مراکز خرید عمده در گوانجو چین کجاست؟

منبع: پارس ناز

13

1401/8/10

11:04


مراکز خرید عمده در گوانجو چین کجاست؟

گوانجو نه تنها در چین بلکه در کل دنیا، مرکز توزیع کالا به حساب می آید. تور چین گوانجو بهترین فرصت برای خرید کردن می باشد، البته در صورتی که با مراکز خرید آن آشنا باشید. در ادامه به معرفی مراکز خرید عمده در گوانجو چین می پردازیم.

 

مرکز خرید تی مال

 

مرکز خرید تی مال که حدود ده سال پیش ایجاد و راه اندازی شده، به عنوان بزرگ ترین مجتمع تجاری شهر شناخته شده است. این مرکز خرید که یکی از مراکز خرید عمده در گوانجو چین می باشد؛ در مرکز تجاری منطقه تیان هه واقع شده است. این مرکز خرید دارای فروشگاه های معتبر غربی، برند های شناخته شده داخلی و مراکز تفریحی و رستوران های سنتی و مدرن در فضای 160 هزار متری می باشد.

مراکز خرید عمده در گوانجو چین کجاست؟

این موارد در کنار اینکه مرکز خرید تی مال محل مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و از همه مهم تر خرید است؛ سبب شده تا سالانه هزاران گردشگر جذب آن شوند. از جمله فروشگاه های بین المللی این مجتمع تجاری هفت طبقه، می توان به برند های زارا، ورساچه، اچ اند ام و لاکوست اشاره کرد. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید می توان به نزدیکی آن به ایستگاه مترو و اتوبوس اشاره کرد که سبب سهولت در دسترسی به آن می شود.

 

مرکز خرید چاینا پلازا

 

پس از مرکز خرید تی مال، چاینا پلازا دومین مرکز خرید بزرگ شهر به حساب می آید که در منطقه یوکسیو قرار دارد. این مرکز دارای 9 طبقه می باشد که در 170000 متر مربع ساخته شده است.

 

* برند های معروف بین المللی مانند تامی، مانگو، سی کی، تم و … در طبقه هم کف

* انواع کالا ها مانند لوازم ورزشی، وسایل برقی و پوشاک در طبقه اول تا چهارم

* بزرگ ترین مرکز عرضه لوازم دیجیتال گوانجو یعنی چاینا دیجیتال سیتی در طبقه چهارم

* طبقه پنجم، محل عرضه لوازم منزل با تنوع بسیار زیاد

* سالن غذاخوری با انواع خوراکی های بین المللی در طبقه هفتم

* سینمای فیلم سیتی در طبقه هشتم

 

مرکز خرید چاینا پلازا رو به روی ایستگاه متروی لی شی لینگ واقع شده و طبقه ی B1 با خروجی مترو ادغام شده است. پارک معروف لی شی لینگ یوآن معروف، در شمال این مرکز خرید قرار گرفته است.

 

علاوه بر آن میدان قهرمانان که بزرگ ترین میدان تفریحی گوانجو نیز می باشد؛ بعد از این مرکز خرید قرار دارد. این میدان تفریحی معمولا میزبان وقایع ورزشی به خصوص اسکیت می باشد.

 

مرکز خرید گرندویو مال

 

گرندویو مال که یکی از مراکز زیبا و وسیع خرید می باشد؛ از دیگر مراکز خرید عمده در گوانجو چین بوده که در میدان تجاری تیان هه واقع شده است. این مرکز خرید که دارای 30 طبقه و وسعتی در حدود 420000 می باشد؛ با یک هتل 48 طبقه ادغام شده است.

 

مرکز خرید گرندویو مال به عنوان یکی از بهترین بازار های معروف شناخته شده که انواع محصولات با برند های معتبر اروپایی در آن موجود می باشد. علاوه بر آن، این مرکز محل مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت می باشد. انواع رستوران ها، پارک تفریحی، زمین اسکیت روی یخ، سالن سینمای سه بعدی و… در این مرکز وجود دارد که اوقات فراغت شما را پر کند.

 

بازار خیابانی بیجینگلو

 

خیابان بیجینگلو که یکی از قدیمی ترین خیابان های شهر گوانجو می باشد؛ به دلیل معماری قدیمی و بافت سنتی که دارد سبب جذب گردشگران زیادی شده است. چندین فروشگاه و مغازه های خرده فروشی در این خیابان وجود دارند.

 

در این بازار خیابانی انواع کالا ها مانند پوشاک، بدلیجات، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و … به فروش می رسند. البته در این خیابان علاوه بر مغازه ها و فروشگاه ها، رستوران و اغذیه فروشی های بسیاری نیز وجود دارد که انواع غذا های غربی و چینی را طبخ و می فروشند. همچنین گذرگاه طاقداری از آب در این خیابان وجود دارد که توسط فواره ها در دو طرف ایجاد شده است و بسیاری از گردشگران از آن استفاده می کنند.

مراکز خرید عمده در گوانجو چین کجاست؟

مرکز خرید می فلاور پلازا

 

از دیگر مراکز خرید عمده در گوانجو چین می توان به مرکز خرید می فلاور پلازا اشاره کرد. این مرکز خرید در تقاطع خیابان های بیجینگ و زانگ شان قرار گرفته است که به دلیل دسترسی راحت به مترو، جزء شلوغ ترین مراکز خرید عمده در گوانجو چین می باشد.

 

در کنار پوشاک، لوازم کودک و اسباب بازی با مارک های داخلی و اروپایی می توان انواع سوغاتی خاص این شهر را نیز در مرکز پلازا تهیه نمود. علاوه بر آن، یکی از بهترین مجموعه های سینمایی گوانجو در طبقه ششم این مرکز خرید قرار دارد. مرکز خرید می فلاور پلازا دارای فضایی حدود 35000 متر مربع، با شش طبقه می باشد.

 

مرکز خرید بی ما

 

مرکز خرید بی ما از سال 1993 شروع به کار کرده است. این مجموعه دارای مساحت 6000 متر مربع در 10 طبقه می باشد. مرکز خرید بی ما بزرگ ترین بازار پوشاک گوانجو محسوب می شود که روزانه ده ها هزار نفر را به خود جذب می کند و درآمد سالانه آن بیش از 30 میلیارد یوان تخمین زده شده است.

 

از آن جایی که قیمت پوشاک در این بازار کم تر از سایر مغازه ها و پاساژها می باشد؛ بسیاری از افراد برای خرید شخصی نیز به آن مراجعه می نمایند. معمولا حداقل سفارش در این مرکز خرید عمده 100 قطعه می باشد که طی کم تر از 15 روز تحویل داده می شود. مرکز خرید بی ما در مجاورت یکی از ترمینال های شهر قرار دارد که همین موضوع سبب سهولت در رفت و آمد به آن می شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو