاز به ثبت تغییرات لحاظ شده نیز وجود دارد.
  • از دیگر مواردی که ثبت تغییرات یک شرکت را الزامی می‌کند؛ تغییر و تحول در سمت‌های شرکت است که البته این مورد نیاز به برگزاری مجمع ندارد.

اما همانطور که حتماً می‌دانید ثبت تغییرات شرکت نیاز به تخصص دارد که در این صورت استفاده از یک مرکز معتبر به راحتی می‌تواند بهترین شرایط را برایتان رقم بزند. برای این منظور پیشنهاد ویژه‌ی ما استفاده از مشاوران حرفه‌ای الی ثبت است که با دانش و تجربه‌ای که در این سال‌ها بدست آورده‌اندغ در کمترین زمان ممکن، موارد مربوط به ثبت کلیه‌ی تغییرات شرکت را انجام خواهند داد.

مهم‌ترین مدارکی که برای ثبت تغییرات شرکت نیاز است

به ثبت رسیدن تغییرات یک شرکت، موافقت همه‌ی اعضای هیئت مدیره را می‌طلبد. لذا در صورت این اتفاق می‌توان نسبت به ثبت تغییرات لازم، اقدام کرد. پر واضح است که برای این منظور باید مدارک ارسالی به اداره ثبت شرکت‌ها کامل باشد که از مهم‌ترین آنها عبارتند از:

مهم‌ترین مدارکی که برای ثبت تغییرات شرکت نیاز است

  • تشکیل جلسه در راستای تنظیم صورتجلسه با توجه به نوع تغییرات.
  • آماده‌سازی مدارک شناسایی سهامداران درصدی شرکت. (گفتنی است که فقط کپی مدارک عنوان شده نیاز است).
  • آماده‌سازی اساسنامه شرکت.
  • آماده‌سازی و ارائه روزنامه‌ی رسمی تأسیس.
  • اگر شرکت منحل شده باشد؛ حضور همه‌ی شرکا الزامی است.

ضمناً گفتنی است که احتمال کم و زیاد شدن مدارک مورد نیاز به جهت ثبت تغییرات شرکت وجود دارد که برای آگاهی کامل از این مورد، کافی است که با مشاوران همیشه آنلاین “الی ثبت” در تماس باشید. همچنین در بعضی از موارد، ارائه مدارک با کپی برابر با اصل نیاز است که البته در حال حاضر چنین قوانینی برداشته شده است؛ اما برای بررسی این موضوع بهتر است که از کارشناسان “الی ثبت” استعلام گرفته شود.

روش ثبت تغییرات یک شرکت

ثبت کردن تغییرات شرکت ممکن است از ۳ طریق انجام شود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

۱) بوسیله‌ی هیئت مدیره

همانطور که می‌دانید افراد هیأت مدیره، سهام‌های شرکت را در نظر می‌گیرند و سهامداران نیز رئیس هیئت مدیره را انتخاب می‌کنند. از طرفی نقش هیأت مدیره هم، انتخاب رئیس و نایب رئیس است. به طور کلی این مجموعه‌ با در نظر گرفتن جلسات مجمع عمومی و فوق العاده، نسبت به ثبت تغییرات شرکت اقدام خواهند کرد.

۲) بوسیله مجمع عمومی سالیانه

مجامع عمومی در شرکت‌ه،ا فوق العاده حائز اهمیت است. این مجمع که به صورت سالیانه یک بار انجام می‌شود و زمان برگزاری آن نیز کاملاً باید در اساسنامه قید شده باشد؛ از جمله روش‌های ثبت تغییرات لازم، برای شرکت‌ها است.

۳) بوسیله مجمع عمومی فوق العاده

در این نوع مجمع افرادی که سهام مشخصی داشته باشند می‌توانند شرکت کنند و حق رأی داشته باشند. معمولاً در این نوع جلسات به بررسی مسائل مختلف مانند تغییرات در سرمایه یا اساسنامه پرداخته می‌شود که در نتیجه منجر به ثبت تغییرات شرکت خواهد شد. البته در این روش موافقت دو سوم آرا به جهت تغییرات الزامی است.

مراحل ثبت تغییرات یک شرکت

مراحل ثبت تغییرات یک شرکت

انجام ثبت هر گونه تغییر در شرکت، نیاز به تخصص دارد. چرا که در غیر این صورت، روال کار اداری ثبت تغییرات به کندی پیش خواهد رفت. برای این منظور در اولین اقدام باید از یک مرکز معتبر استفاده کرد که مشاوران “الی ثبت” می‌توانند در این خصوص، بهترین مشاوره‌ها را به شما عزیزان ارائه دهند. در واقع با استفاده از این تیم تخصصی حتی آماده‌سازی مدارک برای به ثبت رساندن تغییرات شرکت راحت‌تر خواهد بود. با این حال اگر بخواهیم به صورت کلی مراحل ثبت تغییرات شرکت را عنوان کنیم باید به موارد زیر اشاره نماییم:

  • تنظیم صورتجلسه که پر واضح است که باید به امضای همه‌ی اعضای هیئت مدیره رسیده باشد.
  • دریافت مجوز از سازمان‌های مربوطه دولتی (اگر از ارگان‌های دولتی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اید).
  • مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت‌ها و آپلود مدارک تهیه شده و تکمیل اطلاعات مورد نیاز.
  • ارسال مدارک با استفاده از پست به اداره‌ی ثبت شرکت‌ها.
  • پرداخت هزینه‌های لازم جهت دریافت آگهی تغییرات.
  • پراخت هزینه‌ی روزنامه رسمی.
  • صادر شدن آگهی.

ضمناً گفتنی است که انجام هر کدام از این موارد، ممکن است از یک تا چند روز زمان‌بر باشد. همچنین تغییرات نام شرکت (سهامی خاص یا شرکت‌ با مسئولیت خاص)، نیاز به یکسری مدارک ویژه دارد و یا برای به ثبت رسیدن تغییرات آدرس شرکت مدارک به پیگیری‌های مختلفی احتیاج است. به همین دلیل معمولاً از موسسات ثبت تغییرات شرکت، استفاده می‌شود تا روال طی شدن کارها با سرعت بیشتری انجام گردد. برای این منظور پیشنهاد ویژه‌ی ما استفاده از خدمات و تخصص مشاوران “الی” ثبت است که در هر لحظه می‌توانید از تخصص آنها بهره‌مند شوید.

هزینه ثبت تغییرات یک شرکت

در واقع دو عامل مهم در نحوه تعیین هزینه‌ها نقش دارند که مهم‌ترین آنها نوع ثبت تغییرات شرکت است که در ادامه، تعیین صورت‌جلسات را نیز به‌همراه خواهد داشت. برای مثال یک صورت‌جلسه با دستور انتخاب هیئت مدیره در مجمع عمومی عادی، نیاز به پرداخت حداقل ۳۰۰ هزار تومان هزینه است. البته باید در نظرداشته باشید که تشخیص تعداد صورت‌جلسه یک کار تخصصی است که باید توسط کارشناسان در نظر گرفته شود. برای این منظور، استفاده از مشاوران مجموعه “الی ثبت” پیشنهاد می‌شود. عامل بعدی نیز هزینه‌های روزنامه رسمی تغییرات شرکت نام دارد که مبلغ این مورد در سال ۱۴۰۱ حداقل ۲۰۸ و حداکثر ۲۲۰ هزار تومان است. این مبلغ باید به حساب روزنامه رسمی کشور پرداخت شود. ناگفته نماند که مبلغ در نظر گرفته شده برای تأسیس شرکت به جهت پرداخت به روزنامه رسمی، حداکثر ۴۲۰ هزار تومان است. حال در ادامه به بررسی بیشتر هزینه در موارد مختلف ثبت تغییرات شرکت می‌پردازیم:

هزینه ثبت تغییرات یک شرکت

– هزینه ثبت تغییر آدرس شرکت. به طور کلی طبق استعلام کار گروه تخصصی الی ثبت در سال ۱۴۰۱، حداقل هزینه‌ی پرداخت شده به جهت ثبت تغییر آدرس شرکت ۴۵۰ هزار تومان است. این مبلغ در قالب دو بخش (صورت‌جلسه مجمع عمومی فوق العاده و ثبت در روزنامه رسمی) دریافت می‌شود.

– هزینه ثبت تغییرات اعضای هیئت مدیره. برای این منظور به یک صورت‌جلسه مجمع عمومی فوق العاده نیاز است و سپس به یک صورت‌جلسه تغییرات شرکت نیز احتیاج خواهد بود. در انتها نیز یک صورت‌جلسه دیگر به جهت درج آگهی تغییرات در نظر گرفته می‌شود. بر این اساس ۳ صورت‌جلسه ۵۰۰ هزار تومانی، برای ثبت این نوع از تغییرات شرکت نیاز است.

– هزینه ثبت تغییرات شرکت برای تمدید مدیران. برای این نوع تغییر نیز فقط به یک صورتجلسه مجمع عمومی سالیانه نیاز است که حتماً باید با ثبت در روزنامه رسمی انجام شود که نهایتاً با نرخ سال ۱۴۰۱، حداقل ۴۰۰ هزار تومان هزینه در بر خواهد داشت.

ویژگی‌های بهترین موسسه ثبت تغییرات شرکت

یک کارگروه تخصصی که در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند و همچنین ثبت تغییرات یک شرکت فعالیت می‌کندغ باید دارای ویژگی‌های منحصر به فردی باشد که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

  • استفاده از متخصصان. پر واضح است که بکارگیری از افراد خبره و با تجربه در این زمینه به خوبی می‌تواند روند انجام کارهای اداری را تسریع بخشد. تجربه نشان داده است که این ویژگی در متخصصان شرکت “الی ثبت” وجود دارد.
  • مشاوره آنلاین (تلفنی و..). به طور حتم یک شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات ثبت شرکت، باید بتواند به طور کامل مشاوره آنلاین را برای متقاضیان در نظر بگیرد تا افراد بتوانند؛ اطلاعات بیشتری از مرکز مورد نظرشان داشته باشند. “الی ثبت” در این زمینه نیز به نسبت سایر موسسات پیشتاز است.
  • هزینه‌ی مناسب. طبیعتاً از جمله دغدغه‌ی افراد برای استفاده از موسسات ثبت تغییرات شرکت، مربوط به هزینه‌های دریافتی است که elisabt با در نظر گرفتن قیمت‌های رقابتی توانسته است رضایت اکثریت افراد را جلب کند..

بررسی اخذ رتبه شرکت

پس از ثبت شرکت یا حتی ثبت برند؛ مدیران مجموعه‌ها باید به اخذ رتبه شرکت اقدام کنند. این کار به چند دلیل حائز اهمیت است که یکی از مهم‌ترین آنها در نظر گرفتن میزان پیشرفت یک شرکت است. البته اگر چه دریافت رتبه بندی شرکت، کار چندان سختی نیست اما با توجه به اینکه ممکن است نیاز به زمان بیشتری برای بدست آوردن آن باشد؛ حتماً باید از تیم‌های تخصصی در این خصوص استفاده کرد. الی ثبت که در حال حاضر بهترین موسسه در این خصوص است با استفاده از بهترین متخصصان در این زمینه، توانسته است به اخذ رتبه بسیاری از شرکت‌ها در مدت‌ زمان کوتاه اقدام کند. بنابراین اگر در این خصوص سوال یا ابهامی دارید؛ کافی است که با متخصصان این مجموعه در ارتباط باشید.

ثبت تغییرات شرکت با تیم تخصصی الی ثبت

ثبت تغییرات شرکت با تیم تخصصی الی ثبت

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله برای هر کدام از موارد مختلف ثبت تغییرات شرکت، ثبت برند، اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت و یا ثبت شرکت باید از یک تیم تخصصی استفاده کرد که برای این منظور بهترین پیشنهاد ما به‌کارگیری از خدمات موسسه “الی ثبت” است. در واقع این شرکت با دارا بودن افراد دوره دیده و باتجربه توانسته است در سال‌های اخیر بهترین خدمات را به متقاضیان ارائه دهد. گفتنی است که از مزایای استفاده از این شرکت می‌توان به تجربه و دانش فوق العاده بالای مشاوران این مجموعه اشاره کرد که نتیجه آن، به‌ثمر رسیدن همه‌ی پرونده‌ها در بازه‌زمانی کوتاه‌مدت بوده است. حال برای اینکه بتوانید از کلیه‌ی خدمات تیم تخصصی “الی ثبت” استفاده کنید؛ کافی است که با کمک راه‌های ارتباطی قرار داده شده در ادامه این مقاله با مدیران یا مشاوران این مجموعه در تماس باشید. جهت ورود به سایت این شرکت، کافی‌ است که وارد آدرس اینترنتی http://bia2safa.net/goto/web/url/2932953 شوید و چنانچه نیاز به مشاوره تلفنی داشتید؛ حتما با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۷۱۰۶۴۶ تماس حاصل نمایید و از خدمات این مجموعه بهرمند شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو