عکس های جدید محمدرضا احمدی و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های جدید محمدرضا احمدی و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

40

1401/8/10

08:42


محمدرضا متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران است. او گزارشگر جوان و محبوب کشورمان می باشد. تحصیلات محمدرضا لیسانس حسابداری و مدیریت ورزشی است.

نمکستان : محمدرضا متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران است. او گزارشگر جوان و محبوب کشورمان می باشد. تحصیلات محمدرضا لیسانس حسابداری و مدیریت ورزشی است. او با گزارشگری در تلویزیون کار خودش را آغاز کرد و بعد از آن به رادیو رفت و اکنون مجری ورزشی هم می باشد. او کارت مربیگری سی ای اف سی نیز دارد.

محمدرضا احمدی


ازدواج محمدرضا احمدی :

محمد رضا در سال ۹۸ بعد از اینکه وارد تلویزیون شد و از محبوبیت خاصی برخوردار شد ازدواج کرد. ثمره ی این ازدواج دختری به نام نفس می باشد. او می گوید همسرم در این راه بسیار همراه من است و همسری است که کاملاً فوتبالی می باشد و مربی ها را به خوبی می شناسد.

محمدرضا احمدی

سابقه ی فعالیت محمدرضا احمدی :

محمد رضا در خیابان دربند متولد شد، از همان بچگی زمانی که فوتبال بازی می کرد، گزارش آن را هم می داد به همین دلیل به شدت به گزارشگری علاقه مند شده بود و دیگران نیز او را تشویق می کردند. محمد رضا می گوید پدرم جزو بازیکنان قدیمی پاس بود. پدرم من را پیش آقای دینورزاده در پاس فرستاد تا از من تست فوتبال بگیرد. از بین دویست نفری که در این تست شرکت کرده بودند من جزء ۳ نفر برتر شدم. زمانی که با من تماس گرفتند تا به تمرین بروم خانواده‌ام به من گفتند که یا درس یا خانواده و یا فوتبال را انتخاب کن، به همین دلیل من فوتبال را کنار گذاشتم. در سال ۱۳۸۷ یعنی درست در سن ۱۷ سالگی به مراسم ختم مادر یکی از فوتبالیست ها رفتم. خبرنگاری در آن مراسم، شماره ی صدا و سیما را به محمدرضا داد و اصرار کرد که برود و تست بدهد.

محمدرضا در تست خبرنگاری به دلیل صدای دورگه ای که داشت رد شد. محمدرضا بر تصمیم خود بسیار مصمم بود به همین دلیل دوره های خبرنگاری را گذراند و در نهایت در سال ۱۳۸۲ دوباره تست داد و خوشبختانه قبول شد. بعد از اینکه در تست خبرنگاری قبول شد. رادیو جوان نیاز به یک نیروی جوان برای اخبار ورزشی داشت به همین دلیل او را جذب کرد و محمدرضا در رادیو جوان مشغول به کار شد. محمدرضا در سال ۱۳۸۹ وارد تلویزیون شد.

محمدرضا احمدی

محمدرضا موفقیت و مهارت های زیادی دارد. او در تلویزیون بازی های جام جهانی سال ۲۰۱۰ را گزارش کرد، لحن و سبک گزارشگری او باعث محبوبیت بیشتر او شد. می گوید بعد از مطالعه، پلی استیشن زیاد بازی می‌کند و شب‌هایی که فردای آن گزارش فوتبالی دارد اسم تمام بازیکنان را از پلی استیشن چک می کند تا تلفظ انگلیسی آنها را اشتباه نگوید. او از جواد خیابانی، مزدک میرزایی و عادل فردوسی پور الگو می‌گیرد و گزارش های آنها را زیاد گوش می‌کند تا بتواند چیزهایی از ان ها یاد بگیرد.

در ادامه عکس های جدید محمدرضا احمدی را خواهیم دید

محمدرضا احمدی

بیوگرافی و عکس های محمدرضا احمدی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو