معرفی سریال کره ای چرا او؟ (Why Her? 2022) + تریلر و بازیگران

معرفی سریال کره ای چرا او؟ (Why Her? 2022) + تریلر و بازیگران


منبع: پلازا

32

1401/8/9

21:05


معرفی سریال کره ای چرا او؟ (Why Her? 2022) + تریلر و بازیگران

سریال کره ای چرا او؟ که با نام “چرا اوه سو جه؟” نیز شناخته می‌شود، با بازی سئو هیون جین و هوانگ این یوپ، درامی حقوقی-رمانتیک از شبکه SBS است. برای آشنایی با سریال Why Her? 2022 همراه ما بمانید.

دنیای کیدراما در سال 2022 مملو از سریال‌های دادگاهی و حقوقی است. از عدالت نوجوانان و وکیل ووی خارق العاده گرفته تا دکتر وکیل و سریال کره ای چرا اون؟ این صنعت در حال حاضر بیشتر در این ژانر پیش می‌رود و پرونده‌های حقوقی و جنایی مختلفی را به تصویر می‌کشد. سریال Why Her? 2022 که با نام “Why Oh Soo Jae” نیز شناخته می‌شود، به کارگردانی پارک سو جین (Park Soo-jin) و نویسندگی کیم جی اون (Kim Ji-eun)، از قسمت ابتدایی توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و بینندگان آن همگی نقد خوبی درباره این سریال ارائه می‌دهند. این درام حول محور نقش اول زن قوی و خط داستانی منحصر به فرد پیش می‌رود. سریال چرا اوه سو جه؟ با موضوعات هیجانی، رمز و راز، بازی قدرت، فریب و درون‌مایه عاشقانه توانست یک قدم جلوتر از دیگر سریال‌های درحال پخش همزمان با خودش باشد. با معرفی سریال کره ای چرا او؟ همراه پلازا بمانید.

در بخش زیر می‌توانید تریلر سریال کره ای چرا او؟ با زیرنویس فارسی را تماشا کنید و با محیط سریال بیشتر آشنا شوید:

فهرست مطالب

داستان سریال Why Her? 2022

تریلر سریال کره ای چرا او؟ / دانلود سریال Why Her? 2022 / بازیگران کره ای چرا اون؟

اوه سو جه وکیلی با شخصیت سرد است، اما او در کاری که انجام می‌دهد بسیار موفق است. او جوانترین وکیل در شرکت TK است. سرسختی او و موفقیتش در شرکت TK، همکارانش را عصبانی‌ می‌کند. بخشی از این خشم و حسادت از آنجا ناشی می‌شود که او تنها کسی است که دیپلم دبیرستان دارد و مدرک تحصیلی‌اش برازنده برترین شرکت حقوقی کره نیست.

رئیس شرکت تی کی، ته گوک، مردی بسیار زیرک است که تمام کارهای کثیف سیاستمداران فاسد را انجام می‌دهد. او بسیار سخت کار کرده است تا در نهایت مدیر عامل شرکت شود، و حین همکاری با سوجه هردو در تلاشند از پله‌های موفقیت بیشتر و بیشتر بالا بروند. اما یک حادثه ناگوار سو جه را مجبور می‌کند تا به طور موقت به عنوان استاد در یک دانشکده حقوق مشغول به کار شود و شرکت تی کی را ترک کند.

یک قدرت بزرگ در پشت تنزل رتبه او است، و سو جه نیز این را می‌داند. او در کلاس خود با گونگ چان و یون سانگ آشنا می‌شود. گونگ چان گذشته‌ای تلخ دارد که به نوعی با سو جه نیز مرتبط است. یون سانگ نیز اوه سو جه را می‌شناسد و حالا هر دو توجه بسیاری به استاد جدید خود دارند. سو جه در تلاش است دوباره به شرکت حقوقی بازگردد تا به هدفی که بخاطرش سال‌ها سخت تلاش کرده برسد و دانشجوهایش در این راه به او کمک می‌کنند.

بازیگران سریال کره ای چرا اون؟

در ادامه با معرفی بازیگران سریال کره ای چرا اوه سو جه؟ همراهتان هستیم.

سئو هیون جین در نقش اوه سو جه

نمرات سریال Why Her? 2022 / ژانر کره ای چرا اون؟ / تعداد قسمت های سریال کره ای چرا او؟

سئو هیون جین نقش اوه سو جه را بازی می‌کند. زنی که رازهای زیادی دارد و باید در طول سریال منتظر باشیم تا با فلش بک‌هایی به گذشته، دلیل تمام کارهایی که تا الان انجام داده و باعث شده به فردی سرد و نسبتا خاکستری تبدیل شود را متوجه شویم.

این بازیگر برای بازی در درام‌هایی مانند سریال “Another Miss Oh 2016″، سریال “Dr. Romantic 2017″، سریال “The Beauty Inside 2018″، سریال “Temperature of love 2017” و سریال “You are My Spring 2021” شناخته شده است. قبل از اینکه بازیگر شود، سئو هیون جین همچنین عضوی از گروه دخترانه M.I.L.K بود.

هئو جون هو در نقش چوی ته گوک در سریال کره ای چرا او؟

داستان سریال Why Her? 2022 / سریال کره ای چرا اوه سو جه؟ / سریال کره ای why oh soo jae

هئو جون هو بازیگر کهنه کار کره جنوبی در سریال چرا اوه سو جه؟ نقش ته گوک رئیس شرکت تی کی را بازی می‌کند. او فردی مرموز و کاملا تیره است که تمام پرونده‌های مربوط به افراد با نفوذ را به دست اوه سو جه می‌سپارد تا در صورت بروز مشکل بتواند به راحتی همه چیز را به گردن او بیندازد. از دیگر آثاری که هئو جون هو در آن‌ها بازی کرده می‌توانیم سریال “Snowdrop 2022″، سریال “Kingdom 2020″، سریال “Come and Hug Me 2018” و سریال “The Empror: Owner of The Mask 2017” را نام ببریم.

هوانگ این یوپ در نقش گونگ چان در سریال Why oh soo jae

سریال Why Her? 2022 / بازیگران کره ای چرا اون؟ / خلاصه سریال کره ای چرا او؟

هوانگ این یوپ در نقش گونگ چان دانش آموزی که یک بار به اشتباه تحت تعقیب قرار گرفته بود و سو جه به او کمک کرد، بازی می‌کند. اما سو جه این را به خاطر نمی‌آورد. سرنوشت باعث شده گونگ چان یک بار دیگر او را ملاقات کند، اکنون به عنوان استاد دانشکده حقوق که در آن مشغول به تحصیل است. هوانگ این یوپ به عنوان چهره و نقش دوم در درام‌های کره ای شناخته می‌شود، و دیدن او به عنوان شخصیت اصلی این بار بسیار هیجان انگیز است. همه طرفداران منتظرند که او این بار بتواند به عشق خود برسد و طلسم سریال‌های قبلی‌اش را بشکند. هوانگ این یوپ قبلا در سریال “True Beauty 2021” و درام اخیر جی چانگ ووک “Sound of Magic 2022” نیز بازی کرده است. می‌توانید این بازیگر را در سریال “18 Again” و سریال “Freshman 2019” نیز دنبال کنید.

به این هیوک در نقش چوی یون سنگ در سریال چرا اوه سوجه؟

سریال کره ای چرا او؟ / سریال چرا اوه سو جه؟ / بررسی کره ای چرا اون؟

به این هیوک در نقش شاگرد سو جه، چوی یون سانگ بازی می‌کند. او همچنین پسر دوم ته کوک، رئیس شرکت حقوقی TK، و رئیس سابق سو جه است. این بازیگر جوانترین بازیگر در بین تمام بازیگران سریال کره ای چرا اون؟ است. تقریبا تازه کار است، اما قبلاً به خاطر نقش‌هایش در درام‌های «My Roommate is a Gumiho 2021» و «At a Distance Spring is Green 2021» حسابی مورد توجه قرار گرفت و درحال حاضر نیز در سریال در حال پخشی به نام “Cheer Up 2022” حضور دارد.

بررسی سریال کره ای چرا او؟

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه سریال کره ای چرا او؟ بیان کردیم، داستان این درام در مورد وکیلی سرد و بی‌عاطفه است که با وجود موفقیت در تمامی پرونده‌هایش، احساس خوشبختی نمی‌کند و همه چیز برایش خالی و پوچ بنظر می‌رسد. این درام با شخصیت‌های پیچیده و طرح جذابش توجه بینندگان را به خود جلب می‌کند. بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، بیایید نگاهی به جذابیت‌های این درام بیندازیم.

اوه سو جه (با بازی سو هیون جین) یک وکیل درجه یک و همه‌فن حریف در بهترین موسسه حقوقی کشور، TK است و بالاترین میزان برنده شدن در پرونده‌ها را در بین همتایان خود دارد. او تحقق اهداف خود را مهمتر از تحقق عدالت می‌داند. درست قبل از تبدیل شدن به وکیل برتر، او از یک نماینده کنگره که متهم به تجاوز جنسی است دفاع می‌کند. او با قربانی خود به نام پارک سو یانگ (هنگ جی یون) ملاقات می‌کند. در همان شب، سو یانگ با پرتاب خود از ساختمان خودکشی می‌کند و همه چیز برای اوه سو جه به سمت نابودی پیش می‌رود چرا که رسانه‌ها او را مسئول مرگ قربانی اعلام می‌کنند. برای آرام کردن خشم عمومی، رئیس TK چوی ته کوک (هئو جون هو) او را به عنوان یک استاد دانشگاه، به یک دانشکده حقوق می‌فرستد. سو جه درست زمانی از شرکت اخراج می‌شود که در شرف رسیدن به هر چیزی بود که سال‌ها برای دست یافتن به آن‌ها تلاش کرده بود. به همین دلیل او به دنبال فرصتی برای بازگشت به شرکت است.

سریال کره ای چرا اون؟ / سریال Why oh soo jae / معرفی سریال کره ای چرا او؟

با این حال، اگرچه او در سریال کره ای چرا او؟ در بیشتر مواقع برای برنده شدن در پرونده خود هر کاری را انجام می‌دهد، اما گاهی اوقات برای افراد ضعیف نقاط نرمی نشان می‌دهد. علی‌رغم اینکه همکارانش از او به خاطر شخصیتی که هست متنفرند، اما اوه سو جه او در واقع نسبت به کسانی که واقعا او را درک می‌کنند متفکر و با ملاحظه است. علاوه بر این، وکیل بی عاطفه، که نسبت به عشق بی‌تفاوت به نظر می رسد، اما هم‌چیز پس از ورودش به دانشکده حقوق و آشنایی با پسری که توجه خاصی نسبت به او نشان می‌دهد تغییر می‌کند. بی‌شک پس از نمایش داستانی از ده سال پیش و اولین پرونده‌ای که اوه سوجه به آن رسیدگی می‌کند، کنجکاوی بینندگان را برمی‌انگیزد.

با نگاهی دقیق به اوه سو جائه، سوالات بیشتری مطرح می شود. چرا او می خواهد در شرکت حقوقی TK صدرنشین بماند؟ دلایل پشت خواسته های او چیست؟ چه چیزی او را به یک وکیل خونسرد تبدیل کرد، با توجه به اینکه ده سال پیش او یک انسان شایسته بود؟ این درام حول محور گذشته، حال و آینده Oh Soo Jae می‌چرخد و بینندگان را نسبت به این شخصیت کنجکاوتر می‌کند. این درام، داستان اصلی این شخصیت پیچیده، سو جائه، پر از داستان‌های ناگفته بسیاری در مورد خانواده و کار او را نشان می‌دهد.

یکی از دانشجویان دانشکده حقوق اوه سو جه، گونگ چان (هوانگ این یوپ)، به عشق خود به استادش اعتراف می‌کند و از همان ابتدا بدون تردید علاقه خود را به او نشان می‌دهد. بینندگان از قبل می دانند که گونگ چان در گذشته چه چیزی را پشت سر گذاشته است. او کیم دونگ گو است و ده سال پیش با سو جه به عنوان مدافع عمومی خود در زندان آشنا شد. کیم دونگ گو به جرم تجاوز و قتل خواهر ناتنی خود زندانی شد اما یک سال پس از دستگیری مجرم واقعی از زندان آزاد شد. از آن زمان، او مخفیانه عاشق اوه سو جه، تنها کسی بود که معتقد بود او بی‌گناه است.

نقد سریال Why Her? 2022 / سریال کره ای چرا او؟ / سریال کره ای چرا اون؟

بینندگان در سریال کره ای چرا او؟ احساسات عمیق او را نسبت به سو جه می‌دانند زیرا او تنها دلیلی بود که باعث شد گونگ چان به دانشکده حقوق برود. با این حال، همه چیز زندگی اوه سو جه بهم ریخته است. زندگی او در حال حاضر پر از دردسر است و او نمی‌داند که گونگ چان همان کیم دونگ گو است. تنها چیزی که در مورد او می‌داند این است که او شاگرد او در دانشکده است. آیا واقعاً ممکن است زنی مانند سو جه به این سرعت با مرد جوانی مانند گونگ چان صمیمی شود؟

اگرچه لحظات مشکوکی در مورد اوه سو جاه وجود دارد، ما همچنان سعی می‌کنیم با تصمیمات و احساسات او همدردی کنیم. همه ما موافقیم که سو هیون جین این قدرت را دارد که ما را در لبه صندلی‌هایمان نگه دارد و ما را متعجب کند که داستان برای قسمت‌های باقی‌مانده‌اش چگونه خواهد بود. سئو هیون جین نمونه‌ای عالی از یک ستاره زن است که درام خود را به تنهایی رهبری می‌کند. بازی این ستاره باعث می‌شود بینندگان با داستان هماهنگ شوند و به راحتی ما را نسبت به همه چیزهایی که در سریال اتفاق می‌‎افتد کنجکاوتر می‌کند. این بازیگر با موفقیت شخصیتی را خلق کرده است که ما می‌خواهیم با وجود طبیعت خونسردش که گهگاه ظاهر می‌شود، بازهم او را انسانی خوب در نظر بگیریم. اگرچه این درام یک سوال بی پاسخ از “چرا اوه سو جائه؟” دارد، اما در اولین قسمت آن پاسخی عالی به سوال “چرا سئو هیون جین؟” را به بینندگان داد.

شخصیت‌های زیادی شبیه اوه سو جه وجود داشته است: تنها، بی‌رحم، پر از آرزوهای کسب موفقیت با نقطه‌ای نرم در درون. ریشه یابی این شخصیت‌های قهرمان تنها که در طول زندگی با نبردهای خود روبرو می‌شوند، همیشه سرگرم کننده است. در اینجا، ما در مورد زن سرد اما پرشور، Oh Soo Jae صحبت می‌کنیم، که عاشق کاری است که انجام می‌دهد و از فردی ضعیف تبدیل به فردی قدرتمند شده. علی‌رغم دشواری درک اینکه او واقعاً کیست، او با موفقیت ما را وادار کرد که او و تصمیماتش را ریشه‌یابی کنیم. بیایید امیدوار باشیم که رازهای پنهان او در پایان درام فاش شود.

این درام شبکه SBS کاملاً ارزش وقت گذاشتن را دارد. درامی مهیج که نوید چرخش‌های بسیار را به بینندگان می‌دهد. بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر به ژانر سریال علاقه‌مندید حتما این درام را دنبال کنید.

سخن آخر

با نقد سریال Why Her? 2022 همراهتان بودیم. تعداد قسمت های سریال کره ای چرا او؟ شانزده قسمت حدودا 75 دقیقه ای است. اگر با مواردی که گفتیم فکر می‌کنید موضوع سریال مورد علاقه شما است، دانلود سریال Why Her? 2022 را از دست ندهید. و اگر این درام را تماشا کرده‌اید، نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگدارید. ممنون که با مقاله بررسی سریال کره ای چرا اون؟ همراه ما بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو