تایید حضور بازیگر فیلم Deadpool 2 در بازی جدید هیدیو کوجیما

منبع: زومجی

40

1401/8/10

17:23


تایید حضور بازیگر فیلم Deadpool 2 در بازی جدید هیدیو کوجیما

با انتشار تصویر تیزر جدید در وب‌سایت استودیوی Kojima Productions، مشخص شد کاتسونا شیئوری بازیگر استرالیایی-ژاپنی دومین بازیگر معرفی شده برای بازی جدید و معرفی‌نشده‌ی این استودیو خواهد بود. شیئوری بیشتر برای ایفای نقش شخصیت یوکیو در فیلم ددپول 2، سریال علمی تخیلی تهاجم شبکه‌ی اپل تی‌وی و ریمیک ژاپنی فیلم نابخشوده در سال ۲۰۱۳ شناخته می‌شود.

این دومین تصویر تیزر پروژه‌ی جدید کوجیما است که با عنوان «?WHERE AM I» به معرفی یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی این بازی می‌پردازد. ماه گذشته نیز شاهد انتشار اولین تصویر تیزر این بازی با عنوان «?WHO AM I» بودیم که حضور ال فانینگ، هنرپیشه شناخته‌شده‌ی هالیوودی در یکی از نقش‌های اصلی این پروژه را تایید می‌کرد.

همچنین مراجعه به آدرس این تصویر در وب‌سایت کوجیما پروداکشنز، تصویر تیزر دیگری با عبارت «چرا؟» و یک لوگوی جدید را نیز به کاربران نشان می‌دهد که احتمالا به سومین تصویر تیزر و یکی دیگر از بازیگران این پروژه اشاره خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست این پروژه مرموز کدام یکی از دو بازی در دست ساخت این استودیوی ژاپنی خواهد بود. مطابق گزارش‌های منتشر شده در ماه‌های گذشته، دنباله‌ بازی دث استرندینگ و یک تجربه‌ی تعاملی متفاوت برای پلتفرم ایکس باکس با کمک بخش کلاد که با نام رمزی Overdose در دست ساخت است، دو پروژه اصلی در دست توسعه‌ی کوجیما پروداکنشز در حال حاضر هستند.

برخی از خبرنگاران صنعت بازی مانند تام هندرسون، اعتقاد دارند که این تصاویر جدید منتشر شده، مربوط‌به بازی Death Stranding 2 هستند که احتمالا می‌توانیم شاهد معرفی رسمی این بازی در مراسم گیم آواردز امسال که ماه آینده و در تاریخ هشتم نوامبر (۱۷ آذر) برگزار می‌شود، باشیم.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از احتمال حضور دوباره‌ی دیگر بازیگران Death Stranding در این بازی اعلام نشده است، اما نورمن ریداس بازیگر نقش سم پورتر بریجز پیش‌ از این حضور دوباره‌ی خود در قسمت دوم این مجموعه را تایید کرده بود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو