محمد معتمدی: لبم به صحبت کردن هم باز نمی‌شود چه برسد به آواز خواندن/ تکلیف سرود تیم ملی چه می‌شود؟

منبع: ایران آرت

18

1401/8/9

20:23


پرسش اصلی در چند روز مانده به جام جهانی این است که سرانجام سرود تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی که قاعدتا برای آن بودجه‌ای تعریف شده چه می‌شود؟

ایران آرت: ایسنا نوشت: محمد معتمدی، خواننده‌ای که به عنوان اجراکننده سرود تیم ملی ایران در جام جهانی از او نام برده می‌شد، با انتشار مطلبی در فضای مجازی، رسما خبر ساخت قطعه‌ای جدید را رد کرد و نوشت که مطلع شده که به عنوان خواننده رسمی تیم ملی انتخاب شده است ولی در این شرایط لبش به صحبت کردن هم باز نمی‌شود چه برسد به آواز خواندن.

او همچنین عنوان کرده است که کلیه فعالیت‌های حرفه‌ای خود را تعطیل کرده و منظور از به کار بردن لفظ خواننده رسمی تیم ملی را نمی‌داند؛ چون تاکنون در هیچ نهاد و ارگانی نه رسمی بوده و نه قراردادی.

معتمدی در عین حال چنین آورده است: «حدسم این است که قطعه‌ای که چند ماه پیش و قبل از ناآرامی‌ها به همت یکی از دوستان آهنگسازم تولید شده، از میان دیگر آثار تولیدشده برای همراهی تیم ملی انتخاب شده است. در این سال‌ها که جوانی‌ام را برای هنر و موسیقی گذاشتم فراز و نشیب‌های زیاد و کم‌لطفی‌های مختلف و متفاوتی دیدم. اما اقرار می‌کنم اینکه خواندن برای تیم ملی فوتبال کشورم جرم باشد، مرحله جدیدی از فرآیند تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران است که تا امروز قفل بود! موسیقی...! عجب حرفه بدی...»

حال پرسش اصلی در چند روز مانده به جام جهانی این است که سرانجام سرود تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی که قاعدتا برای آن بودجه‌ای تعریف شده چه می‌شود؟

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو