همه آنچه در سفرهای پاییزی لازم داریم

همه آنچه در سفرهای پاییزی لازم داریم


منبع: دلتا پیام

33

1401/8/10

18:06


پاییز یکی از بهترین زمان‌های ممکن برای سفر است. فرقی نمی‌کند سفر شما داخلی و در دل جاده باشد یا یک سفر خارجی با هواپیما داشته باشید. با تغییر رنگ برگ درختان جلوه دیگری از طبیعت را مشاهده می‌کنید.

پاییز یکی از بهترین زمان‌های ممکن برای سفر است. فرقی نمی‌کند سفر شما داخلی و در دل جاده باشد یا یک سفر خارجی با هواپیما داشته باشید. با تغییر رنگ برگ درختان جلوه دیگری از طبیعت را مشاهده می‌کنید.

وسایل مورد نیاز سفر در پاییز

وسایل مورد نیاز سفر در پاییز چیست؟ اغلب ما فصل تابستان را فصلی مناسب سفر می‌دانیم و بی‌صبرانه منتظریم تا تابستان از راه برسد و برنامه‌های هیجان‌انگیز سفرهای تابستانی را برنامه‌ریزی کنیم. اما از لذت سفر در پاییز خبر دارید؟! البته اگر واقعا اهل سفر باشید پس حتما در این فصل زیبا و رنگارنگ هم تجربه سفر داشته‌اید و با لذت بردن سفر در پاییز به خوبی آشنایی دارید. پس اگر می‌خواهید بهترین سفر پاییزی خود را داشته باشید با مجله دلتا همراه باشید.

نکات سفر در پاییز

  • اگر با هواپیما پرواز می‌کنید، سنگین‌ترین لباس‌های خود را بپوشید تا از وزن چمدان‌هایتان کاسته شود.
  • دانلود کتاب‌های صوتی برای مشغول ماندن و سرگرم شدن در سفرهای طولانی.
  • برای جمع‌آوری و بستن چمدان خود از چمدان‌های توریستی با ابعاد مناسب و استاندارد استفاده کنید.
  • آب‌وهوا را بررسی کنید و چتر همراه خود داشته باشید.
  • یک دست لباس را که می‌تواند با مجموعه‌ای از لباس‌های مختلف ترکیب و ست شود به همراه داشته باشید.
  • وسایل ضروری برای داشتن یک چمدان سبک

وسایل مورد نیاز سفر در پاییز

ضدعفونی کننده دست، دستمال مرطوب، صابون دست

متاسفانه، آن زمان از سال است که میکروب‌ها برای بازی بیرون می‌آیند! به همین دلیل ضروری است که همیشه یک نوع ضدعفونی ‌کننده دست همراه خود داشته باشید و دستان خود را تا حد امکان به‌خصوص قبل از غذا خوردن بشویید.

داروهای آسم و آلرژی

این فصل از سال برای کسانی که آلرژی فصلی دارند یا با آسم دست‌وپنجه نرم می‌کنند، می‌تواند سخت باشد. حتما تمام داروهای آسم و آلرژی را که برای تنفس بهتر در پاییز نیاز دارید، تهیه کنید.

داروی سرماخوردگی و آنفولانزا

پاییز فصل شایع سرماخوردگی است و همراه داشتن داروی سرماخوردگی و آنفولانزا امری ضروری و یکی از مهم‌ترین نکات سفر در پاییز است. حتما برخی از قرص‌های روی یا زینک را نیز در دسترس داشته باشید.

دستمال کاغذی

هنگامی که با آلرژی پاییزی، سرماخوردگی یا هر چیز دیگری مواجه هستید، دستمال‌کاغذی‌های بیشتر ضروری است.

بالم لب

حتما در این فصل از سال با دست‌وپنجه نرم کردید و از آن کلافه شدید. راه‌حل موثر برای جلوگیری از لب‌های خشک و ترک‌خورده، استفاده از بالم لب است.

سفرهای پاییزه

کرم دست و لوسیون بدن

به دلیل تغییر هوا و با سرد شدن تدریجی هوا، طبیعتا پوست ما به‌سرعت خشک می‌شود و اغلب احساس خشکی و کشیدگی می‌کنیم. پس لطفا از همراه داشتن آن‌ها به عنوان وسایل مورد نیاز سفر در پاییز خجالت نکشید.

روغن‌های ضروری

داشتن یک یا چندین روغن ضروری علاوه بر مواد مغذی که دارند، به کاهش ناراحتی‌های مختلف هم کمک می‌کنند.

شلوار مشکی

در واقع شلوار مشکی رنگ برای هر فردی ضروری و کاربردی است. شلوار مشکی را می‌توانید با هر لباس و استایلی ست کنید.

لباس‌های رنگ خنثی

لباس‌های رنگ خنثی برای سفر در پاییز استایلی شیک و مدرن به شما می‌دهد.

مرطوب‌کننده پوست از وسایل مورد نیاز سفر در پاییز

فرقی نمی‌کند خانم باشید یا آقا، درهرصورت باید برای پوست خود وقت بگذارید، به‌خصوص در فصل سرما و این می‌تواند نکته‌ای مهم برای وسایل مورد نیاز سفر در پاییز و لوازم ضروری آن باشد.

مرطوب کننده مخصوص سفر

لباس‌های راحتی

لباس‌های راحتی خود را برای خوابیدن فراموش نکنید. همراه داشتن یک جفت پیژامه و لباس‌خواب می‌تواند به داشتن خوابی آرام و راحت کمک کند. اگر به ایرانگردی در پاییز علاقه دارید، مطلب روستای ایرانی که کوچه و خیابان ندارد را بخوانید.

کفش راحتی

کفش راحتی هم یکی از نکات مهم وسایل مورد نیاز سفر در پاییز است. کفشی که بتوانید ساعت‌های طولانی با آن راه بروید بدون آنکه پای شما را بزند.

نتیجه‌گیری

امیدوارم پاییز امسال هر کجا که می‌روید بهترین لحظات را داشته باشید و این فهرست به شما ایده بدهد که به چه چیزی نیاز دارید. فراموش نکنید که سبک سفر کنید!

کفش مناسب سفر

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از دانستنی سفر آنچه درباره سفر به کویر باید بدانید را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو