14 کاری که افراد ثروتمند انجام می دهند!

14 کاری که افراد ثروتمند انجام می دهند!


منبع: پارس ناز

21

1401/8/10

11:08


14 کاری که افراد ثروتمند انجام می دهند!

14 کاری که افراد ثروتمند انجام می دهند! 

در این مطلب با 14 کاری که افراد ثروتمند انجام می دهند آشنا می شویم. وقتی مردم در مورد افراد ثروتمند صحبت می کنند، به تمام کارهایی که می توانند با پول نقد خود انجام دهند فکر می کنند. افراد ثروتمند می توانند با پول یا قدرت خود چیزهایی را بخرند یا کارهایی انجام دهند که افراد طبقه متوسط یا فقیر نمی توانند انجام دهند یا هرگز فکرش را هم نمی کردند. در ادامه با برخی موارد عجیب آشنا می شویم.

 

1. ساخت اتاق عمل اورژانسی در خانه

14 کاری که افراد ثروتمند انجام می دهند!

در این دنیا افرادی وجود دارند که اتاق عمل و یا اورژانس خود را در داخل خانه خود ساخته اند. اتاق ها برای افرادی است که نمی خواهند در اتاق انتظار بیمارستان منتظر نوبت شان باشند.

 

2. بهره برداری از خدمات

قبل از سال 2013، دیزنی نوع خاصی از خدمات را داشت که فقط به معلولان اجازه می داد از آن استفاده کنند. با این حال، به دلیل اینکه برخی از افراد ثروتمند یک فرد معلول را برای کمک به رد شدن از صف انتظار برای این خدمات استخدام می کردند، این سرویس لغو شد.

 

3. خرید بیمه آدم ربایی

14 کاری که افراد ثروتمند انجام می دهند!

افراد ثروتمند تمایل زیادی به جذب افراد عجیب و غریب و خطرناک دارند که حاضرند برای به دست آوردن ثروت دست به هر کاری بزنند. به همین دلیل است که افراد ثروتمند بیمه آدم ربایی می گیرند. دو نوع بیمه وجود دارد. نوع اول بیمه این است که شرکت بیمه باج خواسته شده توسط آدم ربایان را بپردازد. گزینه دوم هم این است که شرکت بیمه یک گروه SWAT را برای رسیدگی به وضعیت استخدام کند.

 

4. استخدام یک کمک منشی

تصور می‌شود که شغل منشی گری بسیار مشکل‌ساز است. زیرا آنها باید برنامه روزانه رئیس خود را مدیریت کنند، تماس بگیرند، جلسات را برنامه‌ریزی کنند، قرار ملاقات‌ها و رویدادهایی را مدیریت کنند که زمان زیادی می طلبد. هنگامی که یک منشی نمی تواند حجم کار زیاد را تحمل کند، این منشی یک منشی دیگر خود را برای کار خود استخدام می کند.

 

5. مالکیت یا سرمایه گذاری در سهام بلو چیپ

14 کاری که افراد ثروتمند انجام می دهند!

در حالی که افراد فقیر و طبقه متوسط با پول های کم سرمایه گذاری می کنند، اما افراد ثروتمند می توانند در جایگزین بسیار گران تری به نام سهام بلو چیپ سرمایه گذاری کنند. این شرکت‌های دارای چیپ های آبی سهام، مانند گوگل یا اپل، می‌توانند بیش از 100000 دلار برای یک سهم از سهام قیمت داشته باشند.

 

6. خرید چیزهایی مجلل از فروشگاه های آنلاین

آیا تا به حال به eBay رفته اید؟ خوب، یک نوع “ای بی” وجود دارد که فقط برای افراد ثروتمند و ثروتمند به نام JamesEdition ارائه می شود. JamesEdition شامل مواردی از اتومبیل های لوکس گرفته تا املاک و مستغلات است.

 

7. حک کردن نام خانوادگی روی زمین

14 کاری که افراد ثروتمند انجام می دهند!

یک شاهزاده سعودی به نام حمد نمونه ای عالی برای این مورد است. شاهزاده حمد مبلغ هنگفتی پرداخت کرد تا نام خود را در جزیره خصوصی خود حک کنند تا افرادی که از Google Earth استفاده می کنند – یا شاید فضانوردان – بتوانند نام او را در فضا ببینند.

 

8. خرید مکمل های منحصر به فرد

قرص های مکمل، ویتامین یا دارویی هستند که برای کمک به بدن به روش های مفید خاصی استفاده می شوند. با این حال، انواع خاصی از قرص‌ها وجود دارد که فقط افراد ثروتمند می‌توانند آن‌ها را بخرند که نه آسیبی به بدن می‌رسانند و نه سودی دارند. به عنوان مثال، قرصی وجود دارد که مدفوع مصرف کننده را طلایی می کند. قیمت یکی از این قرص ها 425 دلار است.

 

9. استخدام آویزرهای حرفه ای

14 کاری که افراد ثروتمند انجام می دهند!

چیزی که بسیاری از مردم نمی‌دانند این است که وقتی یک فرد ثروتمند می‌خواهد چیزی را روی دیوار آویزان کند، یا وقت ندارد یا مهارت کافی برای میخ زدن به دیوار را ندارد. روشی که افراد ثروتمند این کار را انجام می دهند، استخدام یک آویزر حرفه ای است تا قاب های شان را به دیوار آویزان کند. این متخصصان تمام تلاش خود را برای تنظیم و تثبیت جایی که هنر یا تصویر در خانه بهتر به نظر می رسد انجام می دهند.

 

10. استخدام مشاور ثروت

افراد ثروتمند گاهی اوقات ممکن است فکر کنند که ثروت زیادی در دست دارند، بنابراین برای استخدام یک مشاور ثروت اقدام می کنند. این روانشناسان به آرامش ذهن افراد ثروتمند کمک می کنند، جایی که گاهی اوقات ثروتمندان درباره آنچه در زندگی دارند فکر منفی می کنند.

 

11. خرید گوشی های منحصر به فرد

14 کاری که افراد ثروتمند انجام می دهند!

تلفن های خاصی وجود دارند که نیازهای یک فرد ثروتمند را برآورده می کنند. این نیاز به داشتن یک تلفن منحصر به فرد است که هیچ کس دیگری آن را ندارد. گوشی هایی با نسخه محدود وجود دارند که عملکردهای خاصی دارند که در گوشی های معمولی یافت نمی شوند. این گوشی های نسخه محدود می توانند حدود 10000 دلار قیمت داشته باشند.

 

12. دود کردن سیگارهای طلای مخصوص

14 کاری که افراد ثروتمند انجام می دهند!

سیگارها را می‌توان به عنوان سیگارهای مجلل و در اندازه بزرگ نیز پیدا کرد. با این حال، هیچ چیز لوکس تر از سیگارهای طلایی فیلتر شده وجود ندارد. سیگارهای روسی فیلتر شده با طلا می توانند بیش از 100000 دلار برای یک بسته دوازده عددی قیمت داشته باشند. البته آنها هر جایی این سیگارها را دود نمی کنند.

 

13. عضویت ویژه و مادام العمر در خطوط هوایی

در دهه 1980، خطوط هوایی چیزی را ارائه می‌کردند که فقط ثروتمندان می‌توانستند از عهده آن برآیند، که خدماتی برای یک عمر مسافرت هوایی نامحدود درجه یک بود. عضویت در این سرویس 250000 دلار هزینه خواهد داشت و دعوت از مهمان به پرواز 150000 دلار به آن اضافه می کند. از سال 2004، اعضای جدید باید سه میلیون دلار برای پیوستن به این سرویس بپردازند.

 

14. خرید وسایل تجملی گران قیمت

14 کاری که افراد ثروتمند انجام می دهند!

رجیستری های سطح بالا سرویسی است که به افراد امکان می دهد چیزی را خریداری یا پیش سفارش دهند. اما چیزهای لوکس را در یک انبار امن که توسط رجیستری ارائه می شود نگهداری کنند. نام مالک برای دیدن همه قابل مشاهده است، اما وی شاید هیچوقت از این وسایل استفاده نکند. بیشتر آنها نگهداری می شوند تا در یک حراجی با قیمت بالاتر به فروش بروند یا جزو اموال غیر نقدی باشند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو