ازدواج با مرد مطلقه خوب است یا بد؟

منبع: دلتا پیام

29

1401/8/9

17:21


آیا ازدواج با مردی که طلاق گرفته است ایراد دارد؟ برای پاسخ این سوال تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

آیا ازدواج با مردی که طلاق گرفته است ایراد دارد؟ برای پاسخ این سوال تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

نکات ازدواج با مرد مطلقه

آمار طلاق متاسفانه رو به افزایش است و حدودا نیمی از ازدواج‌‌ها به طلاق ختم می‌‌شود. شاید شما حتی خواستگاری را داشته‌ باشید که قبلا طلاق گرفته‌ است و تصمیم دارد مجدد، زندگی جدیدی را آغاز کند. در این مطلب از مجله دلتا به نکات ازدواج با مرد مطلقه می‌پردازیم.

نکات ازدواج با مرد مطلقه

شاید شما از مردی خوشتان آمده و متوجه شده‌اید که او یک بار ازدواج ناموفقی را تجربه کرده‌ است. هرکدام از این اتفاقات سوالات زیادی مانند آیا ازدواج دختر مجرد با مرد مطلقه اشتباه است؟ در ادامه با ما همراه باشید.

آیا آشنایی با مردی که قبلا ازدواج کرده است اشتباه است؟

قرار ملاقات و صحبت با مرد مطلقه اصلا کار اشتباهی نیست. شاید شما از مردی خوشتان آمده باشد و به این نتیجه رسیده‌ باشید که مورد مناسبی برای ازدواج است. اما شاید فهمیدن این موضوع که او قبلا ازدواج ناموفقی داشته‌ است باعث شود که درمورد تصمیم خود تردید داشته‌ باشید.حتی اگر آن مرد قبلا ازدواج ناموفقی داشته‌ است. شما می‌توانید با او قرار ملاقات بگذارید و سوالات خود را بپرسید.

نداشتن  دید منفی نسبت به طلاق گرفتن او از نکات ازدواج با مرد مطلقه

حواستان باشد طلاق گرفتن نشانه‌ بد بودن یک فرد نیست. بدون در نظر گرفتن مفاهیم منفی طلاق که در ذهن اکثر افراد وجود دارد، با او قرار ملاقات بگذارید. بسیاری از زوج‌‌ها بعد از اینکه باهم زیر یک سقف زندگی می‌کنند متوجه می‌شوند که سازگاری لازم را برای زندگی مشترک ندارند و به همین دلیل نتوانسته‌اند زندگی دو نفره خود را ادامه بدهند و روابط بلند مدت داشته‌ باشند. پایان ازدواج برای افراد مختلف می‌تواند دلایل و معانی بسیار متفاوتی داشته باشد. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب مردان بخوانند، زن زندگی شما اینجاست! سر بزنید.

نکات ازدواج با مرد مطلقه

ازدواج برای هر کسی معنای متفاوتی دارد و طلاق نیز دلایل مختلفی دارد

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌ شود یک فرد در مقطعی از زندگی خود به ازدواج فکر کند. همچنین تصمیم بگیرد زندگی مشترک خود را آغاز کند. اما با گذشت زمان زوجین متوجه می‌ شوند که هدف‌‎های متفاوتی در زندگی دارند. بعضی مواقع زوج‌‌ها برای حل مشکلات و یا فرار از آن‌ها، بچه‌دار می‌‌شوند. سپس متوجه می‌‌شوند که حتی با وجود یک کودک نیز نمی‌‌توانند زندگی شاد و سالمی داشته‌ باشند.

پذیرفتن مشکلات او از نکات ازدواج با مرد مطلقه

مسلما مرد مطلقه بیشتر از مردی که ازدواج نکرده‌ است مشکلات و ناراحتی دارد. او شاید به خاطر ازدواج قبلی خود مشکلات مالی داشته‌ باشد مثل مهریه، حمایت از فرزندان و غیره . همچنین مرد مطلقه مشکلات عاطفی زیادی را تحمل کرده است. مرد مطلقه به دلیل مشکلاتی که پشت سر گذاشته‌ است به سختی اعتماد می‌‌کند.

درباره سوالاتی که برایتان پیش آمده صریح و صادقانه صحبت کنید

در مورد اینکه چه چیزی باعث شکست و جدایی ازدواج قبلی او شده‌ است؟ و دلیل جدایی آن‌ها چه بوده‌؟ سوال کنید تا بتوانید مشکلات را حل کنید یا اشتباهاتی را که در گذشته وجود داشته‌ است، اصلاح کنید. همچنین به او یادآوری کنید که چیزهایی که در رابطه گذشته اتفاق افتاده هیچ ربطی به رابطه آینده ندارد. مطمئن شوید که او قبل از اینکه به شما تعهدی بدهد، احساسات خود را در مورد همسر سابقش فراموش کرده است.

صحبت در مورد فرزندان و آینده آن‌ها از نکات ازدواج با مرد مطلقه

این حق شماست که در مورد زندگی مشترک‌تان نگران باشید. شاید نگرانی شما هنگامی که متوجه شوید مرد مطلقه فرزند نیز دارد، بیشتر شود. در مورد فرزندانش و نحوه‌ حمایت از آن‌ها سوال کنید. آیا قرار بر این است که فرزندانش با شما زندگی کنند؟ آیا همسر سابقش به ملاقات فرزندانش می‌‌آید؟

نکات ازدواج با مرد مطلقه

پیشنهاد مطالعه: مطلب این نشانه‌ها می‌گوید، رابطه عاطفی را تمام کنید را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو