خطای سلبریتی پروری در رسانه ها/۳ مهام: سلبریتی هادبزرگترین آسیب را به نظام اسلامی وارد کردند و باید برای همیشه بساط شان برچیده شود/ مدیران فرهنگی نباید از بودجه بیت المال برای این افراد هزینه کنند

منبع: سینما پرس

19

1401/8/11

10:54


سینماپرس: علی مهام تهیه کننده سینما و تلویزیون در مورد خطای سلبریتی پروری در رسانه ها گفت: سلبریتی ها بزرگترین آسیب را به نظام اسلامی وارد کردند و باید برای همیشه بساط شان برچیده شود؛ ما به امثال مدیری ها و ریاحی ها و نوید محمدزاده ها در سینما و تلویزیون کشورمان هیچ نیازی نداریم.

علی مهام

سینماپرس: علی مهام تهیه کننده سینما و تلویزیون در مورد خطای سلبریتی پروری در رسانه ها گفت: سلبریتی ها بزرگترین آسیب را به نظام اسلامی وارد کردند و باید برای همیشه بساط شان برچیده شود؛ ما به امثال مدیری ها و ریاحی ها و نوید محمدزاده ها در سینما و تلویزیون کشورمان هیچ نیازی نداریم.

تهیه کننده سریال تلویزیونی «حانیه» و «بازی نقاب ها» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: مبحث بسیار مهم سلبریتی پروری امروز مصیبت همه جامعه ما شده است. در این فتنه اخیر دقیقاً به این نتیجه رسیدیم که هرگز نمی شود و نباید به این افراد اعتماد کرد؛ مدیران فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نباید از بودجه بیت المال برای این افراد هزینه کنند و آن ها را بزرگ کنند چرا که این ها نمک خور و نمکدان شکن هستند و از پشت به ملت ایران خنجر می زنند.

وی سپس با بیان اینکه بارزترین مثال این افراد مهران مدیری است که اگر جمهوری اسلامی و تلویزیون نبود به جایی نمی رسید تصریح کرد: امثال این ها چه فکر کردند؟ من غصه می خورم وقتی می بینم این ها این حرف ها را علیه نظام و کشور و دولت می زنند. این خانم کتایون ریاحی که بود؟ تلویزیون آن را بزرگ کرد؛ جمهوری اسلامی به او پر و بال داد اما او نمک خورد و نمکدان شکست.

مهام ادامه داد: این سلبریتی ها وارد بازی ناحقی شدند که علت اصلی آن بیماری شان برای دیده شدن است. امثال این آقای نویدمحمدزاده که همین مسئولان فرهنگی و سینمایی او را بزرگ کردند که هست که برای ما تصمیم گیری می کند و حرف می زند؟ این ها را کسی در خارج از کشور تحویل نمی گیرد که اگر تحویل شان می گرفتند پشت به این آب و خاک می کردند و برای همیشه می رفتند.

این سینماگر متذکر شد: همین الآن هم دردآور است که این ها در جمهوری اسلامی ایران پول در می آورند و این پول ها را در غرب خرج می کنند. بنده از یکایک مسئولان قضایی، امنیتی و فرهنگی کشور این سوأل را دارم که چرا قاطعانه جلوی این ها ایستادگی نمی کنند؟ قحط الرجال نیست و نباید جلوی این ها کم بیاوریم.

وی تأکید کرد: مشکل اصلی این ها نقص درون شان است. این ها دیگر نیاز به پول ندارند و آنقدر میلیارد میلیارد گرفتند که ۲۰ نسل شان می توانند با بهترین زندگی بخورند و بخوابند. من از امثال مهران مدیری سوأل دارم که برنامه هایی نظیر «دورهمی» نبود شما چه کاری می توانستید انجام دهید؟ افسوس که برخی مدیران با ندانم کاری شما را آنقدر بزرگ کردند که امروز دیگر نمی توان جمع تان کرد!

مهام سپس خطاب به یکایک مدیران و سیاست گذاران فرهنگی و سینمایی گفت: شما باید هوای افرادی که از بدنه نظام و انقلاب هستند را داشته باشید نه این افراد که نان انقلاب را خوردند و هیچ بازدهی نداشتند. چرا در رسانه ملی و سینما هوای این ها را دارند و از این ها حمایت می کنند؟ چرا باید امثال این ها بالا بیایند؟ این ها بیماری دیده شدن دارند، عقده دارند و به شدت آسیب می زنند.

وی در پایان این گفتگو افزود: ما هرگز نباید بگذاریم این ها الگوی نسل جوان شوند. باید جمهوری اسلامی به این نتیجه برسد که به امثال این ها بال و پر ندهند که به جایی برسند و حریف آن ها نشویم. بزرگترین آسیب را در فتنه و اغتشاشات اخیر سلبریتی ها به کشور زدند و یکایک شان مجرم هستند و باید در این دنیا و آن دنیا پاسخگوی اعمال خود باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو