پروازهای ارزان داخلی با تخفیف ویژه، فلای تودی

منبع: نمکستان

20

1401/8/10

09:44


این روزها خرید آنلاین بلیط هواپیما بهترین گزینه هم برای گردشگران و هم برای کسانی است که با توجه به شرایط کار و زندگی خود به طور مداوم در حال سفر هستند. اما سوال اینجاست که چه زمانی، چگونه و از کجا بلیط پرواز آنلاین و ارزان قیمت داخلی رزرو کنیم.

این روزها خرید آنلاین بلیط هواپیما بهترین گزینه هم برای گردشگران و هم برای کسانی است که با توجه به شرایط کار و زندگی خود به طور مداوم در حال سفر هستند. اما سوال اینجاست که چه زمانی، چگونه و از کجا بلیط پرواز آنلاین و ارزان قیمت داخلی رزرو کنیم. آیا می‌توان حتی در روزهای شلوغ سال، بلیط هواپیما ارزان خرید؟ اولین قدم برای خرید ارزان بلیط داخلی پیدا کردن یک مرجع معتبر و قابل اعتماد است. می‌توانید پروازهای ارزان داخلی با تخفیف ویژه را در فلای تودی پیدا کنید.

پروازهای ارزان داخلی با تخفیف ویژه، فلای تودی

انواع بلیط برای پروازهای داخلی

به طور کلی سه نوع بلیط سیستمی، چارتری و لحظه آخری بسته به زمان و شرایط وجود دارد. بلیط های سیستمی نرخ ثابتی دارند، قیمت آنها توسط شرکت‌های هواپیمایی تعیین می‌شود و همیشه در دسترس هستند. در صورتی که به هر دلیلی نتوانید از این نوع بلیط استفاده کنید، کنسل کردن و حتی استرداد آن امکانپذیر است. قوانین کنسلی توسط شرکت هواپیمایی تعیین می‌شود، بنابراین نمی‌توان مقررات خاصی برای آن تعریف کرد. فقط یک قاعده کلی وجود دارد؛ هرچه کنسلی به زمان پرواز نزدیک‌تر باشد، باید جریمه بیشتری پرداخت کنید.

بلیط های چارتری نیز از دیگر انواع بلیط برای پروازهای داخلی هستند. چارترکننده‌ها تمام صندلی‌های یک پرواز یا بخشی از آن را خریداری می‌کنند و در اختیار مسافران قرار می‌دهند. قیمت بلیط چارتری ثابت نیست، چراکه توسط چارترکننده تعیین می‌شود. نکته اینجاست که بلیط چارتری همیشه ارزانتر از بلیط سیستمی نیست. از این رو، قبل از رزرو بلیط چارتر بهتر است قیمت آن را با نرخ بلیط سیستمی مقایسه کنید.

در نهایت، اگر چارترکننده نتواند تا زمان نزدیک شدن به پرواز بلیط های خود را به فروش برساند، خرید بلیط ارزان هواپیما به صورت لحظه آخری امکانپذیر می‌شود. با خرید این نوع بلیط هواپیما در هر لحظه‌ای باید آماده سفر باشید.

چگونه بلیط ارزان هواپیما بخریم؟

کسانی که زیاد با هواپیما سفر می‌کنند، به خوبی با تکنیک‌های خرید ارزان بلیط هواپیما آشنا هستند. اما اگر زیاد اهل سفرهای هوایی نیستید، با دانستن برخی نکات به راحتی می‌توانید از میان انبوه پروازها، بهترین و ارزانترین گزینه را انتخاب کنید.

زمان سفر یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت بلیط هواپیما محسوب می‌شود. همانطور که می‌دانید نرخ پرواز در آخر هفته‌ها، تعطیلات، مناسبت‌های خاص و به طور کلی های‌سیزن ارزان نیست و قیمت بلیط‌های چارتری و سیستمی در این زمان‌ها، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. بنابراین بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما در فصل‌های کم سفر یا به اصطلاح low season و حتی اواسط هفته است.

بلیط‌های چارتری به ویژه در فصل‌های کم‌سفر با قیمت ارزان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، چراکه چارترکننده‌ها قیمت را کاهش می‌دهند تا صندلی‌ها پر شود. اگر هم خوش‌شانس باشید، می‌توانید بلیط لحظه آخری با ارزانترین قیمت ممکن را پیدا کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که با کمی حوصله، دقت و صبر از یک منبع معتبر قیمت بلیط هواپیما را در فواصل زمانی مشخص به طور مداوم بررسی کنید. به این ترتیب، بلافاصله پس از پیدا کردن بلیط ارزان موردنظر خود آن را رزرو خواهید کرد.

فلای تودی ابزاری را در اختیارتان قرار می‌دهد که به راحتی می‌توانید رزرو ارزانترین بلیط به تمام مقاصد داخلی از بلیط مشهد گرفته تا شیراز و هر نقطه‌ دیگری در ایران را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

هوشمندانه بلیط بخرید!

هوشمندانه بلیط بخرید!

اگر هوشمندانه نوع بلیط خود را انتخاب کنید، سفری ارزان با هواپیما را تجربه خواهید کرد. به عنوان مثال، اگر به دنبال بلیط هواپیما کیش هستید، ارزانترین بلیط های چارتر را می‌توانید در فصل‌های کم سفر که تقاضا کمتر است، پیدا ‌کنید. قیمت بلیط چارتر کیش هم هر چقدر به زمان پرواز نزدیک‌تر شود، ارزانتر است. حتی در چنین مواقعی بلیط چارتری را می‌توانید با عنوان لحظه آخری و با ارزانترین قیمت ممکن به این مقصد خریداری کنید. اما اگر با خانواده و فرزند خود به این جزیره جنوبی می‌روید، بلیط سیستمی برایتان ارزانتر تمام می‌شود. با رعایت این نکات به ظاهر کوچک، می‌توانید هزینه های سفر خود را با خرید بلیط ارزان به طور قابل توجهی کاهش دهید.

از کجا ارزانترین بلیط هواپیما را بخریم؟

از کجا ارزانترین بلیط هواپیما را بخریم؟

طبیعی است که در میان انبوه اطلاعات در دسترس در اینترنت، گاهی دچار سردرگمی شویم. انواع بلیط، قیمت‌های متنوع و منابع مختلف بعضی وقت‌ها به جای کمک کردن، دردسرساز می‌شوند. بنابراین اولین قدم برای خرید پروازهای ارزان داخلی انتخاب یک مرجع خرید مناسب است. فلای تودی یک سایت معتبر و آنلاین برای خرید بلیط هواپیما به تمام مقاصد، چه پرطرفدار و چه کم‌طرفدار، محسوب می‎شود.

برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما کافی است پس از ورود به سایت به بخش پرواز داخلی بروید. اطلاعات لازم مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و کلاس پروازی را مشخص کنید. اگر به دنبال بلیط ارزان هستید، گزینه پیش‌فرض کلاس پروازی را که روی اکونومی است، تغییر ندهید. در نهایت فقط باید روی گزینه جست و جوی پرواز بزنید تا تمام بلیط های در دسترس در تاریخ انتخابی شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نمایش دربیایند. قیمت بلیط هواپیما در فلای تودی از ارزانترین به گرانترین است، بنابراین برای پیدا کردن پروازهای ارزان کار سختی پیش‌رو ندارید.

مزایای خرید بلیط هواپیما از فلای تودی

برای خرید بلیط ارزان هواپیما کافی است از دو ابزار تقویم و نمودار قیمتی فلای تودی استفاده کنید. تقویم قیمتی ارزان‌ترین پروازهای حوالی تاریخ انتخابی شما را نشان می‌دهد. در حالی که نمودار قیمتی کمترین، بیشترین و متوسط قیمت بلیط هواپیما را در یک بازه زمانی معین در اختیارتان می‌گذارد. فقط با به کارگیری همین دو ابزار و حتی کمی جابجایی در تاریخ سفر خود می‌توانید ارزانترین بلیط را بخرید.

شما می‌توانید ایمیل خود را در سایت فلای تودی ثبت کنید تا از آخرین تغییرات قیمت بلیط هواپیما مطلع شوید. با خرید در فلای تودی در واقع از معتبرترین ایرلاین ها بلیط خود را تهیه می‌کنید، دقت، سرعت و امنیت بالایی دارید و در نهایت فقط با یک کارت شتاب هزینه بلیط را می‌پردازید. به این ترتیب، بلیط هواپیما بلافاصله پس از خرید به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود و لینک آن را از طریق پیامک دریافت خواهید کرد.

فلای تودی یک سایت جامع، آنلاین و معتبر برای خرید ارزان بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو