راز جسد زن جوان زیر چادر عروس !

منبع: سیمرغ

13

1401/8/11

08:39


راز جسد زن جوان زیر چادر عروس !

عشق داماد کثیف بود


ساعت یک ظهر ۲۷ مرداد ماه سال ۱۳۹۷ مرد جوانی در تماس با برادرش ادعا کرد که همسر سابقش را به قتل رسانده است.

همین کافی بود تا برادر مرد همسرکش در تماس با ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو، همراه ماموران پای در خانه برادرش بگذارد.

ماموران وقتی پای در صحنه جرم گذاشتند مشاهده کردند که زن جوان با شال زرد رنگ به قتل رسیده و مرد جوان پس از قتل شصت پاهای زنش را با نخ گره به هم گره زده و چادر سفیدی روی جسد انداخته و دست نوشته ای روی آن گذاشته است.

کارآگاهان در ردیابی پلیسی پی بردند که محمد پس از قتل به یکی از شهرهای استان گلستان سفر کرده اند و درحالیکه تجسس های ادامه داشت، محمد روز ۵ شهریور ماه با حضور در اداره پلیس خود را تسلیم ماموران کرد و به قتل همسرش اعتراف کرد.

جزییات پرونده همسرکشی در تهران

در اتفاقی تلخ و هولناک مرد بدبین در اقدامی تلخ همسرش را در برابر چشمان فرزند ۴ ساله اش به قتل رساند و پس از قتل عنوان می کند که بعد از قتل احساس غرور کرده و به کارش افتخار می کند.

او در خلال اعترافاتش درمورد این جنایت می گوید:«چادر سفید سفره عقد همسرم را روی جسدش انداخته و با ماژیک نوشتم عشق کثیف و روی بدنش عطر پاشیدم و سپس سعی کردم با کش موهایش شصت پاهایش را به هم بچسبانم اما کش مو بزرگ بود و به ناچار یک تکه پارچه بریدم و شصت پاهایش را به هم بستم و در ادامه روی کاغذ یک یادداشت گذاشته و همراه پسرم از خانه خارج شدم.»

مردی که همسرش را به شکلی وحشتناک به قتل رساند در رابطه با علت این جنایت گفت: «شنیده بودم که همسرم قصد ازدواج دارد اما او حرفی نمی زد تا اینکه آخرین بار که به خانه ام آمده بود شنیدم که همسرم تلفنی با خواهرش و در مورد شوهرش که در سعادت آباد زندگی می کند و خودروی ۲۰۶ دارد صحبت می کند که به همین خاطر عصبانی شدم و تصمیم به قتل او گرفتم.»

متهم در مورد اینکه آیا تا به حال از مواد مخدر استفاده کرده یا خیر، ادامه داد: به خاطر کمر دردم مواد مخدر مصرف می کردم و مدتی بود که روزی ۱۶ گرم مواد مخدر گل می کشیدم.

وی در پایان با اشاره به حضور فرزندش در صحنه جرم و سوال های متعدد کودک در مورد علت مرگ مادرش به رکنا توضیح داد:« وقتی از خانه بیرون آمدیم پسرم علت کشتن مادرش را از من پرسید که گفتم مادرت زن خوبی نبود.»

حسادت عامل جنایت

در  همین رابطه دکتر مجید صفاری نیا، در گفت و گو با خبرنگار رکنا، گفت: جنون حسادت جنسی عامل این جنایت است،  در این شرایط وقتی فرد می بیند کسی را که دوست دارد از دست می دهد دچار این حالت می شود. که اختلالاتی هذیانی است. مثلا همسر به ترفندی جدا شده ولی مرد همچنان او را شدیدا دوست دارد مثل آنچه که در فیلم هامون دیده بودیم. حتی ممکن است طلاق زن به دلیل علاقه بیش از حد مرد به او بوده و به این دلیل تلاش کرده تا جدا شود چون علاقه مرد به زن تمام زندگی زن را تحت الشعاع قرار داده است. این وضعیت یک اختلال روانی درمان نشده است.

وی در مورد شیوع این اختلال در شرایط فعلی جامعه گفت: این اختلال زیاد نیست اما از میزان شیوع آن هم آمار دقیقی در دست نیست، این اختلال بیشتر در آقایان وجود دارد و آنقدر شدید است که بتواند منجر به قتل و جنایت شود. بسیاری از زن کشی ها دقیقا به همین دلیل است و از روی اختلال هذیانی صورت می گیرد.

دکتر صفاری نیا هم چنین با اشاره به اینکه احتمال دارد مصرف ماده مخدر ماری جوانا در مرد قاتل باعث وقوع قتل شده باشد تاکید کرد: ماری جوانا نمی تواند تاثیر چندانی در این موارد داشته باشد.

وی با تاکید براینکه باید این نوع حسادت ها در نطفه درمان شود، تصریح کرد: وقتی خانواده چنین هذیانی را می بیند باید با متخصص تماس بگیرد و اطلاع بدهد. همسر باید این وضعیت را گزارش کند و یا برای درمان اقدام کنند ولی در بسیاری از اوقات این رفتار ها در خانواده ها جور دیگری تفسیر می شود و مورد توجه قرار نمی گیرد، مرد مبتلا به این هذیان عموما گمان می کند همسرش به او خیانت می کند. و بددلی و شکاکی جز علائم است و مرتبا گمان می شود طرف مقابل خیانت می کند.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو