مقایسه قیمت پروفیل آهن 5 کارخانه برتر ایران

منبع: پارس ناز

22

1401/8/9

11:37


مقایسه قیمت پروفیل آهن 5 کارخانه برتر ایران

پروفیل به عنوان یکی از پراستفاده‌ترین مقاطع فولادی در صنعت و ساختمان شناخته می‌شود، محصولی با شکل ظاهری متنوع که بدون آن ساخت بسیاری از وسایل غیرممکن است. اهمیت و کاربرد بالای پروفیل این نیاز را به وجود آورد که مشتریان همواره به دنبال پروفیل درجه یک با قیمت عالی بگردند.

 

در کشور ایران تعداد کارخانه‌های تولید کننده پروفیل بسیار زیاد هستند که این موضوع باعث پیچیده شدن پروسه انتخاب قبل از خرید می‌شود. برای اینکه کار شما در زمان خرید آسان شود در این مطلب قصد داریم فاکتورهایی که در مقایسه قیمت پروفیل و کیفیت آن موثر هستند را با یکدیگر بررسی کنیم.

 

مقایسه بهترین تولید کننده‌های پروفیل ایران

 

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، کارخانه‌های زیادی در زمینه تولید مقاطع فولادی فعالیت دارند به همین دلیل قبل از مقایسه قیمت آهن بهتر است چند کارخانه شناخته شده در زمینه تولید پروفیل را بشناسیم. کارخانه پروفیل علویجه، جباری، هیربد، یاران، ساوه، صنعتی ماهان، نیکان، کچو، یزد، تهران شرق، پایا و جهان بعضی از اسامی شناخته شده در عرصه تولید پروفیل آهن هستند.

مقایسه قیمت پروفیل آهن 5 کارخانه برتر ایران

در این قسمت قصد داریم برای فهم بهتر محصولات 5 کارخانه علویجه، جباری، یزد، جهان و پایا را با یکدیگر مقایسه کنیم. دلیل اصلی بررسی نوع محصول قبل از مقایسه قیمت پروفیل این است که کارخانه‌های مختلف، محصولات متنوع تولید می‌کنند پس ابتدا شما باید ببینید چه نوع پروفیلی نیاز دارید تا بتوانید با درک بیشتری سراغ مقایسه قیمت بروید. 

 

1- پروفیل علویجه واقع در شهرک صنعتی علویجه اصفهان است. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های پروفیل درب و پنجره با ضخامت‌های 2 و 2.5 میلی‌متر است.

 

http://bia2safa.net/goto/web/url/1912482company/alavijeh-profile-prices

 

2- شرکت پروفیل یزد برای تولید انواع پروفیل سبک در سایزهای مختلف و ضخامت 2، 2.5 و 3 میلی‌متر شناخته می‌شود.

 

http://bia2safa.net/goto/web/url/1912482company/yazd-profile

 

3- یکی از بهترین تولید کنندگان پروفیل مربع و مستطیلی در ضخامت 2 الی 6 میلی‌متر، کارخانه جهان پارس تهران است. پروفیل‌های این مجموعه دارای کاربرد صنعتی و ساختمانی هستند .

 

http://bia2safa.net/goto/web/url/1912482company/jahan-profile-prices

 

4- کارخانه پروفیل پایا اصفهان از جمله تولیدکنندگان قوطی و پروفیل آهنی در سایزها و ضخامت‌های متنوع است. پروفیل‌های این مجموعه با طول 6 متر تولید و فرخته می‌شوند.

 

http://bia2safa.net/goto/web/url/1912482company/paya-profile

 

5- پروفیل سازی جباری یکی دیگر از کارخانه‌های برتر ایران در زمینه ساخت پروفیل مستطیل، مربعی شکل، لنگه دری، درب و پنجره و سپری است. این مجموعه در استان اصفهان مستقر بوده و قادر به تولید مقاطع فولادی درجه یک با ضخامت‌های مختلف است.

 

http://bia2safa.net/goto/web/url/1912482company/jabari-profile

 

با بررسی کارخانه‌های بالا می‌فهمیم که هر مجموعه در حال حاضر مشغول به تولید نوع خاصی از پروفیل است. همانطور که مقایسه سیب و پرتقال کار اشتباهی است، مقایسه دو کارخانه پروفیل با محصول متفاوت نیز عقلانی نیست.

 

5 کارخانه پروفیل بالا تنها بخش کوچکی از تولیدکنندگان ایران را شامل می‌شوند و ممکن است محصول مورد نظر شما را نداشته باشند. در صورتی که شما می‌دانید چه نوع پروفیلی نیاز دارید اما از کارخانه‌های تولید کننده آن مطلع نیستید، مشاوره رایگان مرکزآهن می‌تواند بهترین راه برای دستیابی به لیست کارخانه‌ها باشد.

 

مقایسه قیمت بهترین پروفیل ایران

 

حال که نوع پروفیل خود را انتخاب کردید زمان بررسی قیمت فرا می‌رسد. قیمت پروفیل علویجه، یزد، یاران، جباری و …. با یکدیگر متفاوت است؛ این موضوع به دلایل مختلفی رخ می‌دهد که در ادامه آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

 

اولین عاملی که می‌تواند روی قیمت پروفیل روز تاثیر بگذارد، نوسان قیمت مواد اولیه است؛ هرچه قیمت این موارد بالاتر برود قیمت کالا نهایی نیز افزایش پیدا می‌کند. پروفیل را با استفاده از شمش و ورق فولادی تولید می‌کنند؛ پس منظور از مواد اولیه این مقاطع هستند.

 

کیفیت و خلوص شمش و ورق نیز تاثیر بسزایی در قیمت پروفیل شما دارد. برای مثال کارخانه‌هایی که از ورق فولاد مبارکه برای تولید پروفیل استفاده می‌کنند، پروفیل‌های گرانتری به بازار عرضه خواهد کرد.

مقایسه قیمت پروفیل آهن 5 کارخانه برتر ایران

دومین عامل موثر روی قیمت، وزن پروفیل فولادی است. پروفیل‌ در بازار به صورت کیلویی قیمت گذاری می‌شود اما شاخه‌ای خریده می‌شود، از این جهت هر چه وزن یک شاخه پروفیل بیشتر باشد، قیمت فاکتور نهایی شما نیز بیشتر خواهد شد. البته دقت کنید که وزن پروفیل شما نباید از رنج استاندارد خارج شود.

 

روش تولید پروفیل را می‌توان به عنوان سومین عامل مهم در تعیین و مقایسه قیمت کارخانه‌ها نام برد. پروفیل‌های تولید شده به روش نورد گرم از پروفیل‌هایی که به صورت نورد سرد تولید می‌شوند، ارزان‌تر هستند.

 

در انتها مواردی از جمله ‌ ارز  روز، نیروی انسانی، حمل و نقل، توزیع و مالیات نیز روی قیمت روزانه پروفیل تاثیر می‌گذارد.برای اینکه بتوانید یک مقایسه عادلانه در خصوص قیمت پروفیل آهن داشته باشید پس از انتخاب نوع پروفیل باید به موارد بالا نیز توجه کنید.

 

خرید پروفیل پس از مقایسه قیمت و کیفیت

دلیل اصلی مقایسه قیمت پروفیل کارخانه‌ها، کمک به مشتری برای رسیدن به مرحله خرید است. قبل از خرید شما با توجه به تمام موارد اشاره شده در بالا، محصول و کارخانه خود را انتخاب می‌کنید؛ کارخانه‌ای که نه تنها قادر به تولید پروفیل مورد نظر شماست بلکه بهترین قیمت و کیفیت را برای این کالا ارائه می‌دهد.

 

خرید پروفیل آهن از کارخانه، شرکت‌های بازرگانی آهن‌آلات و دلال‌های آهن امکان پذیر است. خرید از دلال به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود چرا که تعداد زیادی از این افراد قادر به اثبات اصالت کالا نیستند و امکان کلاه‌برداری زیاد است.

 

خرید مستقیم از کارخانه روشی بسیار عالی است هرچند بیشتر کارخانه‌ها خرید خرده را پشتیبانی نمی‌کنند به همین دلیل این روش برای افرادی که نیازشان کم است به صرفه نخواهد بود. شرکت مرکزآهن اصفهان به عنوان نماینده فروش برترین کارخانه‌های پروفیل بهترین روش خرید را به شما ارائه داده است.

 

خرید انواع پروفیل از تمام کارخانه‌ها در اقصی نقاط کشور با این مجموعه امکان‌پذیر است. ارائه امکان مقایسه در وبسایت و مشاوره رایگان در این مجموعه نیاز کاربر به مقایسه دستی بین محصولات را از بین برده است. برای خرید پروفیل‌ آهن خود همین امروز با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو