عکس های مصطفی و مجتبی بلال حبشی + بیوگرافی کامل

عکس های مصطفی و مجتبی بلال حبشی + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

55

1401/8/9

21:20


مصطفی و مجتبی بلال حبشی، درسال ۱۳۷۴ و در شهر تنکابن استان مازندران متولد شدند. این دو برادر، دوقلو بوده و در زمینه ی موسیقی و بازیگری فعالیت می کنند.

نمکستان : مصطفی و مجتبی بلال حبشی، درسال ۱۳۷۴ و در شهر تنکابن استان مازندران متولد شدند. این دو برادر، دوقلو بوده و در زمینه ی موسیقی و بازیگری فعالیت می کنند. در حال حاضر برای پیگیری فعالیت هنری خود در عرصه موسیقی (نوازندگی و خوانندگی) به تهران مهاجرت کرده اند، ولی خانواده انها همچنان در تنکابن ساکن هستند.

مصطفی و مجتبی بلال حبشی

شهرت :

مصطفی و مجتبی بلال حبشی، شهرت خود را مدیون محسن تنابنده (کارگردان و بازیگر نامی سینمای ایران و سریال پایتخت) و حضور در سریال پایتخت هستند، چرا که زمانی که این دوبرادر برای دیدن  پشت صحنه و تصویربرداری سریال شاهگوش رفته بودند،  محسن تنابنده انها را دیده و برای نقش رحمان و رحیم انتخاب کرده است. بعد از پخش سکانس هایی از نوازندگی و خوانندگی این دو برادر در سری سوم سریال پایتخت، برای انها اسپانسر مالی پیدا شد و طرفدارانی نیز پیدا کردند. انها همانند نقششان در پایتخت، شخصیتی ارام، کم حرف و ساکت دارند.

مصطفی و مجتبی بلال حبشی

موسیقی :

زمینه فعالیت اصلی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، موسیقی است و در واقع بازیگری به نوعی به شهرت بیشتر این دو برادر در عرصه ی موسیقی کمک کرده است. انها پس ازشهرتشان در موسیقی، نام هنری کامران و هومن را برای خود انتخاب کردند. به گفته ی خودشان، از انجایی که در تنکابن، در محله ای  با تفکرات سنتی و مذهبی زندگی می کنند که رابطه ی خوبی با موسیقی کلاسیک و پاپ ندارند، در ابتدای ورودشان به این عرصه، پدر و مادر و خانواده ی انها موافق حضورشان در موسیقی نبوده اند، ولی بعدها با مشاهده پیشرفت انها و جذب اسپانسر و مشهور شدنشان، به مشوقین اصلی انها تبدیل شده اند.

مصطفی و مجتبی بلال حبشی

اقای مسعود دهقان، از اسپانسرهای معروف مارکت موسیقی کشورمان، که اسپانسر خواننده معروف، محسن چاوشی نیز می باشند، اسپانسری این دو برادر را برعهده گرفته و حتی هزینه حضور در کلاسهای سلفژ و نوازندگی گیتار انها  در تهران را نیز برعهده گرفته است.

بیوگرافی و عکس های جدید مصطفی و مجتبی بلال حبشی

صفحه اینستاگرام مصطفی و مجتبی بلال حبشی :

مصطفی و مجتبی بلال حبشی با آیدی در اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشد.

صفحه اینستاگرام مصطفی و مجتبی بلال حبشی

عکس های جدید مصطفی و مجتبی بلال حبشی

بیوگرافی و عکس های جدید مصطفی و مجتبی بلال حبشی

بیوگرافی و عکس های جدید مصطفی و مجتبی بلال حبشی

مصطفی و مجتبی بلال حبشی و هومن حاجی عبداللهی

مصطفی و مجتبی بلال حبشی و هومن حاج عبداللهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو