ایده‌های کسب و کار اینترنتی کاملا تست شده

منبع: برترین ها

8

1401/8/9

17:08


یکی از برازنده ترین شغل هایی که بتوان روی آن اسم کسب و کار اینترنتی گذاشت، راه اندازی فروشگاه آنلاین می باشد که علاوه بر سود بالایی که دارد شخص یک درآمد ثابت و همیشگی نیز دارد.

زعفران بهرامن صادراتی

زعفران بهرامن صادراتی یکی از قدیمی ترین گیاهان دارویی می باشد که یکی از مرغوب ترین و بهترین سوغاتیهای ایران و به خصوص شهر مشهد است که برند بهرامن یکی از لاکچری ترین ارائه دهندگان آن می باشد و این محصول علاوه بر خواص خوراکی، استفاده های درمانی زیادی نیز دارد و از آن به عنوان آرام بخش و تسکین دهنده اعصاب استفاده می شود.

ایده‌های کسب و کار اینترنتی کاملا تست شده

1 مثقال زعفران

یکی از پرفروش ترین محصولات برای سوغاتی و مصارف شخصی زعفران بهرامن یک گرمی می باشد که به دلیل کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب آن با فروش بالایی روبرو بوده است و این محصول معمولا در بسته بندیهای کاغذی و یا مقوایی به همراه طلقهای شفاف با وزن ۱ مثقال زعفران به فروش می رسد که از خواص درمانی بالایی نیز برخوردار می باشد.

ایده‌های کسب و کار اینترنتی کاملا تست شده

عایق حرارتی دیوار

گرمای محیط از طریق تابش، هدایت و جابجایی به محیط سرد تر و محیط بیرونی منتقل می شود و هرچه اختلاف دما بیشتر باشد گرما بیشتر تمایل دارد تا به محیط بیرون از خود انتقال پیدا کند مهم ترین راه انتقال گرما از طریق در و دیوارها و پنجره انجام می شود و به همین منظور بکار گیری عایق حرارتی دیوار می تواند از انتقال گرما به بیرون از محیط تا میزان بسیار بالایی جلوگیری کند.

ایده‌های کسب و کار اینترنتی کاملا تست شده

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو