فعال سازی آیفون دست دوم | آموزش عبور از صفحه اکتیویشن لاک آیفون

فعال سازی آیفون دست دوم | آموزش عبور از صفحه اکتیویشن لاک آیفون


منبع: پلازا

24

1401/8/10

12:58


فعال سازی آیفون دست دوم | آموزش عبور از صفحه اکتیویشن لاک آیفون

فعال سازی آیفون دست دوم و کار کرده از بسیاری از جهات به راه اندازی گوشی اپل نو شباهت دارد. در بهترین شرایط صاحب قبلی اطلاعات خود را از گوشی حذف کرده و آن را در شرایطی مثل روز اول و آماده برای فعالسازی، به شما تحویل داده است. اما در غیر این صورت باید چکار کنیم؟

یکی از نکات مهم بعد از خرید ایفون دست دو، چک کردن اپل آیدی است. اما اگر آیدی صاحب قبلی به دستگاه متصل بود چه کنیم؟ اگر هنگام انتقال مالکیت گوشی دست دوم آیفون، صاحب قبلی اپل آیدی خود را از گوشی جدا نکرده باشد شما باید پیش از راه اندازی ایفون دست دوم خود این کار را انجام دهید و مطمئن شوید صاحب قبلی به گوشی دسترسی ندارد در غیر این صورت ممکن است کنترل دستگاه را از شما بگیرد و گوشی را قفل کند.

فهرست مطالب

نحوه فعال سازی آیفون دست دوم

اولین کاری که برای فعال سازی حساب کاربری برای آیفون دست دوم باید انجام دهید، غیرفعال کردن Find My iPhone و آی‌کلاد و ریست کردن گوشی است. شما باید اپل آیدی صاحب قبلی را از دستگاه حذف کنید. برای انجام این کار ابتدا باید مطمئن شوید که اپل آیدی قبلی هنوز به دستگاه متصل است یا خیر. اگر از شما اپل آیدی و رمزعبور صاحب قبلی خواسته شد، گوشی را به او بدهید و از او بخواهید رمزعبور را وارد کند.

از فروشنده بخواهید با مراجعه به مسیر Settings > General > Reset و انتخاب گزینه Erase All Content and Settings اطلاعات گوشی را حذف کند. سپس باید از بخش Settings و از بالای صفحه وارد حساب خود شده و در پایین صفحه از میان دستگاه‌های متصل به اپل آیدی، آیفون را انتخاب و گزینه Remove from Account را انتخاب کند. سپس می‌توانید فرایند فعال سازی آیفون کارکرده را آغاز کنید.

فعال کردن آی فون کارکرده - آیفون دست دوم

اما اگر فروشنده در یک شهر دیگر بود یا اگر پس از خرید گوشی و هنگام فعال کردن ایفون کارکرده متوجه شدید آیفون ریست نشده و هنوز به اپل آیدی صاحب قبلی متصل است باید از او بخواهید به صورت اینترنتی دستگاه شما را ریست و حسابش را از گوشی جدا کند.

ابتدا به Settings بروید و ببینید در بالای صفحه Apple ID درج شده یا خیر. در صورتی که اپل آیدی به دستگاه متصل باشد نام طرف و حساب او را مشاهده می‌کنید. اگر در این قسمت اپل آیدی مشاهده نکردید می‌توانید با خیال راحت از گوشی استفاده و حساب اپل خود را به آن متصل کنید. اما اگر یک اپل آیدی ناشناس در اینجا وجود داشت با صاحب قبلی تماس بگیرید و از او بخواهید دستگاه شما را از حساب خود جدا کند. اگه صاحب قبلی گوشی با شما همکاری کند، فعالسازی گوشی اپل آیفون دست دو خیلی راحت‌تر انجام می‌شود.

آموزش عبور از صفحه اکتیویشن لاک آیفون؛ نحوه جدا کردن آیفون از آی کلاود

اگر با صفحه اکتیویشن لاک مواجه شدید معنایش این است که اپل آیدی صاحب قبلی هنوز به گوشی متصل است و باید آن را جدا کنید. برای جدا کردن گوشی به رمزعبور صاحب قبلی نیاز دارید، در غیر این صورت راهی برای راه اندازی گوشی آیفون کار کرده خود ندارید. ابتدا از فروشنده بخواهید به این آدرس مراجعه و وارد حساب آی‌کلاود خود شود. سپس باید از بالای صفحه روی All Devices کلیک و سپس آیفون شما را انتخاب کند.

راه اندازی گوشی اپل دست دو - تنظیمات اولیه آیفون دست دوم

حالا فقط کافی است روی Remove from Account کلیک کنید تا دستگاه از این حساب جدا شود. سپس می‌توانید پس از فعالسازی، تنظیمات گوشی آیفون دست دو خود را تغییر داده و اپل آیدی خود را به دستگاه اضافه کنید.

فعال سازی آیفون دست دوم - فعال کردن ایفون کارکرده

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

برترین برنامه آیفون ؛ معرفی بهترین اپلیکیشن های iOS
محمد علی محمدی20 مهر 1401 12:30

thumbnail

سری آیفون 15؛ آخرین اخبار و شایعات از گوشی های اپل iPhone ...
محمد علی محمدی30 شهریور 1401 22:00

سخن پایانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو