نتفلیکس استودیو Spry Fox را خریداری کرد

منبع: زومجی

21

1401/8/10

14:07


نتفلیکس استودیو Spry Fox را خریداری کرد

شرکت نتفلیکس خبر از خریداری استودیو گیمینگ جدیدی داده است. این استودیو با نام Spry Fox واقع در سیاتل کشور آمریکا است که سابقه ساخت آثاری نظیر Cozy Grove، Triple Town، Alphabear و Road Not Taken را دارد. نتفلیکس که به اولین سالگرد عرضه‌ی بازی خود نزدیک می‌شود، در اعلامیه‌ای در بلاگ رسمی این خبر را اعلام کرد.

دنیل کوک، یکی از موسسان استودیو دراین‌باره گفت: «وقتی دیوید و من دوازده سال پیش Spry Fox را تأسیس کردیم، هدف ما این بود محیطی ایجاد کنیم که افراد مهربان و خلاق بتوانند در محیطی حمایت‌گر آثاری اورجینال و زیبا بسازند که به بازیکنانش شادی هدیه دهد. پس از مکالمات صمیمی فراوان، همه ما از پیوستن به نتفلیکس به‌عنوان یک استودیو داخلی و ساختن آثار شگفت‌انگیز درکنار یکدیگر هیجان‌زده‌ایم».

لوگوی نتفلیکس

این استودیو در وبسایت خود تایید کرد که بازی‌های موجودش همچنان قابل دسترسی و دانلود در حالت‌های کنونی خود روی پلتفرم‌های کنونی باقی خواهند ماند. درمورد آثار آینده، این استودیو افزود: «همه ما در Spry Fox روی ساخت Cozy Grove 2 درکنار یک بازی بزرگ‌تر و غیرخشن MMO که هنوز به‌صورت عمومی در موردش رونمایی زیادی نکرده‌ایم، تمرکز کرده بودیم و این قضیه تغییری نکرده است. پس در مورد روندهای توسعه کنونی ما تغییری صورت نخواهد گرفت».

اکتبر سال گذشته بود که این استودیو با شرکت اپیک گیمز برای ساخت جاه‌طلبانه‌ترین بازی خود اعلام همکاری کرده بود. این بازی که با موتور آنریل انجین ساخته می‌شود، به‌عنوان یک اثر مولتی‌پلیر غیرخشن که برای ترویج دوستی و کاهش تنهایی در دنیا طراحی شده بود، معرفی شده است. همچنین نتفلیکس هم پیش‌تر اعلام کرده بود با کمک چاکو سانی، تهیه‌کننده اجرایی سابق Overwatch استودیو جدیدی افتتاح کرده است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو